به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۶۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

تارتار: طوری گل خوردیم که به بازیکنان گفته بودم

تارتار: طوری گل خوردیم که به بازیکنان گفته بودم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: برابر نفت آبادان طوری گل خوردیم که به بازیکنان گفته بودیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، مهدی تارتار پس از شکست یک بر صفر مقابل صنعت نفت آبادان در نشست خبری گفت:  عذرخواهی می‌کنم به خاطر اینکه روز گذشته نتوانستم در کنفرانس خبری حضور داشته باشم. ابراز همدردی می‌کنم با مردم خوب استان خوزستان به خاطر حادثه سیل و ما را هم‌درد خودشان بدانند. امیدوارم مسئولان رسیدگی بیشتری داشته باشند و تسکینی به این عزیزان بدهند.

وی ادامه داد: درباره بازی باید بگویم که انصافا بازی را خوب شروع کردیم و از تیم خوب صنعت نفت بهتر بودیم و روی یک ضدحمله با توجه به خلافیت فردی میلاد جهانی صنعت نفت به گل رسید. طوری گل خوردیم که در آنالیزمان بارها به بازیکنان‌مان نشان داده بودیم. بازیکن ما زیر 20 سال سن داشت و مقابل میلاد جهانی بازی می‌کرد. ما برای استفاده از جوانان‌مان تاوان دادیم.

تارتار عنوان کرد: در خط دفاعی 2 بازیکن زیر 20 سال داشتیم، امیر شبانی و سعید آهنی که بازیکنان آینده‌داری هستند. متاسفانه به خاطر شرایط جدول و مشکلاتی که تیم ما دارد، سخت است بین بازیکنان انگیزه ایجاد کنیم. یک تیم خنثی هستیم ولی سعی می‌کنیم بازیکنانی را بازی دهیم که انگیزه بالاتری نسبت به بقیه دارند. جا دارد به صنعت نفت آبادان و هوادارانش به خاطر کسب 3 امتیاز تبریک بگویم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی درباره 2 تعویضی که یکی در اوایل بازی و دومی در اواخر بازی انجام دادند، اظهار داشت: خواستیم از بازی مستقیم استفاده کنیم و یکی از بازیکنان سرزن‌مان را اواخر بازی به زمین آوردیم که خیلی توفیق نداشتیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
خرمشهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
0
0
آره تو که همه چی گفته بودی همه چی بلدی خدای ادعا
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها