به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۶۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۲
تعداد نظرات: ۶ نظر

صنعت‌نفت 1 – پارس‌جم 0؛ نوار ناکامی قطع شد

صنعت‌نفت 1 – پارس 0؛ نوار ناکامی قطع شد

خوزستان اسپورت
هفته بیست و پنجم لیگ برتر – استادیوم تختی آبادان
جمعه 23 فروردین 98 – ساعت: 19
صنعت نفت آبادان 1 – پارس جنوبی جم 0
گل: میلاد جهانی (40)
داور: وحید کاظمی
کمک داوران: حسن یوسفی و حسن انتظاری
اخطار: حسین ساکی، ماکومبا کانجی، مسلم مجدمی و شهاب گردان (صنعت نفت) – مجتبی لطفی، میثم نقی‌زاده (پارس جنوبی)
تماشاگر: سه هزار نفر

صنعت نفت آبادان: شهاب گردان، جعفر سلمانی، وفا هخامنش، سیدمحمد قریشی، حسین ساکی، طالب ریکانی، وینیسیوس فرانکو، مسلم مجدمی (77- عزیز سیدیکوف)، سیدفاخر تهامی، میلاد جهانی (70- حسین بغلانی) و ماکومبا کانجی
سرمربی: پائولو سرجیو

پارس جنوبی جم: رحمان احمدی، میثم تقی‌زاده، مجتبی لطفی، ابراهیم صالحی، محمد نوری (56- کیوان امرایی)، محمدمهدی عسکری (25- سعید آهنی)، مجید علیاری، نیما انتظاری (1+90- فریبرز گرامی)، سید محمد ستاری، امیر شعبانی و روح‌الله سیف‌اللهی
سرمربی: مهدی تارتار

خلاصه بازی
زردپوشان صنعت نفت که در فصل جاری لیگ برتر نتوانسته‌اند انتظارات هواداران آبادانی را برآورده کنند، برای کاهش انتقادات چاره‌ای جز بردن همسایه جنوبی در آخرین بازی عصر جمعه‌ی لیگ برتر نداشتند. شاگردان مهدی تارتار هم با روحیه بالایی که از برد شیرین هفته گذشته مقابل استقلال خوزستان به دست آوردند، به آبادان سفر کرده بودند و چشم به دومین برد متوالی از تیم‌های خوزستانی داشتند.

نفت آبادان از ابتدای مسابقه تهاجمی ظاهر شد و با حرکاتی از جناحین میدان خصوصاً سمت راست خط دفاعی پارس جنوبی، با نفوذهای مداوم جعفر سلمانی و میلاد جهانی دروازه تیم میهمان را مورد تهدید قرار می‌دادند، تا جایی که مهدی تارتار ناچار شد در همان نیمه اول دست به تعویض دفاع راست تیمش بزند و سعید آهنی را جایگزین محمدمهدی عسکری کند. این تعویض اما مانعی در مقابل نیروهای تهاجمی صنعت نفت ایجاد نکرد و میلاد جهانی در دقیقه 40 پس از اینکه برای سومین بار طی نیمه اول در موقعیت گلزنی قرار گرفت، با ضربه محکم پای چپ قفل دروازه پارس جنوبی را گشود و صنعت نفت را برنده به رختکن فرستاد.

بازیکنان پارس جنوبی در نیمه دوم با اندیشه زدن گل تساوی آهنگ تهاجمی پیدا کردند و در پی روزنه‌ای برای رسیدن به دروازه صنعت نفت بودند. شهاب گردان که در نیمه نخست مقابل شوت محمد نوری واکنش مناسبی داشت، در این نیمه شاخص ترین بازیکن نفت آبادان بود و سه بار در مقابل ضربات ابراهیم صالحی و روح‌الله سیف‌اللهی واکنش‌های دیدنی را به نمایش گذاشت و ناجی دروازه میزبان شد.

پائولو سرجیو که فشار حملات پارس جنوبی را احساس می‌کرد، در اواسط این نیمه با خارج کردن میلاد جهانی و اضافه کردن حسین بغلانی مدافع باتجربه صنعت نفت، لایه‌های دفاعی تیمش را فشرده‌تر کرد تا از تک گل زده حفاظت کند.

نفت آبادان در نهایت این بازی را با برتری یک – صفر به پایان رساند تا 24 امتیازی شود و امتیازاتش با تیم‌های تعقیب کننده را افزایش دهد. پارس جنوبی هم با قبول شکست در رده هشتم جدول باقی ماند.

شرح گل
1-0 (صنعت نفت): میلاد جهانی در گوشه محوطه جریمه پارس جنوبی صاحب توپ شد؛ مدافع حریف را به زیبایی جا گذاشت و با ضربه محکم پای چپ به زاویه مخالف توپ را به تور دروازه پارس جنوبی دوخت.

در حاشیه
* با توجه به شرایط بحرانی خوزستان، همچنین نتایج اخیر تیم صنعت نفت آبادان، استقبال زیادی از این بازی انجام نشد.
* هواداران حاضر در ورزشگاه با شعار «خوزستان را آب برده، مسدولان را خواب برده» نسبت به شرایط بحرانی موجود در این استان اعتراض کردند.
* در لیست ارائه شده به خبرنگاران، نام سیروان قربانی در ترکیب اصلی نفت آبادان دیده می‌شد و خبری از نام حسین ساکی نبود. این در حالی بود که قربانی به دلیل مصدومیت در میدان حضور نداشت و حسین ساکی در ترکیب نفت آبادان به میدان رفت.
* در نیمه دوم چند بازیکن از دو تیم به دلیل اعتراض به تصمیمات داور میدان کارت زرد گرفتند.
* هواداران نفت آبادان در نیمه دوم خواستار حضور حسین بغلانی در میدان بودند و این بازیکن در دقیقه 70 به میدان رفت.
* صنعت نفت آبادان برای اولین بار در نیم‌فصل دوم طعم پیروزی را چشید. صنعتی‌ها در 9 بازی قبلی متحمل 4 باخت و 5 مساوی شده بودند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
bahman
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
0
0
خداروشکر یه نفس راحت کشیدیم
امین دریساوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
0
0
خسته نباشید به بچه های صنعت میگم واقعا برد مهمی بود اگه امروز می باختیم شرایط تیم بحرانی میشد.
ضمنا خدا کنه مسئولین کشور به خودشون بیان و بداد مردم خوزستان برسن
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
0
0
سیدیکوف اصلا در حد نفت آبادان نیست
احساس میکنم ارنج تیم از طرف هیات مدیره دیکته میشه
چرا سیدیکوف جلو پرسپولیس بازی کرد و باعث باخت صنعت به پرسپولیس شد
و چرا الان که جلو بودیم باز هم سیدیکوف بعد از مدتها اومد تو زمین
مجدمی یکی از بهترینهای صنعت تو زمین بود دلیل تعویضش با سیدیکوف چی بود
میلاد جهانی از بهترین های صنعت بود چرا باید تعویض بشه ؟؟چرا میلاد جلو پرسپولیس اصلا بازی نکرد و خیلی چراهای دیگه که نشون میده هیات مدیره پرسپولیسی تو ارنج تیم تاثیر گذارن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
0
0
طالب باید تمرین سرعت و پاس دادن کار کنه خیلی ضعیف بود جبیره دیر امد چون خیلی زیر فشار بودیم جناح چپ خیلی باز بود
محمدرضا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
0
0
خسته نباشید و خدا قوت میگم به بچه های صنعت بعد از سوت پایان بازی اکثرا نقش زمین شدن که نشان از دوندگی بالا میده انشااله در بازی‌های بعدی با استرس کمتری بازی کنید در ضمن بازی فرانکو خیلی به چشم اومد در آینده میتونه یه بازیگردون خوب باشه برای صنعت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
0
0
یادمون باشه سیدیکوف یک بازیکن با خصوصیات دفاعی و تخریبیه و اومدنش صرفا بخاطر حفظ نتیجه بود و بیرون بردن میلاد هم در همین راستا بود . ولی بطور کلی زدن یک گل و بعد رفتن به لاک دفاعی اونهم در برابر تیم پرانگیزه و سختکوشی چون پارس جنوبی اشتباه محض بود و در اواخر بازی شانس آوردیم که گل نخوردیم . من اگه جای سرجیو بودم باکومبارو که خسته هم شده بود بیرون میکشیدم و با حفظ میلاد در زمین پاکدل که سرعتی و جنگنده هست را در کنار جبیره میذاشتم تا اینگونه دفاع پارس تحت فشار قرار گرفته و در فاز حمله براحتی نتونه به سایر خطوطش متصل بشه و اینگونه حملات پارس کم و با استرس صورت میگرفت ولی من که کاره ای نیستم .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها