به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۶۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

گل‌محمدی: بازی زیبایی را از پدیده شاهد بودیم

گل‌محمدی: بازی زیبایی را از پدیده شاهد بودیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال پدیده شهرخودرو گفت:  سرمربی تیم فوتبال پدیده شهرخودرو گفت: برابر نفت مسجدسلیمان بازی زیبایی انجام دادیم و بیشتر بازیکنان ما در رختکن خون آلود بودند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، یحیی گل‌محمدی بعد از برتری 3 بر صفر تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان در جمع خبرنگاران گفت:  بازی زیبایی را از تیم‌مان شاهد بودیم. گرفتن 3 امتیاز هدف اصلی‌مان بود و هر دو نیمه را خیلی خوب شروع کردیم. با سرعت بالا  ایجاد موقعیت کردیم و بعد از اینکه حریف برای جبران گل جلو کشید کارمان برای زدن گل‌های بعدی راحت شد.

وی افزود: بازیکنان ما در این بازی زحمت زیادی کشیدند تا حدی که در رختکن اکثرشان خون آلود بودند. به خاطر زحماتشان از تک تک شاگردانم ممنون هستم. امیدوارم در بازی‌های آینده هم به همین شکل بتوانیم امتیازات لازم را بگیریم.

سرمربی پدیده در پاسخ به این سوال که آیا تیمش می‌تواند سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را بدست بیاورد یا نه گفت: در این مورد همه چیز دست خودمان است. ما با دو رقیب اصلی‌مان در مشهد بازی داریم که واقعا تیم‌های سرسختی هستند و هزینه زیادی کرده‌اند تا در لیگ موفق باشند. آنها از لحاظ امکانات و هزینه با ما قابل مقایسه نیستند اما بازیکنان ما هم نهایت تلاش خود را خواهند کرد تا بتوانیم سهمیه آسیا را بگیریم. متاسفانه در این بازی حسین مرادمند کارت زرد گرفت و دیدار بعدی را از دست داد که نمی‌تواند خبر خوبی برای ما باشد.

گل‌محمدی با اشاره  به اینکه تیمش بازی سختی را مقابل نساجی مازندران پیش رو دارد، افزود: بازی با نساجی یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما به خاطر شرایط خاص آنجا است. امیدوارم در قائمشهر یک بازی در شان تیم‌مان انجام دهیم و 3 امتیاز حساس آن را بگیریم.

وی در مورد قضاوت داور مسابقه عنوان کرد: داوری در مجموع بد نبود. صحنه‌هایی هم که در بازی اتفاق افتاد در فوتبال طبیعی است. فکر می‌کنم کرمانشاهی و تیمش امروز یک روز خوب را پشت‌ سر گذاشتند.

گل‌محمدی که تصور می‌کرد نتیجه دیدار سپاهان و استقلال مساوی به پایان رسیده و خبر نداشت در حین صحبت‌های او پاتوسی برای آبی‌پوشان گلزنی کرده است، در واکنش به این خبر گفت: نتیجه مساوی این بازی خیلی به نفع ما بود. در هر صورت سرنوشت‌مان دست خودمان است چون با هر دو تیم در مشهد بازی داریم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
فابرگاس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
0
0
امیدوارم که دوتا تیم خوزستانی به دسته دو سقوط کنن ،شاید مردم یه کاری کنن مسئولین توجیه بشن و غیر فوتبالی ها گورشون رو از فوتبال خوزستان گم کنن.. چون واقعا چهارتا تیم واسه خوزستان زیاده، چهارتا تیمی که سرجمع بیستا بازیکن خوزستانی توشون نیست ،مدیران رابطه ای و مربیان سلیقه ای و حذف بازیکنای مستعد خوزستانی مثل آب خوردن توی تیم های اسماً خوزستانی صورت می گیره.. حسین شنانی یک تنه داره سپیدرود رو توی لیگ نگه میداره، خدایی حیفه سپیدورد بااین تیم دوس داشتنی توی لیگ نباشه...
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
0
0
اقای فابرگاس شما اگر طرفدار تیمی از خوزستان هستی به حمایت از همون تیم مشغول باش و برای بقیه تیمها آرزوی سقوط نکن. ضمنا سپیدرود رشت رو محسن فروزان بچه رشت که دروازبان تراکتورسازیه با تبانی نجات داد مسئولین تراکتور فهمیدن و حالا اخراج شده
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها