به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۶۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۷

مرزبان: با وجود بازی‌های خوب نتایج خوب نگرفتیم

مرزبان: با وجود بازی‌های خوب نتایج خوب نگرفتیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان تقابل با پدیده را سخت ارزیابی کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، علیرضا مرزبان در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های پدیده و نفت مسجدسلیمان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر اظهار داشت: تیم پدیده این فصل نتایج مثبت و خوبی گرفته است. در نیم فصل اول مدعی قهرمانی بود اما در همین بازی‌های باقی‌مانده هم برای کسب سهمیه بازی می‌کند و همین کار ما را سخت خواهد کرد.

وی افزود: تیم پدیده اکنون بسیار سازمان‌ یافته شده، نتایج خوبی کسب می‌کند و بازی‌های خوبی هم انجام می‌دهد و اکنون این تیم بین مردم مشهد به عنوان یک عضو از خودشان شده است. مردم مشهد به فوتبال خوب احترام می‌گذارند و ورزشگاه جدید هم کمک می‌کند که مردم برای حمایت از تیم بیایند، چون این ورزشگاه نزدیک خانه‌های‌شان است. این افتخار یک شهر است که مردم می‌توانند از تیم شهرشان حمایت کنند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با تمجید از تیم خودش گفت: ما تا به اینجای فصل بازی‌های فوق‌العاده خوبی را انجام داده‌ایم و برای همه مدعیان مشکل ایجاد کردیم اما با وجود بازی‌های خوب نتایج خوب نگرفته‌ایم با این حال امیدواریم که با این شرایط تیم را در لیگ برتر نگه داریم و امید زیادی داریم که با نتیجه گرفتن در بازی‌های خانگی تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم. این نوید را به مردم مسجدسلیمان می‌دهیم که آنها سال آینده هم در لیگ تیم دارند. ما مردم و هواداران خوش قلبی داریم که فوتبال را دوست دارند. از هفته آینده مصدومان ما هم اضافه خواهند شد که برای بازی با استقلال خوزستان، آنها آماده می‌شوند. شاید روی کاغذ بازی راحتی با استقلال خوزستان داشته باشیم اما این بازی برای ما یک دربی بزرگ در استان خوزستان است که نتیجه آن هم اهمیت زیادی برای دو تیم دارد. مصدومان زیادی هم برای این بازی داریم و بازیکنانی چون شادکام، محمد پاپی، موسی کولیبالی و... مصدومانی هستند که برای بازی با پدیده در خانه ماندند تا به بازی بعدی برسند. امیدواریم که در بازی فردا مردم مشهد از ما راضی باشند. امیدوارم نه فردا، اما در ادامه راه پدیده بتواند با بازی‌های خوب برای مردم مشهد سهمیه آسیایی بگیرد.

مرزبان که سابقه هدایت تیم پدیده مشهد را دارد، با بیان اینکه از حضور در این شهر احساس خوبی دارد، گفت: مردم مشهد قلب پاکی دارند و دیروز با هسلر (دستیار سابقش در پدیده مشهد) صحبت می‌کردم و به او گفتم که به مشهد می‌روم و به مردم اینجا سلام رساند. زمانی که با هسلر اینجا بودیم، تیم خوبی داشتیم و فوتبالی با کلاس و کلاسیک را انجام می‌دادیم، اما مشکلات مالی شرایط ما را پیچیده کرد. در پدیده فوتبالی شرافتمندانه را انجام می‌دادیم و همان زمان از جیب‌مان خرج می‌کردیم تا تیم در لیگ برتر بماند و همین اتفاق هم افتاد. من اینجا خاطرات خوبی دارم و قلبم از محبت مردم مشهد پر است که کسی نمی‌تواند این محبت را از من بگیرد.

وی در خصوص شرایط دیدار با پدیده خاطرنشان کرد: من در تیم‌هایی چون سپاهان، پرسپولیس، پیکان و ... بوده‌ام و مربیگری کرده ام. هیچ وقت اجازه نمی‌دهم احساس ما بر منطق حاکم شود. ما به تک تک بازی‌ها فکر می‌کنیم و برای بازی فردا هم دو تیم متفاوت از دو شهر متفاوت و با دو تفکر متفاوت مقابل یکدیگر بازی می‌کنند که امیدوارم بازی خوبی شود. برنامه‌ام حفظ تیم در لیگ برتر است و این برای من اهمیت زیادی دارد. حفظ تیم هم دور از دسترس نیست، چون تجارب متفاوتی دارم. با تیم‌هایی بازی کرده‌ام که قهرمان شده‌اند یا مربی تیم‌هایی بوده‌ام که قهرمان شدیم و از طرفی با تیم‌هایی کار کرده‌ام که در آستانه سقوط بودند و آنها را حفظ کردیم که در شهرداری ماهشهر و در شرایط سختی تیم حفظ شد. این مسئله‌ای است که به من امید زیادی می‌دهد تا در لیگ برتر بمانیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در خصوص هدف این تیم که ماندن در لیگ برتر است و اینکه برای رسیدن به این هدف چه شرایطی را دنبال خواهد کرد، گفت: به نظرم کیفیت فوتبالی را باید لحظه به لحظه تعقیب کرد. رسیدن به آن هدف خاص آرزوی بزرگی نیست که شما بخواهید از ابتدای مسیر به انتهای جریان فکر کنید که چه می‌شود، مهم جزئیات است که شما بازی به بازی فکر کنید و آخر جریان شاید هدف بزرگ به شما برسد، اما باید این ضرب المثل قدیمی ایرانی را بگویم که برای رسیدن به قله باید از سنگ ریزه‌ها عبور کنید و این سنگ ریزه‌ها اهمیت زیادی در مسیر دارد.

مرزبان در خصوص سیلی که بخش‌های زیادی از کشور را گرفته است، گفت: در مورد سیل ابتدا باید به کسانی که در این جریان زندگی‌شان را از دست دادند یا جان نزدیکان آنها از دست رفت، تسلیت بگویم. از دست رفتن جان کودکان، جوانان و سایر مردم با هیچ بهایی قابل جبران نیست. این یک چیز طبیعی است که نباید غرور مردم بشکند و نباید با این مردم طوری برخورد شود که آنها احساس کنند ما مردم فقیری هستیم. اگر پولی به این مردم کمک می‌شود، از پول خودشان است. اگر سرمایه‌ای در سیل صرف می‌شود، سرمایه خود مردم است و نباید طوری رفتار شود که این کمک‌ها این احساس را به مردم بدهد که شما فقیر و محتاج هستید. نباید هیچگونه فخرفروشی به مردم شود و ما همه انسان هستیم. همه مردم این کشور هستیم و باید این احساس بین همه مردم باشد که به یکدیگر کمک کنند. اگر مردم خوزستان، لرستان، ایلام، شیراز یا سایر شهرها از جان خودشان برای حفظ این خاک گذشتند، اکنون وظیفه همه ماست که به آنها کمک کنیم.

وی افزود: این مردم عضوی از زندگی ما هستند و باید در قلب خودمان آنها را نگه داریم. باید این احساس را به مردم بدهیم که در کنارشان هستیم تا این بحران را کنار هم حل کنیم. اتحاد ملی و عشق ما می‌تواند به مردم کمک کند و باید این حس را به آنها بدهیم. در زمانی که این مردم مبارزه کردند، شهید دادند و نوجوانان 13، 14 ساله آنها از جان‌شان گذشتند تا این خاک را حفظ کنند و تمام هستی‌شان را دادند، اکنون کمک به آنها نباید با فخرفروشی باشد و اگر کمکی می‌کنیم، وظیفه ماست و وظیفه انسانی همه ما باید باشد. مردم سیل زده عضوی از این خاک هستند و باید برای وطن و همبستگی این احساس را از خودمان دور کنیم، این احساس که ما به مردمی کمک می‌کنیم که چیزی ندارند، بلکه این کمک به مردمی است که در سیل زندگی‌شان را از دست دادند. همه کمک کنیم تا انسانیت ما رنگ دیگری بگیرد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در خصوص تیم ملی گفت: طبیعتاً در مورد تیم ملی اطلاعات خوبی دارم، اما مرا ببخشید که نمی‌توانم در مورد آن صحبت کنم. وظیفه انسانی من است که چیزی در این خصوص نگویم. اطلاعاتی دارم در مورد این مسئله که چه کسی سرمربی خواهد شد اما مرا ببخشید که نمی‌توانم راجع‌به این موضوع صحبت کنم.

مرزبان در خصوص شرایط مالی نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: پرداختی بخشی از بازیکنان را به 50 درصد رسانده‌ایم و یک بخش دیگر از بازیکنان هم تا 30 درصد دریافتی داشته‌اند، اما یکسری بازیکنان که نیم فصل به تیم ما آمدند، اصلاً پولی نگرفتند. احتمالاً هفته آینده بتوانیم همه را به 50 درصد دریافتی برسانیم، چون نه تنها بازیکنان بلکه کادر فنی، پزشکی و تدارکات همه روی 30 درصد دریافتی هستند و چیزی که اینجا اهمیت دارد، وفاداری به مردم است. نسبت به شرایط مالی اعتراض داریم اما کار فنی‌مان را انجام می‌دهیم و این بسیار مهم است که اتحاد خوبی بین اعضای هیئت مدیره ما وجود دارد و آقای نصیریان دوست، مدیرعامل ما و آقای قباد ناصری از مدیران نفت و هیئت مدیره باشگاه خیلی کمک می‌کنند تا پرداختی همه اعضای تیم به 50 درصد برسد. اتحاد خوبی بین مدیران، کادرفنی، بازکینان و هواداران وجود دارد تا بتوانیم به هدف ماندن در لیگ برتر، برسیم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها