به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۲۶۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۳
تعداد نظرات: ۶ نظر

علوی: از بعضی دوستان انتظار نداشتم توهین کنند

علوی: در نیمه دوم بهتر بازی کردیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: در ادامه لیگ روی ضعف‌های‌مان کار می‌کنیم تا حداقل لیگ را محترمانه ترک کنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، سید محمد علوی پس از شکست 3 بر یک تیم فوتبال استقلال خوزستان مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: دو روز است که به تیم آمده‌ام و برای همین در نیمه اول کار لازم در بازی انجام نشد اما در نیمه دوم رفته رفته بهتر بودیم و بازی را دست گرفتیم.

وی درباره حواشی انتهای بازی نیز گفت: از بعضی دوستان انتظار نداشتم که چنین برخودری کنند و وارد فضای توهین شوند. حق با سرپرست تیم ما بود که خیلی برخورد بدی صورت گرفت و الفاظ رکیکی نثارش شد. این اتفاقاتی که افتاد اصلاً خوب نبود. در نیمه دوم هم تیم ما و هم فولاد خوب بودند اما این توهین‌ها صورت گرفت و از هر تیم یک بازیکن اخراج شد.

سرمربی استقلال خوزستان درباره اینکه آیا تیمش هنوز شانسی برای ماندن در لیگ برتر دارد، تصریح کرد: ما می‌توانیم این‌طور نگاه کنیم که کار ما چند هفته پیش تمام شده بود یا می توانیم اینطور ببینیم که هنوز شانس و امید داریم. این بستگی به بچه‌های تیم دارد. ما هنوز روی کاغذ امید داریم و در این بازی نیز در نیمه دوم خوب کار کردیم اما بچه‌ها باید به خودباوری برسند. من تازه آمده‌ام و تیم را دست گرفتم, هرچند که قبلا در تیم حضور داشتم اما اگر قرار است اهداف من به عنوان سرمربی در زمین پیاده شود با دو روز تمرین نمی‌توان کاری انجام داد.

علوی درباره داوری این دیدار نیز گفت: تا حالا چه در زمان فوتبال بازی کردنم و چه دوران مربیگری درباره داوری حرف نمی‌زدم و وارد حاشیه نمی‌شدم اما فکر می‌کنم دکتر (بیژن حیدری) در این بازی خیلی دوست داشت سوت بزند و ما واقعاً از این موضوع متضرر شدیم. گل ما سالم بود اما متاسفانه هَند گرفته شد که اگر غیر از این بود بازی 2 - 2 می‌شد و شاید ما دیگر گل سوم را دریافت نمی‌کردیم. متاسفانه باختیم و نمی‌خواهم چیزی را توجیه کنم. مقصر من هستم و باید روی تیم بیشتر کار کنیم.

وی درباره این سؤال که به نظر می‌رسید برخی از بازیکنان‌تان به دلیل اینکه جایگاه‌شان را در تیم محکم می‌‌بینند، در زمین با بی‌خیالی بازی می‌کردند، اشاره کرد: حق با شماست.‌ ما 20 نفر بیشتر نداریم و اگر بخواهیم هر روز به ترکیب دست بزنیم این سخت می‌شود. من دو روز است که آمده‌ام و طول می‌کشد که اهداف و افکارم را به بازیکنان گوش‌زد کنم. ما دست و بال‌مان بسته است و فقط یک دفاع چپ در تیم داریم و اگر او مصدوم شود دیگر بازیکنی برای جایگزین کردن نداریم. بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی کار را سخت کرده اما بازهم به بازیکنانم اعتقاد دارم. در ادامه روی ضعف‌های‌مان کار می‌کنیم تا حداقل لیگ را محترمانه ترک کنیم.

علویی درباره اینکه استقلال خوزستان مدام سرمربی‌‌اش را عوض می‌کند و آیا از این بابت نگرانی وجود دارد، یادآور شد: امروز بازی اول من بود و اینکه در تیم باشم یا نباشم خیلی مهم نیست اما به هر ترتیب این تشخیص مدیران است و من کار خودم را انجام می‌دهم. من دوست دارم به جای توجیه کردن کار کنم. این باخت هم برای من است نه شخص دیگری.

سرمربی استقلال خوزستان درباره وضعیت آل‌نعمه نیز گفت: آل نعمه خیلی وقت است با ما نیست و من از مدیریت خواستم که ایشان به کادر فنی اضافه شود و به من کمک کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
0
0
اقای علوی برادر عزیز از جوانان استفاده کن نترس
کسی شما را ملامت نمی کنه اما اگر بخوای با این بازیکنان که امتحان پس دادن نتیجه بگیری محال است
لطفا از جوانان استفاده برای سال دیگه خیلی مهم است
البته استفاده از جوانان به معنی سقوط نیست چه بسا این جوانان انگیزه بیشتری دارند
موفق باشید
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
0
0
آقاي علوي شما كه ديديد تيم داره سقوط ميكنه به دسته يك پس چرا تيم را تحويل گرفتي كه به شما توهين بشه در ضمن شما هم مثل مربي هاي فبلي شديد كه گفتن هنوز شانس داريم در ليگ بمانيم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
0
0
آقای علوی به عنوان یک برادر بهت توصیه میکنم در لیگ برتر حواست به مصاحبه های قبل و بعد از بازی باشید . به این خاطر که خواننده های خوزستانی خیلی با هوش و حواسشان کاملا هست . و مطالب فوتبالی را بطور دقیق مطالعه میکنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
0
0
خداحافظ لیگ برتر سلام لیگ یک
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
0
0
... خدا حافظ ای آبی روشن عشق ...
حیف، لیگی که ده ها سال آبی ها از سراسر ایران در آن حضوری پررنگ و قهرمانانه داشتند جولانگاه قرمزهایی که اکثرا تازه به دوران رسیده اند شده است. روزگار یاستقلال اهواز بعد از دویتم پایتخت نشین پرطرفدارترین تیم ایران بود حالا کجاست؟ استقلال خوزستان هم به همان سرنوشت دچار شد یا بهتر بگویم دچارش کردند.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
0
0
اس خوزستان قشنگ بازی کرد
در حال حاضر انتظار بیشتری از تیم نداریم
خدا قوت
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها