به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۶۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

سرجیو: امیدوارم مقابل پارس جنوبی باکیفیت باشیم

سرجیو: امیدوارم مقابل پارس جنوبی باکیفیت باشیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ابراز امیدواری کرد تیمش در دیدار با پارس جنوبی جم باکیفیت ظاهر شود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، پائولو سرجیو در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و پارس جنوبی جم اظهار داشت: هفته گذشته درگیری مختصری میان ما رخ داد. فکر می‌کنم مسعود (یکی از خبرنگاران) می‌داند اشتباه کرد و احترام مرا نگه نداشت، اما من حق نداشتم که آن عکس‌العمل را نشان دهم. از او و همه خبرنگاران عذرخواهی می‌کنم.

وی ادامه داد: می‌خواهم نگرانی و احساس تأسفم را نسبت به مردم خوزستان به خاطر مشکل سیل نشان دهم. می‌خواهم بگویم دعای ما پشت و پناه شماست و امیدوارم از این مرحله عبور کنید. آرزو می‌کنم اتفاق بدی برای مردم خوزستان نیفتد.

سرمربی صنعت نفت آبادان درخصوص بازی مقابل پارس جنوبی تصریح کرد: این دیدار همانند سایر بازی‌ها سخت خواهد بود. هفته گذشته تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و احساس می‌کنم بازیکنانم درباره بازی مثبت فکر می‌کنند. امیدوارم کیفیت بازی که هفته گذشته مقابل تراکتورسازی نشان دادند، فردا دوباره نشان دهند. مهمتر از همه،‌ کسب سه امتیاز است.

سرجیو درباره غایبان تیمش برای بازی فردا گفت: عقیل کعبی را به خاطر محرومیت در اختیار نداریم. همچنین 24 ساعت زمان داریم تا ببینیم مصطفی احمدی و سیروان قربانی به خاطر مصدومیتی که دارند، چه شرایطی برای بازی پیدا خواهند کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
0
0
قصد حمایت از سرجیو ندارم ولی مطمئن باشید سرجیو کمترین تقصیر دارد به هر حال مشکل اصلی مدیریت باشگاه است زیرا مطمئنا تیم را آن ها بستند و این آقا فقط تمرین دهنده است و به نظرم با توجه به ابزار و استفاده از بازیکنان آبادانی بد کار نکرده
مسعود امیرسرداری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
0
0
تقصیر سرجیو از هیئت مدیره نالایق باشگاه بیشتر است چون یک مربی با پرنسیپ هرگز مسئولیت تیمی را که دیگران برای آن بازیکن تعیین میکنند نمی پذیرد
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
0
0
امسال اینقد استقلال خوزستان و سپیدرود ضعیف بودن که نوبت به سقوط نفت آبادان نرسید
با همت مسوولین و این هیات مدیره و مدیرعامل و همینطور سلطان سقوط(رضاییان) فصل آینده سقوط را خواهیم دید
موفق و پیروز باشید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها