به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۶۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

خطر گرفتار شدن شهرستان اهواز در سیلاب

http://khuzestansport.ir/files/fa/news/1398/1/21/89549_985.jpg
تصویر امروز منطقه عین دو اهواز

خوزستان اسپورت- رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با تاکید بر لزوم تخلیه برخی مناطق اهواز گفت: ممکن است بخش‌هایی از اهواز گرفتار سیلاب شود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، اسماعیل نجار در حاشیه بازدید از کانال سلمان که امروز (21 فروردین ماه) انجام شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه هم‌اکنون آب به سمت اهواز منحرف شده است، ضرورت دارد مناطق سلیم‌آباد، عین دو، گلدشت، سادات و سیاحی در اهواز تخلیه شوند. همچنین اهالی کیانشهر و ملاشیه به حالت آماده‌باش قرار گیرند.

وی تاکید کرد: از شهروندان می‌خواهیم در مناطقی که دستور تخلیه داده شده است حتما تخلیه کنند؛ هر چند تخلیه منازل کار سختی است اما چاره‌ای جز حفظ جان مردم نداریم که امیدواریم بتوانیم کمک‌های امدادی را به موقع داشته باشیم.

نجار ادامه داد: جز مناطقی که اعلام شد دیگر مناطق اهواز مشکل خاصی ندارند و وضعیت فعلی آنها باثبات و پایدار است.
 
وی بیان کرد: در حال حاضر ماشین‌آلات زیادی در حال فعالیت هستند تا سیل‌بندها را استحکام بخشی و تقویت کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
0
0
سوء مدیریت در بحث آب و سدهای خوزستان تو چندسال اخیر نتیجش شده این وضعی که الان میبینیم. طبق گفته خود مسئولین قسمت ایرانی هورالعظیم 118 هزار هکتار مساحت داره یعنی به اندازه سد کرخه می تونه آب بگیره ولی بخاطر تاسیسات نفتی بیش از نصف هور خشکi . امروز مصاحبه ها چند کارشناس با خبرگزاریهای رسمی خوندم هشدار جدی دادن که اگه آبها رو به سمت هورالعظیم هدایت نکنیl روزهای آینده با موج جدید بارندگی ممکنه فاجعه بزرگی رخ بده خواهشا مسئولین رده اول کشور تا دیر نشده جلو فاجعه رو بگیرن اگه تاسیسات نفتی هورالعظیم 2 تا 3 ماه موقتا از مدار خارج بشن بهتر از این که خوزستان نابود بشه
فولاد سروره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
0
0
جالبه خیلی وقتی ده نفر تو اهواز اعتراض میکنند ازکل ایران نیرو میفرستن باتمام امکانات برای این ده نفر ولی الان کل خوزستان درگیر سیل هست هیچ نیرویی ونهادی نفرستادن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها