به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۶۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴
تعداد نظرات: ۵ نظر

علوی: به بازیکنان استقلال خوزستان ایمان دارم

علوی: بازی سختی مقابل فولاد خوزستان داریم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان تأکید کرد، این تیم دیدار سختی مقابل همشهری‌اش فولاد پیش رو دارد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، سیدمحمد علوی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و فولاد خوزستان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر اظهار داشت: بازی فردا سخت است، چون به نوعی دربی است و دربی‌ها همیشه بازی‌های سختی از آب در می‌آیند. ان‌شاءالله که بتوانیم با این دیدار شروع جدیدی با استقلال خوزستان داشته باشیم.

علوی راجع به اینکه چقدر شناخت از استقلال خوزستان دارید که هدایت این تیم را بر عهده گرفته‌اید، گفت: اگر شناخت نداشتم هیچ‌وقت این مسئولیت خطیر را قبول نمی‌کردم. در تیم ما جوانان با انگیزه و با نشاطی حضور دارند که می‌دانم این جوانها می‌توانند کار بزرگی انجام دهند برای همین با کمک مدیریت و دیگر اعضای تیم قبول کردم که هدایت استقلال خوزستان را بر عهده بگیرم انشاءالله می‌خواهیم در این تیم یک کار بزرگ انجام دهیم.

«شما فصل گذشته موفق شده‌اید اروند خرمشهر را از لیگ دسته دوم به لیگ دسته یک ارتقاء دهید. در این فصل می‌توانید استقلال خوزستان را در لیگ برتر حفظ کنید؟»، وی در پاسخ به این پرسش هم یادآور شد: پارسال کار بزرگی صورت گرفت، آن هم در حالی که من سال اول مربیگری‌ام را تجربه می‌کردم. امسال نیز آقای بوستانی به من لطف داشت و مرا به کادر فنی استقلال خوزستان اضافه کرد. همچنین مدیریت باشگاه و اعضای هیئت مدیره همگی این لطف را داشتند و مرا به عنوان سرمربی پذیرفتند. ان‌شاءالله بتوانیم کار بزرگی انجام دهیم. انگیزه‌ای که این چند روز در چهره بازیکنان دیده‌ام مرا خیلی امیدوار کرده است.

علوی ادامه داد: درست است که حفظ تیم در لیگ برتر به گفته خیلی‌ها بسیار سخت به نظر می‌رسد، اما اگر این اتفاق رخ دهد نام تک تک بازیکنان این تیم در تاریخ فوتبال ایران ماندگار خواهد شد. صددرصد به اینکه بتوانیم تیم را در لیگ برتر نگه داریم امیدوارم و اگر غیر از این بود هیچ وقت این مسئولیت را قبول نمی‌کردم. کلاً همیشه دوست دارم کارهای سخت را انجام دهم، وگرنه انجام دادن کار ساده را همه بلدند. به جوانان تیمم ایمان دارم و می‌دانم که آنها قادرند کار بزرگی انجام دهند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان راجع به اینکه استقلال خوزستان هر چند هفته یک مربی عوض می‌کند و آیا شما از این موضوع نگران نخواهید بود، خاطرنشان کرد: از آنجایی که من با مربیان بزرگی مانند برانکو، قلعه‌نویی و دایی کار کرده‌ام این مسائل اصلاً برای مهم نیست که بخواهم عوض شوم یا خیر. چیزی که در دوران بازیگری‌ام و همچنین از این بزرگان یاد گرفته‌ام را می‌خواهم در اختیار جوانان تیم بگذارم و مطمئنم که می‌توانیم نتایج خوبی نیز کسب کنیم.

علوی درباره اینکه استقلال خوزستان پنجره نقل‌وانتقالاتی‌اش بسته است بازیکنان کمی نیز در اختیار دارد، پاسخ داد: تعداد بازیکنان ما کم نیست و ما 20 بازیکن خوب داریم به قول آقای قطبی 20 دل شیر داریم که امیدوارم ان‌شاءالله تیم را در لیگ برتر نگه داریم. این را با جرأت می‌گویم اگر فکر می‌کردم که نمی‌توانیم و یا در توان بچه‌های ما نیست صد درصد مسئولیت هدایت تیم را قبول نمی‌کردم. مدیریت به من اعتماد کرده است و من نیز در شرایط سخت این مسئولیت را قبول کردم. اگر این بچه‌ها به خودباوری برسند صد درصد می‌توانند کاری بزرگ انجام دهند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
0
0
جناب آقای علوی امیدوارم در پایان مسابقات لیگ بدتر ، زمانیکه تیم به یک دسته پایین تر سقوط کرد ، سر حرف خود باشید .لیگ دو با لیگ برتر کشور به لحاظ کیفیتی خیلی متفاوت است . و فقط یک معجزه میتو اند استقلال خوزستان رادر بازیهای باقیمانده نجات دهد.شما از شش بازی باقیمانده (فولاد خوزستان /نفت مسجد سلیمان / استقلال تهران /سپاهان اصفهان /سایپا تهران/ نساجی مازندران) میتوانید چند امتیاز بگیرید؟مثل اینکه به جدول نگاه نکردید .تیم شما ۱۰ امتیاز دارد و نزدیکترین تیم به شما نفت Mis با ۱۹ امتیاز .که با نفت در مسجد سلیمان بازی دارید .یعنی اگه بازی با نفت را ببازید عملا ما بقیه بازیها برای شما حالت تشریفاتی دارد .
پاسخ ها
مصطفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
تو فوتبال هیچی بعید نیست همین هفته قبل پارس جنوبی ده نفره رو برده بودیم اگر سرمربی قبلی درست اداره میکرد. همین بازی فولادو ببریم میشیم سیزده امتیاز بازی مستقیم با نفت هم داریم به اضافه دوبازی خانگی
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
0
0
درسته که روی کاغذ افتادیم
ولی سرمربی وظیفش روحیه دادنه و اگه قراره از الان بگه افتادیم که دیگه انگیزه ای برا بازیکنا باقی نمیمونه
امیدواریم با بازیها و نتایج خوب در هفته های باقی مونده یه سرمربی خوب خوزستانی مطرح بشه برا سال دیگه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
0
0
آقاي علوي خيلي ها قبل از شما آمدن و گفتن كه تيم در ليگ ماندني ميشه حالا نوبت شما رسيده خواهشن حرف از سقوط بزنيد كه تيم را براي دسته يك آماده كنيد براي سال آينده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
0
0
استقلال خوزستان با این مدیریتی که وعده ووعیدی که به بازیکنانش که علکی داره میده مسلما" نتیجش همین حاصل میشم یک هفته پیش مدیران استقلال گفتند 20 درصد از قرارداد بازیکنان این باشگاه پرداخت کردیم اما همش در حد حرفه یک ریالی هم پرداخت نشده چطور میخواهند بازیکنان روحیه‌ای داشته باشند که بازی بکنند
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها