به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۶۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

رحیمی: نعمتی‌نژاد اخراج نشده است!

رحیمی: نعمتی‌نژاد اخراج نشده است!

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان عنوان کرد سرمربی سابق این تیم اخراج نشده، بلکه جا به جا شده است!

به گزارش خوزستان اسپورت، محمد رحیمی در گفت‌وگو فارس در مورد تغییر مجدد سرمربی استقلال خوزستان، گفت: به دنبال کسب نتیجه هستیم. مربیان زحمت می‌کشند اما باز هم نتوانستیم آنطور  که باید نتیجه بگیریم. سیروس نعمتی نژاد هم دراین مدت زحمت کشید. من در برخی جاها دیدم نوشتند نعمتی‌نژاد اخراج شده که این درست نیست. ما یک جا به جایی انجام دادیم و هر جایی ممکن است این اتفاق بیفتد. در بازی آینده محمد علوی مسئول فنی است و کسی را اخراج نکردیم. این یک تصمیم جمعی بود که در جلسه هیأت مدیره اتخاذ شد.

وی در مورد اینکه آیا قرار است سیروس نعمتی‌نژاد به عنوان دستیار در تیم حضور پیدا کند، اظهار داشت:‌ ما یک جا به جایی انجام دادیم. او مسئول فنی و سرمربی تیم بود که با توجه به نتایج به دست آمده تصمیم گرفتیم محمد علوی مسئول فنی تیم باشد. می‌توانیم به عنوان مدیر فنی  در خدمت نعمتی‌نژاد باشیم. بحث اخراج مطرح نبوده کما اینکه در مورد مربیان قبلی هم همین مسئله صادق است. همه مربیانی که با ما بودند زحمت کشیدند و درخواست کردیم به تیم‌مان کمک کنند. با تصمیم شورای فنی تیم تصمیم بر این شد که علوی در دیدارهای آینده مسئولیت فنی تیم را بر عهده داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در مورد اینکه تغییرات پی در پی در این باشگاه بسیار عجیب است، اظهار داشت:  ما هم دوست نداریم تغییرات پی در پی ایجاد شود اما شرایط به شکلی پیش رفت که این تغییرات پیش آمد. از روزی که من مدیرعامل شدم فقط یک تغییر رخ داده است. تصمیمات ما همه جمعی بوده و هیأت مدیره در راس کار است. به دنبال نتیجه هستیم. مربیان هم دوست دارند تیم نتیجه بگیرند و به ما قاطعانه گفتند می‌توانیم نتیجه بگیریم. الان شرایط بسیار سخت است. کوچکترین اشتباه تیم را نابود می‌کند. در این وضعیت ما به دنبال بهترین راهکار هستیم.

رحیمی در ادامه تأکید کرد: این تغییرات مورد پسند ما نیست و اصولمان تغییرات زیاد نیست اما باشگاه ما مسیری را طی کرد که در آن لطمه‌های زیادی خوردیم. از دست دادن یکی دو بازیکن در نیم فصل ضربه بدی به ما زد. ایمان مبعلی مهره بسیار خوبی برایمان بود. انتقال یونس دلفی از لحاظ مالی برایمان خوب بود اما او از لحاظ فنی می‌توانست به ما کمک کند. از مسئولان تیم امید هم گلایه داریم. اگر خاطرتان باشد قبل از عید تمام تیم‌های لیگ برتری بازیکن خود را برای دیدارهایی که داشتند گرفتند. تنها تیمی که به بازیکن آن اجازه خروج ندادند و ما به دلیل آبروی تیم ملی در نهایت با آنها همکاری کردیم استقلال خوزستان بود. الان سه دیدار است که وحید نامداری یکی از مهره‌های تاثیرگذارمان را در اختیار نداریم. او در تیم امید مصدوم شد و جراحی کرد. منافع تیم ملی برایمان مهمتر است اما از این بابت خیلی ضرر کردیم. بازیکنانی امثال دلفی، نامداری و مبعلی برایمان خیلی تاثیر گذار بودند.

وی افزود: با این وجود مصاحبه‌های مربیان تیم‌های دیگر بعد از دیدار مقابل تیم ما موجود است. به اعتقاد همه کارشناسان ما عملکرد فنی خوبی داریم. در همین بازی آخر هم ما یک بر صفر جلو بودیم و با بدشانسی نتوانستیم برنده شویم. اگر شانس داشتیم می‌توانستیم در همین بازی با با پارس جنوبی 3 بر صفر برنده شویم در خیلی از مسابقات دیگر هم خوب کار کردیم. از لحاظ فنی عملکرد خوبی داشتیم  و بازیکنان عالی کار کردند اما از روزی که 6 امتیاز از ما کم شد تیم از لحاظ روانی افت کرد. این مهمترین مسئله بود و بعد از آن نتوانستیم به چیزی که می‌خواهیم برسیم. هنوز امیدمان را از دست ندادیم 6 مسابقه باقی است و می‌خواهیم بهترین عملکرد را در دیدارهای باقی مانده داشته باشیم. تنها تیمی هستیم که 70 درصد قراردادها را پرداخت کردیم و از لحاظ مدیریتی کارمان را انجام دادیم. دیگر همه چیز دست بازیکنان و کادرفنی است تا بتوانند عملکرد خوبی به نمایش بگذارند و کار بزرگی را رقم بزنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
0
0
تیمی که سطح تفکرات مدیرعاملش در این حد باشه عجیب نیست که سقوط کنه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
0
0
آقاي رحيمي تا پايان فصل بازيهاي ليگ برتر كه استقلال خوزستان سقوط كنه بره دسته يك هنوز چند تا ديگه جا داره مربي عوض كني
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها