به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۶۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۴

گل‌محمدی: تغییر ساعت بازی جای سئوال دارد

گل‌محمدی: بازیکنان عملکرد خوبی ارائه کردند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو به تمجید از کیفیت بازی این تیم مقابل فولاد خوزستان پرداخت.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، یحیی گل‌محمدی پس از تساوی یک - یک تیمش برابر فولاد خوزستان در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: بازی زیبایی را از سوی دو تیم شاهد بودیم، یک بازی فنی که البته قابل پیش‌بینی بود. هر دو تیم می‌توانستند برنده میدان باشند.

وی افزود: بازیکنانم امروز عملکرد خوبی از خود ارائه کردند و اگر از موقعیت‌هایی که داشتیم استفاده بهتری می‌کردیم شاید الان سه امتیاز را گرفته بودیم. البته من تبریک می‌گویم به تیم فولاد که تا این حد بازی خوب و فنی ارائه کرد و آنها هم موقعیت‌های گل داشتند. با شرایطی فنی بازی کردیم و حریف سرسختی داشتیم آن هم در هوای گرم اهواز. فکر می‌کنم یک امتیاز هم نمی‌تواند برای تیم ما بد باشد. ان‌شاءالله در بازی‌های آینده دو امتیاز از دست رفته را جبران خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال پدیده با انتقاد از مسئولان برگزاری مسابقه خاطرنشان کرد: سؤال‌مان این است چرا دیداری که قرار بود ساعت 19 برگزار شود به ساعت 16 موکول شد و این جای تعجب دارد! من قبل از بازی هم از این مسئله ابراز نارضایتی کردم، اما اعتراض نکردم، چون نمی‌خواستم تمرکز بازیکنانم سمت این مسئله برود، اما الان مسئولان پاسخ دهند که چرا بازی تراکتورسازی و نفت آبادان که در منطقه سردسیر است باید پنج بعدازظهر برگزار شود، در حالی که بازی ما در گرمای اهواز باید از ساعت 19 به ساعت 16 موکول شود! این واقعاً جای سؤال دارد و امیدوارم مسئولان پاسخگو باشند.

وی در واکنش به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه چرا بازیکنان تیمش در دقایق پایانی در چند صحنه سعی در ایجاد تاخیر در بازی داشتند، گفت: فکر نمی‌کنم این‌طور باشد چرا که ما برای سه امتیاز به اهواز آمده بودیم. شاید حرکاتی در زمین اتفاق افتاده باشد، اما به قصد وقت‌کشی نبوده است. به نظر من گرمای شدید هوا در عملکرد بازیکنان دو تیم تأثیر منفی گذاشته بود و خیلی از دقایق بازی به خاطر همین گرما به هدر رفت. به نوعی بازی تحت تأثیر شرایط آب و هوایی قرار داشت، ضمن اینکه با توجه به شرایط مسابقه ما به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم داشتیم. اگر دقت کرده باشید تعویض‌های ما هم هجومی و برای سرعت بخشیدن به بازی و رسیدن به گل بود.

گل‌محمدی در پاسخ به این پرسش که نقش هواداران مشهدی در نتایج خوب این تیم در فصل جاری چقدر بوده و آیا تیمش هنوز شانس قهرمانی دارد یا نه، خاطرنشان کرد: ما وقتی فصل را شروع کردیم شرایط‌مان بسیار سخت بود، اما نتایج ما آنقدر خوب بود که هواداران به نوعی عاشق این تیم شدند. به همین خاطر در ادامه راه خیلی از مشکلات با حمایت‌های هواداران حل شد. در واقع وقتی تیم خوب نتیجه گرفت هواداران مسئولان را مجاب کردند به اینکه مشکلات باشگاه را حل کنند. ما شرایط فعلی‌مان را مدیون هواداران‌مان هستیم. آنها خیلی مشتاق برای تماشای بازی‌های ما به ورزشگاه می‌آیند و به نوعی باید بگویم این عشق دوطرفه است و ما واقعاً به خاطر رضایت هواداران‌مان تلاش می‌کنیم، اما اینکه شانس قهرمانی داریم یا نه، باید بگویم ما یکی از کاندیداهای کسب سهمیه آسیا هستیم و تا آنجایی که در توان‌مان باشد برای رسیدن به هدف‌مان تلاش می‌کنیم.

وی در پایان راجع به اینکه چرا به اکبر صادقی اجازه نفوذ نمی‌داده است، گفت: صادقی بازیکن خوب و توانمندی چه در حمله و چه در دفاع است با توجه به شرایط بازی وظایف او را مشخص کرده بود.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها