به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۶۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۸
تعداد نظرات: ۷ نظر
دو امتیاز را ساده‌لوحانه از دست دادیم

مرزبان: مشکل مالی به هیچ وجه حل نشده است

مرزبان: دو امتیاز را ساده‌لوحانه از دست دادیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: دو امتیاز را بسیار ساده‌لوحانه از دست دادیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، علیرضا مرزبان پس از تساوی یک - یک شاگردانش مقابل تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: انتظار داشتیم بازی فوق‌العاده سختی داشته باشیم. ماشین‌سازی سالیان سال در لیگ برتر حضور دارد، بازیکنان خوبی به این تیم اضافه شده و تیم باتجربه‌ای است. با توجه به روند بازی، دو امتیاز را بسیار ساده‌لوحانه از دست دادیم.

وی ادامه داد: در شرایطی که انتظار داشتیم تیم در 15 دقیقه آخر سازماندهی بهتری داشته باشد و توپ‌های هوایی را بهتر پوشش دهد، حریف از روی یک شانس بزرگ گل خود به گل رسید. چند فرصت گلزنی داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. به تیمم تبریک می‌گویم که خوب مبارزه کرد و جنگ خیلی بزرگی انجام داد. بازیکنان ما واقعاً از عدم کسب این سه امتیاز خانگی ناراحت هستند، اما با این یک امتیاز هم می‌توانیم زندگی کنیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه به شرایط تیمش آگاه است، تصریح کرد: در مشکلاتی دست و پا می‌زنیم، اما نمی‌خواهیم حرف بزنیم تا این احساس ایجاد شود که می‌خواهیم بهانه‌جویی کنیم. مشکلات مالی به هیچ وجه حل نشده است. برخی از اعضای تیم پول گرفته‌ و برخی نگرفته‌اند. اعضای کادر فنی و پزشکی پول دریافت نکرده‌اند. این در حالی است که پول پرداخت شده، اما وقتی جلوی این را می‌گیرند که پول به ما برسد، دنبال این هستند که تیم آشوب و اختلاف درونی پیدا کند.

مرزبان با اشاره به مشکلات کادر پزشکی نفت برای فراهم کردن نیازهای پزشکی اعضای تیم خاطرنشان کرد: مدیرعامل باشگاه در یک عمل شبانه مجبور می‌شود از عابربانک پول پرداخت کند تا بتوانیم از هتل خارج شویم. اجازه نمی‌دهیم این بحران‌های درونی به گوش کسی برسد، اما مردم باید بدانند مشکلات ما خیلی خیلی زیاد است. تیم دودسته شده بود، اما با بازیکنان صحبت کردیم که برگردند. برخی از بازیکنان 50، 30 یا 20 درصد پول گرفته‌اند و این حس که به همه به یک چشم نگاه می‌کنیم، از بین رفته است.

وی با بیان اینکه پولی به باشگاه نفت پرداخت شده، اما به حساب برخی اعضای تیم نیامده است، گفت: یک ماه دیگر بازی‌ها تمام می‌شود و برخی 30 درصد و برخی هیچ پولی نگرفته‌اند. این مسئله دردناک است. ما به دنبال بهانه‌جویی نیستیم، اما ساختارهای خودمان را نمی‌توانیم با لیگ برتر، از جمله تیم‌های سپاهان، پرسپولیس، تراکتورسازی و ماشین‌سازی مقایسه کنیم. بازیکنان ما با جان و دل بازی می‌کنند. البته مرتکب اشتباهاتی می‌شویم. برخی بازیکنان ما سال گذشته در لیگ دسته اول بازی می‌کردند و از عملکرد آنها راضی هستم. از امتیازات تیم هم راضی‌ام.

سرمربی نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه تیمش پنج امتیاز بالاتر از سپیدرود و تفاضل گل بهتری نسبت به این تیم دارد، اظهار داشت: این نشان می‌دهد می‌توانیم تیم را در لیگ برتر به مردم تحویل بدهیم و شرایط جدول برای ما بسیار مثبت است. تیم‌هایی که در رده ما هستند و مشکل دارند، باید با ما بازی کنند. اندازه های خود را خیلی خوب می‌دانیم. در مسجدسلیمان باید به مصاف استقلال خوزستان، سپیدرود و ذوب‌آهن برویم و در آبادان با صنعت نفت بازی داریم. در دیدارهای باقی‌مانده امتیازات زیادی نمی‌خواهیم و رقبا هم نمی‌توانند امتیازات زیادی کسب کنند.

مرزبان با اشاره به اظهارات منتقدان تیم نفت تصریح کرد: آنها می‌گویند اگر یک بازیکن هم سرمربی تیم باشد، نفت در لیگ برتر می‌ماند. آنها هم اعتقاد دارند بقا در لیگ برتر خیلی به ما نزدیک شده است. می‌توانیم استقلال خوزستان را در خانه شکست دهیم، اما نباید آرامش خود را از دست بدهیم. به بچه‌ها گفتم تیمی دچار مشکل می‌شود و سقوط می‌کند که آرامش درونی در تیمش به هم بریزد و در مدیریت، باشگاه و بازیکنان بحران ایجاد شود.

«به سمتی می‌رویم که تیم را در لیگ برتر نگه داریم.»، وی ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد: تیم در لیگ برتر می‌ماند، اما سال آینده نمی‌تواند با این شرایط ادامه دهد. چون از هر نظر درچار مشکل است. امروز ماشین‌سازی یک شانس گلزنی روی توپ‌های بلند داشت که همان هم تبدیل به گل شد. اگر موسی کولیبالی را داشتیم، خیلی به ما کمک می‌کرد. امیدوارم او را از بازی با استقلال خوزستان داشته باشیم تا با سه امتیاز این مسابقه، سرنوشت لیگ را به نفع خودمان رقم بزنیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در پاسخ به انتقادی درخصوص تعویض‌هایش در این مسابقه گفت: به شما حق می‌دهم. بازیکنانی که از اول بازی نمی‌کنند، کیفیت همیشگی را ندارند. می‌بینیم که نمی‌توانیم ضربه آخر را بزنیم و ضدحمله می‌خوریم. امیدم این است که تعویض می‌کنم و شرایط بهتر می‌شود. اگر آسیب‌دیدگی نبود، به سادگی تعویض نمی‌کردیم. دو بازیکن تعویضی ما نمی‌توانستند بازی کنند.

مرزبان در پایان از خبرنگاران تشکر کرد و اظهار داشت: می‌دانید یکسری نیروها هستند که سقوط نفت به لیگ دسته اول از خدای آنهاست. از پشت پرده هر دسیسه‌ای انجام می‌دهند و تماس می‌گیرند. تماس آنها به ظاهر دلسوزانه است، اما می‌دانیم به دنبال تخریب هستند. هدف بخشی از آنها، انتقام‌جویی از من است و نمی‌خواهند نفت در لیگ برتر بماند، اما اسب‌مان را زین کردیم هر اتفاقی رخ دهد و هر تنشی ایجاد شود، پا پس نمی‌کشیم. شما هم اعتقاد دارید که تیم در لیگ برتر می‌ماند و روسیاهی برای کسانی می‌ماند که کار و رفتار شرافتمندانه بلد نیستند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۵
0
0
جناب مرزبان خدا رو شکر میکنیم سپیدرود بازیهاش رو میبازه و فعلا سقوط نکردیم وگرنه در شرایط عادی تیمی که از 24 بازی 19 امتیاز گرفته سقوطش قطعیه بازم خداروشکر که سپیدرود میبازه و امتیازاتش به ما نمیرسه شما که غیر مصاحبه کردن و حاشیه ساختن هیچی نداری ارائه بدی والا معلوم نیس چطوری به امثال شما تیم میدن لیگ برتر
ایمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۵
0
0
یه تماشاگر نفت بذاشتن سرمربی بجای مرزبان بیشتر امتیاز می گرفت
mehdi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۵
0
0
هر جا بود به دلایلی اخراج شد فنی و غیر فنی آقای مدیر کل چشم بازاز رو کور کرد اینو آورد تا با احساسات مردم بازی کنه و شو من شه
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۵
0
0
خداییش نفت خوب بازی کرد
مساله اینجاست تیم ماشین سازی چه گل اول را بزنه چه بخوره اخرش مساوی میکنه و چه ببره چه ببازه با اختلاف یک گل بوده چه سری وجود داره خدا میدونه
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۵
0
0
خداییش نمیدونم چرا این بنیادی فر داور بازی ذوب و سپیدرود چرا گل سالم ذوبیها را قبول نکرد این فدراسیون مثل اینکه هدفش سقوط نفت مسجدسلیمان امید ما فقط به خدا که اونم توپهارو وارد دروازه حریفها نمیکنه به کی پناه ببریم
شیران زاگرس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۶
0
0
نتیجه خوب و قابل پسندی بود مساوی بهتر ازباخت است امیدوارم مدیریت مسجدسلیمان تکانی بخورد و مشکلات درونی تیم را زودتر حل کند مشکل سر مربی نیست مشکل مدیریت تیم است که سر درون لاک خویش برده است جناب مرزبان سپاسگزاریم عالی بود با قدرت پیش بروید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
0
0
بسه چقدر بهونه میاری حیف اون پولی که خرج شما میشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها