به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۶۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۴

نود 3 – کارون 1؛ ورق در نیمه دوم برگشت

نود 3 – کارون 1؛ ورق در نیمه دوم برگشت

خوزستان اسپورت
هفته سی‌ام لیگ یک – استادیوم تختی ارومیه
پنجشنبه 15 فروردین 98 – ساعت 16:30
نود ارومیه 3 – کارون اروند خرمشهر 1
گل‌ها: فرزاد محمدی (57 و 65- پنالتی و 82) برای نود – احسان پیرهادی (10) برای کارون
داور: کوپال ناظمی
کمک داوران: مهدی عالیقدر و امید افخمی
اخراج: ابوالفضل عکاشه (72- کارون خرمشهر)

نود ارومیه: مهدی خسروی، یامین فلاح، علی سلیمانی، صائب محبی، رضا نبی‌زاده، داود شاهواروقی، عرفان پورافراز، محمد زینالی، وحید نعمتی، محمد جلیزی و محمد عبادزاده
سرمربی: وحید بیات‌لو

کارون اروند خرمشهر: میکائیل ایمن تراج، آرام عباسی، محسن بنگر، امین رضایی، جهانبخش طاهر، محمد لامی‌نژاد، کریم احمدی، رحیم آلبوغبیش، احسان پیرهادی، ابوالفضل پورموسوی و ابوالفضل عکاشه
سرمربی: هومن افاضلی

خلاصه بازی
مصاف تیم‌های پایین جدولی نود ارومیه و کارون خرمشهر، مسابقه‌ای پر برخورد و جنجالی بود که دو نیمه متفاوت داشت. کارونی‌ها در نیمه اول با گلزنی احسان پیرهادی در دقیقه 10 از میزبان پیش افتادند و این نیمه را با برتری یک – صفر به رختکن رفتند.

در نیمه دوم اما ورق بازی به سود میزبان برگشت؛ فرزاد محمدی در دقیقه 57 گل تساوی را برای نود ارومیه زد و در دقیقه 65 نیز با استفاده از ضربه پنالتی دومین گل را درون دروازه کارون خرمشهر جای داد.

کارت قرمز داور مسابقه به ابوالفضل عکاشه بازیکن کارون خرمشهر با اعتراض شدید تیم میهمان همراه بود و هومن افاضلی قصد داشت تیمش را از زمین بیرون بکشد. اعضای تیم کارون اعتقاد داشتند که داور در بین دو نیمه تحت تأثیر فشار مسئولان و تماشاگران تیم نود ارومیه قرار گرفته و در نیمه دوم به سود میزبان قضاوت کرده است.

فرزاد محمدی مهاجم نود ارومیه در دقیقه 82 سومین گل را درون دروازه تیم 10 نفره کارون خرمشهر جای داد تا پیروزی تیم میزبان را در این بازی پرحاشیه قطعی کند.

پیروزی 3 بر یک تیم نود ارومیه باعث فرار این تیم از انتهای جدول شد. نودی‌ها با 27 امتیاز جای کارون خرمشهر در رده دوازدهم را گرفتند و کارونی‌ها با 25 امتیاز به رده سیزدهم سقوط کردند تا خطر سقوط را کماکان احساس کنند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها