به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۶۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۷

بخشی‌زاده: آمده بودیم تا سه امتیاز را بگیریم

بخشی‌زاده: آمده بودیم تا سه امتیاز را بگیریم


خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز به انتقاد از نحوه برنامه‌ریزی بازی این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان پرداخت و آن را شاهکار دانست.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، یوسف بخشی‌زاده پس از تساوی یک - یک تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: بازی بدی نبود، ولی ما می‌توانستیم نیمه اول کار را تمام کنیم. ما سه چهار موقعیت گل داشتیم. در نیمه دوم یک مقدار بازی را از دست دادیم، غافلگیر شدیم و گل خوردیم. ما نمی‌دانیم این چه برنامه‌ریزی است. ابتدا ساعت بازی را 7 بعدازظهر گذاشتند و بعد بازی را به ساعت 4 بعدازظهر تغییر دادند. هر کسی که برنامه‌ریزی کرده، شاهکار کرده است!

وی ادامه داد: ما واقعاً آمده بودیم که سه امتیاز را بگیریم و حق‌مان هم بود. از دقیقه 80 به بعد بچه‌ها خیلی تحلیل رفته بودند، چون بچه‌های ما آمادگی نداشتند بابت این تغییر دما. برای بازیکنان این تغییر 30-40 درجه‌ای هوا خیلی سخت بود، ولی بچه‌های ما خوب بازی کردند، اما نتیجه‌ای که می‌خواستیم به دست نیاوردیم.

بخشی‌زاده افزود: بازی تقریباً متعادل بود. ما در نیمه اول مسلط‌تر بودیم، چون بچه‌های‌ ما توان داشتند، اما در نیمه دوم تحلیل رفتیم. بازیکنان نفت مسجدسلیمان هم از دقیقه 80 به بعد تحلیل رفتند. هیچ‌کدام از دو تیم آمادگی این تغییر دمای هوا را نداشتند.

مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی درباره داوری بازی مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: داوری بازی بد نبود. دو مورد اشتباه در دقایق پایانی بازی بود که خطا نبود و ما می‌توانستیم آن موقعیت را گل کنیم، ولی در کل داوری خوب بود.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها