به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ March 2024 19
کد خبر: ۲۶۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰
تعداد نظرات: ۷ نظر
فینالیست جام حذفی اسیر تفکرات مربی خوزستانی

نتایج لیگ 2؛ صعود خوشه طلایی به لیگ دسته اول

نتایج لیگ 2؛ صعود خوشه طلایی به لیگ یک

خوزستان اسپورت- تیم خوشه طلایی ساوه با گلزنی مهاجم خوزستانی اولین سهمیه صعود به لیگ دسته اول فوتبال را دریافت کرد و داماش گیلان اولین باخت خانگی را مقابل یک مربی خوزستانی متحمل شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، مسابقات لیگ دسته دوم در شرایطی وارد هفته بیست و چهارم شد که چند بازی این هفته به دلیل بارندگی به تعویق افتادند اما تیم خوشه طلایی ساوه با تک گل علی‌محمد چراغی مهاجم خوزستانی‌اش مقابل شهرداری بم به برتری دست یافت و با 51 امتیاز به عنوان تیم نخست گروه الف به لیگ دسته اول صعود کرد.

اما تیم داماش گیلان فینالیست جام حذفی که در صورت کسب امتیاز در بازی خانگی مقابل سردار بودکان می‌توانست شانس صعود مستقیم به لیگ یک را داشته باشد، اسیر تفکرات داریوش هرمزی سرمربی خوزستانی تیم سردار بوکان شد و در مقابل دیدگان هزاران تماشاگر شمالی در ورزشگاه عضدی رشت شکست خورد تا بعد از یک سال در خانه بازنده شود. تیم سردار بوکان که در نیم‌فصل دوم با روی کار آمدن هرمزی از انتهای جدول خارج شد، سرانجام توانست از خطر سقوط نجات پیدا کند و با هدایت این مربی خوزستانی در لیگ 2 ماندنی شود.

در سایر مسابقات، تیم فولادنوین اهواز با هدایت حسن هوری در ورزشگاه غدیر این شهرستان پذیرای مقاومت تهران شد و با 3 گل فرید محمدیان، سجاد فیض‌اللهی و حامد کتابی برابر تیم میهمان به پیروزی رسید. فولادنوین با توجه به شکست داماش کماکان شانس حضور در مرحله پلی‌اف بعنوان تیم دوم گروه الف را خواهد داشت.

اما در بازی‌های گروه ب، تیم استقلال رامشیر در بازی خانگی با 2 گل به نیروی زمینی تهران باخت. تیم نیروی زمینی با این سه امتیاز گام بلندی برای صعود به لیگ دسته اول برداشت و شاگردان عباس میرسالاری کماکان در خطر سقوط به دسته پایین‌تر باقی ماندند.

تیم استقلال اهواز در این هفته به قید قرعه استراحت داشت و بازی نفت امیدیه با خیبر خرم‌آباد که قرار بود در ورزشگاه تختی خرم‌آباد برگزار شود، به دلیل بارندگی شدید استان لرستان به تعویق افتاد.

دو هفته تا خاتمه مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باقی مانده است؛ تیم‌های اول هر گروه مستقیماً به لیگ یک صعود می‌کنند و بین تیم‌های دوم نیز بازی پلی‌اف انجام می‌شود تا تیم برنده پلی‌اف سومین سهمیه صعود را دریافت کند.

در انتهای جدول، تیم‌های دوازدهم و سیزدهم هر گروه به همراه تیم‌های صبای قم و راه آهن تهران که قبلا از جدول مسابقات حذف شده‌اند، شش تیم سقوط کننده را تشکیل می‌دهند.

نتایج بازی‌های هفته بیست و چهارم و جداول رده‌بندی لیگ 2 را در ادامه مرور کنید.

گروه الف
* فولاد نوین اهواز 3 – مقاومت تهران 0
* مس نوین کرمان 1 – چوکا تالش 0
* خوشه طلایی ساوه 1 – شهرداری بم 0
* داماش گیلان 0 – سردار بوکان 1
* ایرانجوان بوشهر 2 – کاسپین قزوین 1
* اتحاد کامیاران – شهرداری همدان (به تعویق افتاد)

گروه ب
* استقلال رامشیر 0 – نیروی زمینی تهران 2
* آرمان گهر سیرجان 1 – شهرداری فومن 0
* شهرداری بندرعباس 0 – مس شهر بابک 2
* پاس همدان – شهداء بابلسر (به تعویق افتاد)
* خیبر خرم آباد – نفت امیدیه (به تعویق افتاد)
* بعثت کرمانشاه – نفت و گاز گچساران (به تعویق افتاد)

نتایج لیگ 2؛ صعود خوشه طلایی به لیگ یک


نتایج لیگ 2؛ صعود خوشه طلایی به لیگ یک

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
فقط فولاد خوزستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
0
0
سلام.... تبريك ميگم به اقاي هرمزي مربي با دانش و كاربلد خوزستاني كه هميشه موفق عمل كرده و اين فصل هم تونست ثابت كنه كه هرجا باشه نتيجه ميگيره و توانست تيم تقريباسقوط كرده رو متحول كنه و نجات بده...
فقط تو اين شرايط تيم هاي خوزستاني چرا اجازه ميدن مربياي كاربلد مثل اقاي هرمزي ها خارج از استان فعاليت كنن و تیم هاي خوزستاني بايد تو خطر سقوط باشن و اين مربي بايد تيم هاي شهرستان هاي ديگه رو نجات بده و تيم هاي ما بايد تو خطر سقوط بمونن هميشه ....واقعا چرااااا؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
0
0
مربى مس شهر بابك هم خوزستانى هستن
از وقتيم كه رفتن اكثر بازيارو بردن و تيم رو از ته جدول بالا اوردن ولى نميدونم چرا فقط به نتايج سردار بوكان اشاره ميشه
رامشیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
0
0
مسئولین بی تعصب چرا هیچ کمکی به استقلال رامشیر نمیکنین تو این شهر بدبخت چه تفریحی داریم جز همین تیم چرا کمکش نمیکنین تا این دو سه بازی نتیجه بگیره؟ تیمای صنعتی تو لیگ 2 با تبانی و شرطبندی وخریدن بازیکنای حریف دارن نتیجه میگیرن این وسط تیمای مردمی مثل استقلال رامشیر دارن قربانی میشن
حرف حق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۳
0
0
اینایی که سنگ مربی سردار بوکان رو به سینه میزنن بگید که این مربی بعد این همه سال کار کردن توی لیگ دو کدام تیم رو آورده لیگ یک؟ ویا مربی تیم مس شهر بابک که متخصص سقوط تیم هاست! بعد یه مربی تیم رو میبره لیگ برتر (سیدکوروش موسوی) اصلا از این بنده خدا اسمی نیست پس مشخصه که خیلی از این مربیا روابط قویی دارن نه کارنامه قابل قبول !!!!! اینا یکی از اون مشکلاتیه که فوتبال استانمون داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۳
البته مربی محبوبت با کمک یازده بازیکن غیرمجاز (دارای کارت معافیت جعلی) یکسال نتیجه گرفت ولی بقیه سالها که بازیکن غیرمجاز نداشت نتایجش افتضاح بود
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
0
0
اقای ناشناس منتظرن بیوفته بعد اشاره کنن
سالم غابشی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
0
0
سلام چند تیم به دسته سه سقوط میکنند
مدیر پایگاه
سلام
در متن خبر ذکر شده است.