به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 16
کد خبر: ۲۶۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

قلعه‌نویی: پنج موقعیت تک به تک را خراب کردیم

قلعه‌نویی: پنج موقعیت تک به تک را خراب کردیم

خوزستان اسپورت- بازی که باید با اختلاف 7 و 8 گل تمام می‌شد نزدیک بود در دقایق پایانی مساوی شود و این موضوع برای من جای تعجب داشت.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، امیر قلعه‌‌نویی بعد از برتری یک بر صفر تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان در جمع خبرنگاران گفت: بازی را که باید با اختلاف 7 و 8 گل تمام می‌شد نزدیک بود در دقایق پایانی مساوی شود و این موضوع برای من جای تعجب داشت.

وی افزود: در این بازی غیر از پنالتی ما 5 موقعیت تک به تک را از دست دادیم که واقعا نمی‌دانم دلیلش چیست. البته دلیلش را می‌دانم؛ یک مشت از خدا بی‌خبر، آنهایی که دوست‌دار سپاهان نیستند چند هفته است که به این تیم فشار می‌آوردند که قهرمانی قهرمانی. چه کسی قول قهرمانی داده است؟ با کدام پول باید این تیم قهرمان شود؟ تیم ما از نظر بودجه‌ای تیم پنجم جدول است. پدر تیم ما را یکسری درآوردند بس که با صحبت از قهرمانی فشار به تیم‌مان وارد می‌کنند. قهرمانی ابزار می‌خواهد. 3 تیم بالای جدول 100 میلیارد خرج کرده‌اند.

قلعه‌نویی در این‌باره تاکید کرد: یکسری در خود اصفهان دوست ندارند این تیم قهرمان شود از نیم فصل دوم فشار را روی تیم ما گذاشتند. این تیم فصل پیش شرایط خوبی نداشت و از 3 فصل دیگر باید در چنین جایگاهی باشد. این که می‌گویند سپاهان تیم بزرگی است را قبول دارم اما ما 40 میلیارد هم هزینه نکرده‌ایم. بعضی تیم‌ها بالای 100 میلیارد خرج کرده‌اند و من واقعا از تک تک شاگردانم ممنون هستم. بیش از توان‌شان تلاش کرده‌اند و هر کش ادعای قهرمان کردن این تیم را دارد همین فردا جای من بیاید و اینقدر بازیکنانم را تحت فشار نگذارید. آنها 5 موقعیت تک به تک را نمی‌توانند بزنند و یکسری که دوست ندارند ما نتیجه بگیریم از نیم فصل دوم فشار را روی تیم ما قرار داده‌اند.

سرمربی سپاهان همچنین اضافه کرد: یکسری مدام می‌گویند چرا فلان بازیکن بازی نمی‌کند و چرا فلانی در ترکیب است. این افراد دشمنان سپاهان هستند و چون منافع‌شان قطع شده این حرف‌ها را می‌زنند. جایی که قلعه‌نویی می‌رود دست یکسری‌ها را از تیمش کوتاه می‌کند و آنها در فضای مجازی شروع می‌کنند به حواشی درست کردن برای تیم چرا که ناراحتند از این که سپاهان راهش را پیدا کرده است. این افراد دوست‌دار سپاهان نیستند. تیم ما در 3 بازی اخیر خود عالی کار کرده و بالای 20 موقعیت 80 درصد گل را از دست داده است. در حالی که 3 گل خورده‌ایم و دو پنالتی از دست داده‌ایم. همه چیز برای ما خوب پیش می‌رود اما یکسری که دشمن تیم هستند برای‌مان حاشیه درست می‌کنند. ما اگر می‌خواهیم قهرمان شویم باید 10 درصد بیشتر از استقلال و پرسپولیس هزینه کنیم. چرا که آنها وقتی شهرستان می‌روند 50 درصد سکوها را دارند و تعداد بازی‌های‌شان در تهران هم زیاد است. علاوه بر اینکه با هم نیز در تهران بازی می‌کنند.

قلعه‌نویی با بیان اینکه سپاهان قبلا قهرمان لیگ می‌شد چون بودجه استقلال و پرسپولیس کم بود، خاطرنشان کرد: الان بودجه این دو تیم 60 درصد بیشتر از ماست. من از تک تک شاگردانم ممنون هستم و تاکید می‌کنم که به هیچ کس هم قول قهرمانی نداده‌ایم. همین جایگاه فعلی خود را هم حفظ کنیم انگار دو جام گرفته‌ایم. هر کس هر ادعایی دارد از فردا بیاید تیم را تحویل بگیرد. روزی هم که ما با دکتر سبحانی صحبت کردیم، گفتیم یک پروسه 3 ساله نیاز است تا سپاهان به روز‌های اوجش برگردد. مثال زدم که یک خانه را 3 ماهه خراب می‌کنید اما 5 سال زمان لازم است تا دوباره ساخته شود. الان هم آن قدر فشار روی تیم ما وارد کرده‌اند که از 3 و 5 قدمی دروازه توپ را بازیکنان بیرون می‌زنند.

سرمربی سپاهان در آخر با تاکید بر اینکه تیمش از نظر فوتبالی عالی بازی می‌کند، گفت: هر فردی ادعا دارد همین فردا جای من بیاید و اگر می‌تواند قهرمان کند. ما نهایت تلاش خود را می‌کنیم و از شاگردانم نیز ممنونم. همه آنها بیش از توان‌شان بازی می‌کنند و مخلص‌شان هم هستم. به آنها تاکید کرده‌ام ما راه خودمان را می‌رویم و تا الان هم بیش از راهی که می‌بایست را رفته‌ایم. از فردا به فکر نساجی هستیم و بازی به بازی جلو می‌رویم. به هیچ کس قول قهرمانی نداده‌ایم چرا که تیم‌های دیگر به آن شکل هزینه می‌کنند و تازه می‌گویند از سال دیگر کارمان را شروع می‌کنیم! خدا پدرشان را بیامرزد که این طوری صحبت می‌کنند. ما هم گفته‌ایم به بازیکنان گفته‌ایم به هیچ کس قول قهرمانی نداده‌ایم و تا همین جا هم که آمده‌ایم ممنون همه شما هستم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
0
0
تیم نفت مسجدسلیمان که دو ملیارد کل بودجش میباشد چه باید بگوییم
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۳
0
0
تیم نفت مسجدسلیمان واقعا" مظلوم واقع شده ولی دمتون گرم بچهای نفت عالی بازی میکنید درود برشما
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها