به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۶۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
به همت گنجه پشتیبان ورزش مسجدسلیمان انجام شد

تجلیل از پیشکسوتان و نام‌آوران ورزش مسجدسلیمان

تجلیل از پیشکسوتان و نام‌آوران ورزش مسجدسلیمان

یوسف خدامرادی
خوزستان اسپورت- دومین همایش اعضای گنجه پشتیبان ورزش مسجدسلیمان در نوروز 98 برگزار شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، گنجه پشتیبان ورزش مسجدسلیمان، یک گروه نیکوکاری متشکل از خیرین دوستدار ورزش مسجدسلیمان است که برای حمایتِ مالی و معنوی از ورزشکاران، پیشکسوتان و نام‌آوران ورزش این شهرستان و حومه آن که از بضاعت مالی کافی برخوردار نیستند، با این هدف درازمدت آغاز به کار کرده است: «تبدیل شهر اولین‌ها به شهر بهترین‌های ورزش.»

دومین دیدار نوروزی اعضای گنجه پشتیبان ورزش مسجدسلیمان، با حضور بیش از 70 نفر از پیشکسوتان، ورزشکاران، نام‌آوران، قهرمانان و ورزشدوستان مسجدسلیمان، در تعطیلات نوروز سال 98 در محله هشت بنگله، باشگاه ورزشی استاد امیدوار حاتمی (چهره شاخص والیبال ایران در آسیا) برگزار شد.

این مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، سرود جمهوری اسلامی، خوش آمدگویی، تبریک سال جدید به حضار و اعلام برنامه توسط یوسف خدامرادی (مجری برنامه) آغاز شد. سپس عرض خیرمقدم توسط رئیس اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان، امیدوار جمالپور به عنوان متولی ورزش شهر و استاد ابراهیم شهنی به نمایندگی از گنجه و پیشکسوتان ورزش مسجدسلیمان صورت پذیرفت.

نفر بعدی که پشت تریبون قرارگرفت، نوجوان هنرمند بختیاری آرمان امیدی بود که مجری برنامه پیشاپیش خبر موفقیت وی در برنامه تلویزیونی عصرجدید و راهیابی‌اش به فینال را به اطلاع حضار رساند. آرمان همچنین بازیکن تیم نونهالان باشگاه کاوه بازارچشمه علی بود و کلیپ‌های اجرا شده وی در میان همبازیانش طی چندسال گذشته در فضای مجازی مورد استقبال عمومی قرار گرفت.

در ادامه این مراسم، دکتر اردشیر رضایی مختصرا درخصوص پیشینه وفعالیت گنجه طی سال‌های 96 و 97 ارائه گزارش نمود و استاد عطاالله بهادری پیشکسوت فوتبال، فعال اجتماعی و رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان نیز به تشریح فعالیت گروه‌های حامی محیط زیست طی میزبانی‌های نفت مسجدسلیمان در رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر پرداخت و الگوبرداری از این حرکت در برخی از ورزشگاه‌های کشور را به فال نیک گرفت و شخصا گروه موسیقی اصیل بختیاری به سرپرستی استاد شیخ‌رباط را جهت اجرای برنامه به جایگاه دعوت کرد.

اجرای قطعاتی از موسیقی بختیاری (علیرغم محدودیت عوامل صدا) تشویق ممتد حضار را در پی داشت؛ سپس به دعوت مجری برنامه استاد اردشیر شمس دارنده قریب 80 مدال از صحنه‌های جهانی، آسیایی و پیشکسوتان، یاد تمامی پیشکسوتان و افتخارآفرینان پولادمرد مسجدسلیمانی و بختیاری را با ذکر نام گرامی داشت.

اجرای مجدد آرمان امیدی و خاطره گویی استاد محمدرضا خواجوی شجاعی فضای نشاط آمیز برنامه را به اوج رسانید و نقل مجری برنامه از حرکت خیرخواهانه و نوع‌دوستانه دکتر بابک محمدپور علیرغم فضای تحریم در ارسال کمک‌های مالی خود به گنجه از کشور آمریکا در کنار کمک‌های مهندس افشین نکویی و خواهران محترمش (از کشور آلمان) حاضرین در جلسه را به استقبال سخنان مهندس عسکرظاهری نماینده مردم شریف مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی برد.

مهندس ظاهری ابتدا از نقش ورزش در مقابله با آسیب‌های اجتماعی سخن گفت و در ادامه حمایت خود را تا آخرین لحظه جهت بقای تیم نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر و تدوین برنامه‌های بهتر جهت فعالیت و حضور بهتر در رقابت‌های فصل بعد لیگ برتر را عنوان نمود و حمایت خود  از اشتغال ورزشکاران در سال جاری و نیز فعالیت‌های گنجه اعلام کرد. وی همچنین با پیشنهاد مجری برنامه بر گزینش کمیته فنی تیم نفت از میان پیشکسوتان مجرب و تدوین سند توسعه ورزش مسجدسلیمان توسط دکتر اردشیر رضایی موافقت کرد.

ارائه گزارش از عملکرد سال 97 و پیش‌بینی برنامه‌های سال 98 گنجه توسط دکتر فرزاد نژادبهادری و تقدیر و تشکر از عزیزانی که در سال 97 با گنجه همکاری نزدیک داشتند، آخرین بخش از سخنرانی های این نشست و دیدار نوروزی بود.

دکتر نژاد بهادری اولویت های  اجرایی گنجه برای سال 1398 را شامل: 1- حمایت از ورزشکاران رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان که پتانسیل کسب مدال در سطوح ملی و بالاتر را دارند اما از بضاعت مالی کافی برخوردار نیستند، 2- جمع آوری حداقل 50 میلیون تومان کمک مالی از خیرین دوستدار ورزش، 3- پیگیری حل مشکلات جوانان ورزشکار شهرستان از طریق فرصت‌های موجود از قبیل استخدام در بخش‌های خصوصی و دولتی شهرستان، اعلام نمود و ابراز امیدواری کرد تا اعضای شریف و پرتلاش گنجه همت و تلاش‌های خود را در سال 98 دوچندان نمایند.

آخرین بخش  این نشست خاطره انگیز اهداء لوح تقدیر و جوایز تهیه شده به شش قهرمان حاضر و نیز نمایندگان نفرات غایب بود.

تجلیل از پیشکسوتان و نام‌آوران ورزش مسجدسلیمان


تجلیل از پیشکسوتان و نام‌آوران ورزش مسجدسلیمان


تجلیل از پیشکسوتان و نام‌آوران ورزش مسجدسلیمان


تجلیل از پیشکسوتان و نام‌آوران ورزش مسجدسلیمان


تجلیل از پیشکسوتان و نام‌آوران ورزش مسجدسلیمان


تجلیل از پیشکسوتان و نام‌آوران ورزش مسجدسلیمان


تجلیل از پیشکسوتان و نام‌آوران ورزش مسجدسلیمان

نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
0
0
عالی بود مچکریم از بانیان این مجالس