به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۶۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰

سرجیو: امیدوارم سه امتیاز ذوب آهن را بگیریم

سرجیو: امیدوارم سه امتیاز ذوب آهن را بگیریم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: امیدوارم سه امتیاز بازی با ذوب آهن را بگیریم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، پائولو سرجیو در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته بیست‌و‌سوم لیگ برتر گفت: برای بازی سخت فردا مقابل یک تیم بسیار خوب و سنجیده آماده هستیم. امیدوارم ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا نمایش خیلی خوبی داشته باشد، اما امیدوارم فردا سه امتیاز را کسب کنیم.

وی درباره مصدومان تیمش برای دیدار فردا گفت: حسین ساکی مصدوم است و شرایط وفا هخامنش هم مشخص نیست. سایر بازیکنان آماده بازی هستند.

سرمربی صنعت نفت در پاسخ به این پرسش که آیا از همه بازیکنان خارجی تیمش استفاده خواهد کرد یا خیر، تصریح کرد: فردا از این موضوع باخبر می‌شوید. نمی‌خواهم الان جزئیات تیمم را فاش کنم.

سرجیو در خصوص هماهنگی بازیکنان جدید تیمش خاطرنشان کرد: روی این موضوع کار می‌کنیم. بالوتلی زمان بیشتری داشته و با تیم هماهنگ شده است، البته در دیدار آخر، نمایش غیرقابل قبولی داشت. تماشاگران شرایط بالوتلی را می‌دانند، اما در بازی آخر از او انتقاد کردند و این بازیکن به همین خاطر، اعتماد به نفسش را برابر سپیدرود از دست داد.

وی  عنوان کرد: با بالوتلی صحبت کردم و از نظر روانشناسی روی او کار کردیم. خوشبختانه زمانی که در دیدار برابر پیکان به بازی آمد، نمایش قابل قبول و فاخری ارائه کرد. ماکومبا بازیکن جدیدمان هم خیلی خوب با تیم سازگار است و از او راضی هستیم. عزیز سیدیکوف هم روز به روز بهتر و با تیم هماهنگ‌تر می‌شود.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها