به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۶۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۵
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

ماشین‌سازی 0 – فولاد 1؛ برد شیرین فولاد در تبریز

ماشین‌سازی 0 – فولاد 1؛ برد شیرین فولاد در تبریز

خوزستان اسپورت
هفته بیست و سوم لیگ برتر – استادیوم بنیان دیزل
جمعه 9 فروردین 98 – ساعت: 17
ماشین سازی تبریز 0 – فولاد خوزستان 1
گل: تاکافومی آکاهوشی (34)
داور: شاهو اصلانی
کمک داوران: علی‌اکبر عظیم‌پور و براتعلی مولوی
اخطار: احسان تأییدی، محسن یوسفی (ماشین سازی) – ناصر سالاری (فولاد)
تماشاگر: سه هزار نفر

ماشین سازی تبریز: فرناندو خسوس، محمد اهل‌شاخه، محمد‌حسین کنعانی‌ زادگان، فرید بهزادی، احمد مهدی‌زاده، فرشاد سالاروند، عزیز معبودی (50- محسن یوسفی)، احسان تاییدی، احمدرضا زنده‌روح، سعید مهری (82- احسان علوان‌زاده) و علی پورمحمد (56- جای کویتونکو)
سرمربی: رضا مهاجری

فولاد خوزستان: ناصر سالاری، فرزاد جعفری، ایوب والی، سیامک کورشی، بابک مرادی (68- عارف غلامی)، میثم دورقی، سینا مریدی (78- آرش افشین)، تاکافومی آکاهوشی، رضا میرزایی، حسن بیت سعید و رافائل مسی (69- مهدی زبیدی)
سرمربی: افشین قطبی

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های ماشین سازی و فولاد خوزستان با یک گل به سود سرخ‌پوشان جنوبی به پایان رسید.

تیم‌های میانه جدولی ماشین سازی و فولاد خوزستان با اندیشه کسب سه امتیاز و صعود به رده ششم جدول در اولین بازی سال جدید به مصاف هم رفتند. فولاد در غیاب لوسیانو پریرا برزیلی با یک تغییر در خط حمله به زمن آمد و ماشین سازی هم بدلیل محرومیت مسیح زاهدی یک تغییر اجباری در خط دفاعی داشت.

در نیمه اول برتری نسبی از آن فولاد خوزستان بود و شاگردان افشین قطبی در 2 نوبت با ضربات تاکافومی آکاهوشی دروازه ماشین سازی را هدف قرار دادند که نوبت اول شوت این بازیکن ژاپنی در دقیقه 30 به تیر عمودی دروازه برخورد کرد و در دقیقه 34 ضربه سر آکاهوشی به تور دروازه ماشین سازی بوسه زد تا وقت نخست مسابقه با یک گل به سود فولادمردان جنوبی به پایان برسد.

در نیمه دوم با پیش کشیدن تیم ماشین سازی و ایجاد فضاهای خالی در خط دفاعی این تیم فرصت خوبی برای ضدحملات فولاد خوزستان ایجاد شد و سبزپوشان میزبان هم با حضوری پرتعداد در نیمه زمین فولاد به دنبال یافتن راهی برای عبور از لایه‌های دفاعی تیم میهمان بودند.

در این نیمه ابتدا رافائل مسی یک فرصت خوب گلزنی را برای فولاد خوزستان از دست داد و پس از آن 2 بار ضربات جای کویتونکو بازیکن تعویضی ماشین سازی دروازه فولاد را تهدید کرد. در دقیقه 74 محمدحسین کنعانی زادگان مدافع پیش تاخته ماشین سازی در مصاف با ناصر سالاری سنگربان فولاد خوزستان توپ را از به بیرون زد و در دقیقه 82 شوت جای کویتونکو از کنار تیر عمودی به خارج رفت.

در دقیقه 90 داور به محسن یوسفی بازیکن ماشین یازی به دلیل تمارض در محوطه جریمه فولاد خوزستان کارت زرد نشان داد؛ لحظاتی بعد هم رضا میرزایی یک موقعیت مسلم گلزنی را خراب کرد و پس از آن فرید بهزادی کریمی فرصت تک به تک را برای ماشین سازی از دست داد تا این بازی با تک گل تاکافومی آکاهوشی به سود فولادمردان تمام شود.

شرح گل
0-1 (فولاد): رضا میرزایی از گوشه محوطه جریمه ماشین سازی توپ را به مقابل دروازه سبزپوشان فرستاد و تاکافومی آکاهوشی بازیکن ژاپنی فولاد به ضربه سر شیرجه‌ای به زیبایی دروازه فرناندو خسوس را باز کرد تا سرخ‌پوشان جنوبی از میزبان پیش بیفتند.

در حاشیه
* استقبال نسبتا خوبی از این بازی انجام شد و بیش از سه هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور داشتند.
* به احترام جانباختگان سیل اخیر، یک دقیقه سکوت پیش از بازی اعلام شد و سوره فاتحه قرائت شد.
*  محمد اهل‌شاخه و فرشاد سالاروند 2 بازیکن تیم ماشین سازی که سابقه بازی در فولاد خوزستان را داشتند، پیش از آغاز این دیدار به سمت کادر فنی تیم فولاد رفتند و برای حضور در میدان از آنها رخصت خواستند.
* محمدحسین کنعانی زادگان و محمد اهل‌شاخه 2 بازیکن خوزستانی تیم ماشین سازی بودند که در خط دفاعی این تیم برابر فولاد به میدان رفتند.
* در شروع نیمه دوم بلندگوی ورزشگاه یک تعویض در تیم ماشین سازی را اعلام کرد. این در حالی بود که تعویض انجام نشده بود!
* داور در دقیقه 90 به محسن یوسفی بازیکن ماشین سازی به دلیل تمارض کارت زرد نشان داد. این تصمیم با اعتراض شدید نیمکت تیم تبریزی همراه شد و داور میدان دستور به اخراج رضا مهاجری سرمربی ماشین سازی داد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۰
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۹
0
0
تبریک بچه ها خسته نباشید انشالله همیشه به برد و شادی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۹
0
0
مبارک همه فولادیها نیمه اول بهتر بازی کردیم خواهشا آرش افشین رو بازی ندید یه استپ ساده بلد نیس انجام بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۹
0
0
تبریک می گویم بازیکن ژاپنی فولاد در هنگام حمله مفید کار می کند و در دفاع ضعیف است به نظرم خروج مسی اشتباه بود چون به نوعی فشار از روی دفاع ماشین سازی برداشته شد و راحت جلو می آمدند درسته گل زن نیست اما به نظرم یکی در حد منشا هست جنب و جوش پرس خوبی می کنه
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۹
0
0
با بردی که امروز پدیده اورد بعید میدونم شانس سهمیه اسیایی داشته باشیم اگر بازیهای آخر به جوونها فرصت بده اقای قطبی که تجربه کسب کنن بهتره حداقل برا سال بعد آماده بشن
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۹
0
0
بازی خوبی بود ولی مثل همیشه دردقایق آخر دفاع کم آوردوشانس آوردیم که گل تساوی رادریافت نکردیم.مسی وافشین کند سنگین ومبتدی هستند.
محمد فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۹
0
0
ای جووون فولاد عشقه. مررسی قطبی
فولاد
|
Germany
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۹
0
0
۴۵ دقیقه نیمه دوم دفاع کردن و چند موقعیت گل از دست ماشین سازی پرید
فولاد نظم و فهم مشخصی از فوتبال ندارد و بخت و اقبال باعث برد امروز شد
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۹
0
0
با تشکر از آقای قطبی و بازیکنان فولاد و تبریک سه امتیاز
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۹
0
0
تبریک فقط غرور نگیرن خوبه
امیر از قزوین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
0
0
خوشحال شدم فولاد برد ولی خوب و سرعتی بازی نمیکنه میانگین دوندگی پایین و ضریب اشتباه پاسهاشون خیلی زیاده و بازیکن سرعتی برا ضد حمله نداره
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها