به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۲۶۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۰

سه بازیکن خوزستانی در لیست نهایی تیم امید

سه بازیکن خوزستانی در لیست نهایی تیم امید

خوزستان اسپورت- سه بازیکن عضو باشگاه‌های خوزستانی در لیست نهایی تیم امیدهای ایران برای حضور در مرحله مقدماتى بازى‌هاى المپيک قرار گرفتند.

به گزارش خوزستان اسپورت، کادر فنی تیم المپیک ایران امروز اسامی 23 بازیکن انتخاب شده برای حضور در بازی‌های گروه سوم قاره آسیا در مرحله مقدماتی مسابقات المپیک را اعلام کرد و سه بازیکن عضور باشگاه‌های خوزستانی در لیست بازیکنان منتخب قرار گرفتند.

رضا جبیره و حسین ساکی از صنعت نفت آبادان و وحید نامداری از استقلال خوزستان سه بازیکن انتخاب شده از خوزستان برای حضور در این بازی‌ها هستند. این در حالیست که از تیم‌های فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان بازیکنی به لیست 23 نفره نهایی راه پیدا نکرد.

تیم امیدهای ایران با رهبری زلاتکو کرانچار از تاریخ دوم تا ششم فروردین در تهران به مصاف تیم‌های امید عراق، یمن و ترکمنستان خواهد رفت و اسامی 23 بازیکن لیست نهایی تیم ایران به شرح زیر است:

ابوالفضل رزاق‌پور، محمد خدابنده‌لو ، امیر روستایی، امید نورافکن، مهدی قائدی، امید دره، ابوالفضل جلالی، حمیدرضا طاهرخانی، شهاب عادلی، محمد مسلمی‌پور، معراج اسماعیلی، محمدمهدی مهدی‌خانی، محمد آقاجانپور، سینا زامهران، علیرضا آرتا، وحید نامداری، حسین ساکی،  رضا جبیره،  محمدرضا آزادی، رضا شكارى، علی شجاعی، نیما میرزازاد و محمد خرم‌الحسینی

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها