به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۶۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۲
تعداد نظرات: ۴ نظر

فرکی: می‌توانستیم با سه چهار گل برنده شویم

فرکی: می‌توانستیم با سه چهار گل برنده شویم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال پیکان مدعی است تیمش در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان استحقاق یک پیروزی پرگل را داشته است نه یک تساوی خانگی.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، حسین فرکی پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: ابتدا سال جدید را به همه‌ی مردم تبریک می‌گویم. بازی همان‌طور که دیدید کاملاً به نفع ما بود. ما اسیر قانون نانوشته فوتبال شدیم. یک تیم زمانی که می‌تواند بازی را با اختلاف به نفع خود به پایان برساند، اما این اتفاق نمی‌افتد، ممکن است هر اتفاق دیگری رقم بخورد. این اتفاق امروز برای ما افتاد. ما فرصت‌های بسیار زیادی داشتیم و بعد از گل اول می‌توانستیم بازی را با سه چهار گل به نفع خودمان به پایان برسانیم، اما روی یک اشتباه گل تساوی را خوردیم و حتی در ادامه هم می‌شد که بازی را ببازیم.

وی افزود: از نتیجه بازی خوشحال نیستم، اما در هر صورت در فوتبال اگر گل نزنی، گل می‌خوری. برای بچه‌ها ناراحت بودم که خیلی تلاش کردند، اما به بیش از یک امتیاز نرسیدیم. شرایط آب و هوایی برای بازی کردن مساعد نبود و چندین فرصت‌مان را به دلیل شرایط بد از دست دادیم و در نهایت بازی با تقسیم امتیازات به پایان رسید.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در مورد اینکه مهاجمان تیمش در نیم‌فصل دوم موفق به گلزنی نشده‌اند،‌ تصریح کرد:‌ وقتی ما سه گلزن خوب داریم و هنوز موفق گلزنی نشده‌اند، پس نیاز است در ادامه کار بیشتری در این زمینه انجام دهیم. ما این کار را حتماً در تمرینات‌مان انجام خواهیم داد و فکر می‌کنم در این بخش مقداری هم برمی‌گردد به هنر این بازیکنان. آنها سابقه گلزنی در شرایط سخت‌تر از این را داشته‌اند، اما امروز دو فرصت خوب را از دست دادند. فکر می‌کنم نیاز به کار کردن داریم تا از این فرصت‌ها استفاده کنیم. ضمن اینکه بازی‌ها و شرایط تیم‌ها نزدیک به‌هم است و در این بخش باید دقت بیشتری کنیم تا از فرصت‌ها بهره لازم را ببریم.

فرکی در واکنش به صحبت‌های کادرفنی تیم صنعت نفت که اعتقاد داشتند برای آنها پنالتی گرفته نشده است،‌ گفت: آنها نظر خودشان را گفته‌اند. شاید تمرکز لازم را نداشتند که این‌طور فکر کردند!

وی در مورد داوری این دیدار تصریح کرد: داور کار خودش را انجام داد و اشتباهات تأثیرگذاری نداشت. اگر اشتباهی هم داشته برای هر دو تیم بوده است. در این بخش داوری را مقصر نمی‌دانم. ما خودمان باید توپ‌ها را تبدیل به گل می‌کردیم تا الان اینجا در مورد داوری صحبت نکنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
محمد شیراز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
0
0
آقای فرکی شما باید قهرمان آسیا می شدید پس چرا اینجای جدولی کدام سه گل گرفتی مون کوکا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
0
0
زیاد تند نرو درسته دل خوشی از سرجیو نداریم ولی صنعت باید میبرد با کمک داور مساوی کردی
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
0
0
با اختلاف سه گل!!!!
رفیق تو که اینطوری نبودی با کی گشتی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
0
0
فرکی زورت گرفته حالا اومدی با این حرف توجیح کنی . مگه بسکتباله که هرتوپی که رفت به سمت سبد باید گل بشه یادت باشه نه به بازی خوب امتیاز میدن نه به تعداد موقعیتها . پس بهتر بجای توهم زدن بری به بازیکنات یاد بدی هروقت توپشون رفت توی دروازه بیان ادعا کنن . برزیل ایران دیروز نشون داد اگه در بازی رفت داور اونهمه بنفع پیکان نمیگرفت قطعا با گلهای زیادی پیکان شکست خورده بود ولی داور هم بنفع پیکان سوت زد و باعث شد هوادارا از ناداوری اونقدر به خشم بیان که بازی متوقع بشه و بعد هم معلومه کمیته دلالی افتضاحی بازی را سه هیچ کرد ولی دیروز با این مساوی نشون دادیم در بازی رفت بناحق باختیم .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها