به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۶۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۸
تعداد نظرات: ۵ نظر

قنبری: هنوز برای ماندن در لیگ شانس داریم

قنبری: هنوز برای ماندن در لیگ شانس داریم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان اعتقاد دارد بین این تیم قعرنشین با دیگر تیم‌های لیگ برتری یک مبارزه نابرابر در جریان است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، کریم قنبری پس از شکست 2 بر صفر تیم فوتبال استقلال خوزستان مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: بازی است و سرما و سختی‌هایش. این پیروزی را به مجموعه بزرگ ذوب‌آهن تبریک می‌گویم و امیدوارم در ادامه لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا موفق باشند. ما نسبت به هفته گذشته شاه‌مکوند، کلانتری، باقرپور و نامداری را در اختیار نداشتیم. متأسفانه بضاعت ما همین است.

وی با تمجید از بازیکنان جوان تیم استقلال خوزستان گفت: به صورت ویژه از جوانان تیمم تشکر می‌کنم که با تمام وجود بازی و شرایط خوبی را برای ما ایجاد می‌کنند. می‌توانستیم کار را در نیمه اول تمام کنیم. ما در این نیمه سه موقعیت خوب گلزنی داشتیم و ذوب‌آهن یک فرصت داشت که همان یک موقعیت وارد دروازه ما شد.

سرمربی استقلال خوزستان با بیان اینکه ذوب‌آهن ادامه بازی را با بازیکنان باتجربه‌اش کنترل کرد، خاطرنشان کرد: تغییراتی در زمین اجرا کردیم که جوابگو نبود و بازنده شدیم. به آینده امیدوارم و تلاش خود را می‌کنیم. نسبت به سایر تیم‌ها دچار مشکلات عدیده‌ای هستیم و این بچه‌ها با از خود گذشتگی، تمام توان خود را گذاشتند. در زمین مشکل خاصی نداریم، اما موجودی ما همین است. مبارزه ادامه دارد و ما با تمام وجود مبارزه می‌کنیم، هرچند میان ما و سایر تیم‌ها، مبارزه نابرابری در جریان است.

قنبری با بیان اینکه تیمش با روشی که بازی می‌کند، هنوز شانس بقا در لیگ برتر را دارد،‌ تصریح کرد: هنوز 24 امتیاز باقی مانده است و ما در دیدارهایی که به میدان رفتیم، مانند بازنده‌ها بازی نکردیم.

وی با بیان اینکه تلاش خود را برای حفظ استقلال خوزستان در لیگ برتر به کار می‌گیرد، گفت: مسئولیت فنی تیم با من است و در حدود دو ماهی که به استقلال خوزستان آمدم، تمرینات تیم دست من است. در زمان بوستانی هم تمرینات و برنامه‌ریزی تیم بر عهده من بود و من به بچه‌ها قول دادم تا زمانی که مرا بخواهند،‌ هستم. میدان را زود خالی نمی‌کنم و روی قولی که به بچه‌ها داده‌ام، هستم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
0
0
تا تيم را به دسته يك نفرسته ولكن نيست هر بازي باخت مياره فقط ميگه هنوز اميدواريم در ليگ بما نيم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
0
0
بابا تموم شد این هم استقلال خوزستان به لیگ یک رفت بابا این دروازه‌بانشون فگوره ازهفته دهم تاحالا حتامساوی هم نداشتن همش باخت او دروازبانشون خیلی بهتربود بااین که جوون وکم تجربه ولی بهتر از گروسیان بود
رحیم عتابی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
0
0
آقای سرمربی استقلال شما درست میگی روبرو فولادشیر میشی
پاسخ ها
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
حتما فولاد تو کورس قهرمانیه فقط باید استقلال خوزستان رو ببره تا قهرمان بشه
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
0
0
حیف که گذاشتید 6 امتیاز کم بشه جیف که مثل تیم صدرنشین فعلی لیگ نبودید که با پنجره بسته بازیکن رو از حیاط خلوت جذب کنید!!!! خدا کنه به سرنوشت اس اس شهر اهواز و اس اس شهرباران دچار نشید.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها