به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۶۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۶
تعداد نظرات: ۳ نظر

پیکان 1 – نفت 1؛ پانزدهمین تساوی نفت آبادان

پیکان 1 – نفت 1؛ پانزدهمین تساوی نفت آبادان

خوزستان اسپورت
هفته بیست و دوم لیگ برتر – استادیوم شهداء شهرقدس
یکشنبه 26 اسفند 97 – ساعت 16:30
پیکان تهران 1 – صنعت نفت آبادان 1
گل‌ها: سعید واسعی (26) برای پیکان – ماکومبا کانجی (90) برای نفت
داور: امیر عرب براقی
کمک داوران: محمدرضا ابوالفضلی و علیرضا ایلدروم
اخطار: شاهین ثاقبی (پیکان)
تماشاگر: دویست نفر

پیکان تهران: مهدی امینی، سیدمهران موسوی، سعید قائدی‌فر، حجت حق‌وردی، مگنو باتیستا، ماهان رحمانی، علی حمودی، شاهین ثاقبی، سعید واسعی، مهدی مؤمنی و محمد قاضی
سرمربی: حسین فرکی

صنعت نفت آبادان: شهاب گردان، فردین عابدینی، سیدمحمد قریشی، عقیل کعبی، سیروان قربانی، وینیسیوس فرانکو، مصطفی احمدی، طالب ریکانی، میلاد جهانی، حامد پاکدل و ماکومبا کانجی
سرمربی: پائولو سرجیو

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های پیکان تهران و صنعت نفت آبادان با نتیجه مساوی یک – یک خاتمه یافت.

پیکان و صنعت نفت در حالی برابر هم به میدان رفتند که بارندگی شدید در شهرقدس و آب گرفتگی زمین چمن روی کیفیت فنی مسابقه تأثیر گذاشته بود و لغزندگی زمین کار را برای بازیکنان مشکل می‌کرد.

تیم حسین فرکی بعد از پیروزی روحیه بخش مقابل استقلال خوزستان، در غیاب آرمان قاسمی و امیرحسین کریمی که محروم بودند، تغییراتی را در ترکیب اصلی انجام داده و در نیمه اول ضمن اداره بازی از اندک موقعیت‌های خلق شده به خوبی استفاده کرد و با گل دقیقه 26 سعید واسعی از صنعت نفت پیش افتاد.

نفت آبادان با وجودی که در ترکیب ابتدایی‌ از چند بازیکن تهاجمی استفاده می‌کرد، طی نیمه اول در زمین لغزنده ورزشگاه شهرقدس نتوانست راهی به سمت دروازه پیکانی‌ها باز کند و نفتی‌ها در این نیمه برابر خط دفاعی منظم پیکان ناکام ماندند.

در نیمه دوم، تیم پیکان به حفظ نتیجه می‌پرداخت و نفت آبادان با انجام تغییراتی به دنبال فرار از شکست در این مسابقه بود. تلاش زردپوشان نفتی در آخرین لحظات بازی به ثمر نشست و ماکومبا کانجی مهاجم آفریقایی صنعت نفت گل تساوی را در دقیقه 90 درون دروازه پیکان جای داد تا این دیدار با نتیجه یک – یک مساوی به پایان برسد.

پیکان با از دست دادن این پیروزی در رده دهم جدول قرار گرفت و نفت آبادان با یک پله نزول به رده سیزدهم جدول سقوط کرد.

شرح گل‌ها
1-0 (پیکان): در حالی که خط دفاعی نفت آبادان به گمان خارج رفتن توپ ایستاده بودند، ماهان رحمانی بازیکن پیکان توپ را روی خط کنترل کرد و روی دروازه صنعت نفت فرستاد تا سعید واسعی با ضربه‌ای آرام دروازه گردان را باز کند.

1-1 (صنعت نفت): ماکومبا کانجی مهاجمی سنگالی صنعت نفت در پی سانتر جاناتان بالوتلی بازیکن تعویضی این تیم با ضربه سر دروازه پیکان را هدف قرار داد و توپ از کنار دستان مهدی امینی از خط دروازه عبور کرد. ضمن اینکه سیدفاخر تهامی دیگر بازیکن تعویضی صنعت نفت در ادامه این صحنه به توپ ضربه زد تا شک و تردیدی درباره عبور توپ از خط دروازه پیکان باقی نماند.

در حاشیه
* بارش باران موجب عدم استقبال تماشاگران از این بازی در ورزشگاه شهدای شهرقدس شد.
* چند هوادار تیم پیکان که در ورزشگاه حضور داشتند، در ابتدای نیمه اول فرکی و قاضی را تشویق کردند.
* حدود 10 هوادار صنعت نفت نیز در جایگاهی که برای آنها در نظر گرفته شده به تشویق تیم خودشان مشغول بودند.
* سجاد مشکل‌پور مدافع مصدوم تیم پیکان قبل از بازی دچار سرگیجه شد که این بازیکن را به وسیله برانکارد به داخل آمبولانس منتقل کردند و پس از مداوا به رختکن پیکان رفت.
* در دقیقه یک برخورد دروازه‌بان پیکان و بازیکن نفت آبادان باعث شد داور، بازی را برای مدتی متوقف کند تا پزشکان به مداوای این دو بازیکن بپردازند.
* جایگاه خبرنگاران با توجه به بارش باران شرایط خوبی در این مسابقه نداشت و علاوه بر سرما ریزش باران از لوله بخاری و داخل این جایگاه خبرنگاران را دچار مشکل کرده بود.
* بارش شدید باران باعث آبگرفتگی زمین و سخت شدن کار بازیکنان شده بود.
* مهدی تارتار سرمربی تیم پارس جنوبی جم از تماشاگران ویژه این مسابقه بود.
* در پایان نیمه اول بازی و هنگامی که تیم‌ها به سمت رختکن می‌رفتند مجید صالح مربی پیکان به داور اعتراض کرد و در حال گفت‌وگو با او وارد تونل رختکن شد.
* کادرفنی تیم صنعت نفت پس از پایان بازی به شدت نسبت به عملکرد داور اعتراض داشت و حتی این اعتراض به داخل زمین نیز کشیده شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
شهریار یوسفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
0
0
وقتی به نتایج نفت خارج خانه یا بازی با تیمهای بزرگ نگاه میکنم تساوی با پارس جم وذوب اهن سپاهان پیکان وبرد تراکتور نشون میده اگه مدیریت در خط حمله بازیکن درجه یک میاورد جایگاه صنعت الان بالا بود
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
0
0
شهریار جان باهات اصلا موافق نیستم
تیم ما برا بردن هیچ برنامه ای نداره. به بازیکن مربوط نمیشه به نحوه بازی مربوط میشه ما حتی توان بردن تیم های انتهای جدول رو هم نداریم و حتی اگه 10تا بازی دیگه هم باشون انجام بدیم نمیبریم. در عوض تو کارهای دفاعی و کنترل بازی عالی هستیم . با این تاکتیک ها احتمالا هدف تیم بودن تو لیگ هست. که این نگرش تازگی نداره و نفت ابادان بهترین رتبه تاریخش تو لیگ برتر نهم هست که این امار فاجعه باره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
0
0
ما امسال واقعا ضعف مربی داریم چون اصلا سرجیو نمیتونه نقاط ضعفمون را به بازیکنان بگه دفاعها زیاد توپ را نگه می‌دارن وهمین باعث میشه تیمها هم از همین نقطه به ما ضربه بزنن بازی با نساجی و سپیدرود وهمین بازی با پیکان چقدر به خاطر دفع نکردن توپ به اونا فرصت گل دادیم باور کنید بازیکنان صنعت در بعضی دقایق نمیدونن چی کار کنند ما هوادارا بشون می‌گفتیم توپها را بفرستید پشت دفاعها ی پیکان وگرنه نه سرجیو نه دستیارانش باور کنید یک کلمه حرف نزدن بازیکن وتیم احتیاج به صحبت وراهنمایی در طول بازی دارن که امیدواریم حداقل یک مربی ایرانی کنار این مربیه تماشاگر قراربگیره
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها