به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۶۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۳
تعداد نظرات: ۵ نظر

ذوب 2 – استقلال 0؛ دوازدهمین باخت آبی‌ خوزستان

ذوب 2 – استقلال 0؛ آبی‌ خوزستان در مسیر سقوط

خوزستان اسپورت
هفته بیست و دوم لیگ برتر – استادیوم فولادشهر
یکشنبه 26 اسفند 97 – ساعت 16:30
ذوب آهن اصفهان 2 – استقلال خوزستان 0
گل: امیرارسلان مطهری (40 و 72)
داور: علیرضا فغانی
کمک داوران: محمد راهی و حمید نادری بلداجی
اخطار: وحید محمدزاده، کریستین اوساگوانا، قاسم حدادی‌فر (ذوب آهن) – وحید خشتان، مهرداد پورابوالقاسم (استقلال خوزستان)
تماشاگر: پانصد نفر

ذوب آهن اصفهان: رشید مظاهری، میلاد فخرالدینی، هادی محمدی، وحید محمدزاده، مسعود ابراهیم‌زاده، حمید بوحمدان، علیرضا چراغعلی (46- قاسم حدادی‌فر)، مهران درخشان‌مهر (75- محمدرضا عباسی)، محمدرضا حسینی، امیرارسلان مطهری و کریستین اوساگوانا (57- زبیر نیک‌نفس)
سرمربی: علیرضا منصوریان

استقلال خوزستان: فرزین گروسیان، مهرداد پورابوالقاسم، ساسان شیرمردی، مصطفی کیانی، وحید حمدی‌نژاد، میثم کریمی، مجتبی رمضانی، وحید خشتان، رامین داوودی، رضا نعامی (68- ناصر قلاوند) و رضا درویشی (57- سعید زارع)
سرمربی موقت: کریم قنبری

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های پایین جدولی ذوب آهن اصفهان و استقلال خوزستان با پیروزی 2 بر صفر تیم میزبان به پایان رسید.

استقلال خوزستان در غیاب دو بازیکن محروم با ترکیبی جوان در مسابقه‌ای مقابل ذوب آهن صف‌آرایی کرد که با توجه به شرایط جدول هر 2 تیم نیاز مبرم به کسب پیروزی داشتند. دقایق ابتدایی نیمه اول در زیر بارش باران به انجام می‌رسید و با قطع شدن باران کیفیت فنی بازی هم بهتر شد و چندین موقعیت گلزنی روی دروازه‌ها به وجود آمد که با یک گل در این نیمه برای ذوب آهن همراه بود.

اولین خطر جدی ذوب آهن روی دروازه استقلال خوزستان شوت دقیقه 27 کریستین اوساگوانا بود که با اختلاف اندکی از بالای دروازه به بیرون رفت و در سمت مقابل هم اشتباه فاحش رشید مظاهری در دقیقه 29 می‌توانست یک گل برای استقلال به همراه داشته باشد که ضربه وحید خشتان از کنار تیر عمودی راهی خارج شد. واکنش تماشایی فرزین گروسیان در دقیقه 34 موقعیت بعدی را از ذوب آهن گرفت و در دقیقه 36 وحید خشتان صاحب فرصت گلزنی شد که شوت زمینی این بازیکن راهی به چارچوب دروازه ذوب آهن نداشت.

قفل دروازه‌ها در دقیقه 40 روی غفلت خط دفاعی استقلال خوزستان و فرصت طلبی ارسلان مطهری گشوده شد و تیم میزبان با گل مطهری از آبی‌پوشان پیش افتاد تا نیمه نخست با همین گل به پایان برسد.

در نیمه دوم، آبی‌پوشان استقلال خوزستان با سرعت دادن به بازی در پی جبران گل خورده بودند و ذوبی‌ها که در ابتدای این نیمه یک تعویض در ترکیب داشتند، از ضدحملات بعنوان حربه‌ رسیدن به گل دوم استفاده می‌کردند.

خروج ناقص فرزین گروسیان در دقیقه 63 تیم ذوب آهن را تا آستانه زدن گل دوپ پیش برد، اما دخالت بموقع مدافعان استقلال خوزستان مانع از گلزنی مجدد اصفهانی‌ها شد. در ادامه پس از اینکه علیرضا فغانی سرنگون شدن بازیکن استقلال در محوطه جریمه ذوب آهن را تمارض تشخیص داد، باز هم این تیم ذوب آهن بود که به گل رسید و امیرارسلان  مطهری در دقیقه 72 از اشتباه خط دفاعی آبی‌پوشان دوباره استفاده کرد و دومین گل را وارد دروازه استقلال کرد.

گل دوم حاشیه امنیتی برای ذوب آهن ایجاد کرد تا به اداره دقایق باقی مانده از مسابقه بپردازد و نیم نگاهی نیز به زدن گل سوم داشته باشد. امیرارسلان مطهری دوبار در دقایق پایانی فرصت زدن گل سوم را داشت که از این فرصت‌ها استفاده نکرد و این مسابقه در نهایت با پیروزی 2 بر صفر ذوب آهن خاتمه یافت.

استقلال خوزستان با 10 امتیاز در رده آخر جدول باقی ماند و ذوب آهن اصفهان با 21 امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفت.

شرح گل‌ها
1-0 (ذوب آهن): امیرارسلان مطهری با استفاده از غفلت مدافعان استقلال خوزستان در پشت خط دفاعی این تیم صاحب توپ شد و در حالت تک‌به‌تک با فرزین گروسیان ضربه‌ای فنی به توپ نواخت تا دروازه آبی‌پوشان به راحتی باز شود.

2-0 (ذوب آهن): باز هم امیرارسلان مطهری در قلب خط دفاعی استقلال خوزستان حرکت کرد، ساسان شیرمردی را به راحتی جای گذاشت و توپ را برای دومین بار درون دروازه آبی‌پوشان جای داد.

در حاشیه
* بارندگی پیش از آغاز مسابقه باعث شد تا استقبال زیادی از این دیدار صورت نگیرد.
* ایوب کلانتری و میثم شامکوندزاده از استقلال خوزستان به دلیل محرومیت در این مسابقه غایب بودند.
* فرزین گروسیان از استقلال خوزستان به سمت نیمکت ذوب‌آهن رفت؛ حمید بوحمدان نیز از سبز‌پوشان با نیمکت استقلال خوش و بش کرد.
* در ابتدای بازی مربیان دو تیم به سمت یکدیگر رفتند و با یکدیگر خوش و بش کردند.
* کریم قنبری همچون 2 بازی قبلی به عنوان سرمربی موقت روی نیمکت استقلال خوزستان نشسته بود. در لیست اسامی تیم استقلال خوزستان که در اختیار خبرنگاران قرار گرفت، مقابل نام سرمربی این تیم خط تیره قرار گرفته بود.
* عکاسان خبری همه پشت دروازه استقلال خوزستان نشسته‌ و منتظر گلزنی سبزپوشان بودند.
* امیرارسلان مطهری بعد از زدن گل اول ذوب آهن اصفهان توپ را برداشت و به سمت نقطه مرکز میدان برد تا نشان دهد به دنبال گل‌های بیشتری است.
* علیرضا فغانی در دقیقه 70 برخورد مسعود ابراهیم‌زاده مدافع ذوب آهن و مهرداد پورابوالقاسم بازیکن استقلال خوزستان را تمارش تشخیص داد و پورابوالقاسم را با کارت زرد جریمه کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
اندیمشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
0
0
سقوط تیم استقلال خوزستان رو به مدیران خوزستان تبریک می گویم
خسته نباشید ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
0
0
حیف و حیف و صد حیف این تیم هم نابود شد
پیام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
0
0
با سلام
با احترام خاص خدمت تمامی ورزش دوستان عزیز،تیمی که طرفدار نداره بهتره سقوط کنه
محمد
|
United States of America
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
0
0
وقتي امسال پيري و شولي و سلطاني و ... با رانت وارد اين باشگاه ميشن و حسابي هزینه میذارن روی دست باشگاه بايد هم اينجوري ميشد ...
اين تيم يك سال هم بي پول بود تو ليگ و تو آسيا و كلي نتيجه خوب گرفت چرا چون همه داشتن زحمت ميكشيدن نه اينكه بيان واسه ماهي گيري از آب گل آلود
آقای ... تا باغملك بيشتر نرفته بود و با پول بيت المال رفت اروپا گردي و زدن به تيپ و تاپ هم اما بعد با سلطانی كنار اومدن
آقای ... سه ماهه بزرگترين آشپزخانه خوزستان و تو قيمتي ترين جاي اهواز زد
پرسنل قبلي باشگاه هم كه رد كردن تا كسي لو نده
ادمين به غيرت خوزستانيت چاپ كن و بزار همه بفهمن قضيه از كجاها آب ميخوره
مسبب نابودي تيم شخص حيدري و شولي و پيري بودن لازم باشه تك تك كاراشون لو ميدم
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
0
0
واقعا باید تأسف خورد که نمایندگی واقعی خوزستان تیم اول خوزستان تیمی که اگر استقلال اهوازش بدانیم بعد از دو تیم تهرانی موقعی پرطرفدراترین تیم ایران بود زمانی که تراکتور و سپاهان و ... پشت سرش بودند. حیف که اس اس خوزستان هم به سرنوشت اس اس اهواز و اس اس شهرباران دچار شد و پروژه استقلال زدایی از ایران داره موفق میشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها