به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۶۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۵

تاج: ورزشگاه فولاد بهترین ورزشگاه ایران است

تاج: ورزشگاه فولاد بهترین ورزشگاه ایران است

خوزستان اسپورت- رئیس فدراسیون فوتبال از ورزشگاه اختصاصی باشگاه فولاد خوزستان به عنوان بهترین ورزشگاه ایران نام برد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از باشگاه فولاد خوزستان، پس از افتتاح ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر که با استقبال چشمگیر هواداران و تساوی فولاد و سپان همراه شد، صبح امروز این ورزشگاه میزبان شخص اول فوتبال کشورمان بود.

در این بازدید که با میزبانی مهندس علی محمدی (معاون منابع انسانی فولاد خوزستان و رئیس هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان)، دکتر حبیب الله رضایی (مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان) و افشین قطبی (سرمربی تیم بزرگسالان فولاد خوزستان) همراه بود، مهدی تاج از بخش‌های مختلف این مجموعه شامل زمین چمن، سکوهای ورزشگاه، رختکن ها، سالن کنفرانس، اتاق داوران، اتاق کنترل امنیتی و... دیدن کرد و از مهندس محمد کشانی، مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان برای سرمایه‌گذاری بر امر ورزش و همچنین تلاش برای افتتاح این مجموعه زیبا تقدیر بعمل آورد.

تاج همچنین در خصوص دیدار روز گذشته تیم‌های فولاد و سپاهان اظهار داشت: بنده این دیدار را در بخش های فوتبالی مشاهده کردم و لذت بردم. خوشبختانه شاهد آن بودیم که یک فضای بسیار خوب در اهواز و در استان فوتبالی خوزستان فراهم شده تا تیم فولاد بتواند در زمین بسیار خوبی برابر حریفان خود به میدان برود که قطعاً وجود چنین فضاهایی در افزایش گرایش هواداران و جوانان اهوازی نقش مهمی دارد. مردم خوب اهواز در روز افتتاحیه سنگ تمام گذاشتند و با حضورشان نشان دادند که لایق بهترین ها هستند و امیدواریم در ادامه شاهد افتتاح مجموعه های اینچنینی در سایر بخش های کشورمان باشیم.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در ادامه اظهار داشت: با توجه به بازدیدی که از این مجموعه داشتم به جرأت می توان گفت که ورزشگاه فولاد به عنوان بهترین و زیباترین ورزشگاه حال حاضر کشور است و می تواند در میزبانی رقابت های بین المللی نیز از آن استفاده کنیم.

وی همچنین خطاب به آقایان محمدی و رضایی گفت: خیلی خوشحالم که این باشگاه سرمایه گذاری خوبی در فوتبال دارد و سالیان سال است به صورت حرفه ای فوتبال را دنبال می کند و قطعا با حضور افشین قطبی سرمربی دوست‌داشتنی و حرفه ای فوتبال کشورمان می تواند به الگوی بسیار خوبی برای باشگاه های فوتبال کشورمان تبدیل شود.

تاج: ورزشگاه فولاد بهترین ورزشگاه ایران است


تاج: ورزشگاه فولاد بهترین ورزشگاه ایران است

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها