به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۶۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴
تعداد نظرات: ۸ نظر

قطبی: بازیکنانم مثل شیر به بازی برگشتند

قطبی: بازیکنانم مثل شیر به بازی برگشتند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: به بازیکنان فولاد افتخار می‌کنم، آن‌ها مثل شیر به بازی برگشتند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، افشین قطبی در نشست خبری بعد از تساوی یک بر یک مقابل سپاهان، گفت: احساسات زیادی دارم. از حضور این همه هوادار خوشحال شدم. اینکه مردم به این شکل تیم ما را حمایت کردند باعث لذت بیش از اندازه من شد. یک جو بین المللی ساخته شد. به بازیکنان تیمم افتخار می‌کنم.

وی افزود:‌ در 30 دقیقه اول بازی خوبی انجام دادیم و یک پنالتی ما گرفته نشد.  به نظر من حق تیم ما خورده شد چون پنالتی که به سود حریف گرفته شد به نظر ما درست نبود. عکس العمل تیم ما در 20 دقیقه آخر عالی بود. خیلی از تیم‌ها نمی‌توانند در این شرایط به بازی بازگردند اما بازیکنان ما مثل شیر به بازی بازگشتند. به 20 دقیقه آخر بازی هم افتخار می‌کنم. همه دیدند فولاد زنده است و آینده روشنی برای این تیم وجود دارد.

قطبی در مورد اینکه مسی عملکرد ضعیفی دارد و آیا بهتر نبود او تعویض شود، تصریح کرد:‌ وقتی شما مربی شدید می‌توانید تعویض‌های مدنظر خودتان را انجام دهید. بهتر است بعد از این بازی به مسائل بد نپردازیم و در مورد زیبایی‌های بازی صحبت کنیم.

سرمبی فولاد در مورد اینکه امیر قلعه‌نویی گفته حق تیمش برد بود، گفـت: برای امیر قلعه‌نویی احترام زیادی قائل هستم. وقتی شما تیم را در کنار زمین هدایت می‌کنید شاید احساسات اجازه ندهد خیلی از مسائل را درست بببینید. فولاد خوب بازی کرد و حقش برد بود اما به صحبت قلعه‌نویی احترام می‌گذارم.

وی در مورد آینده فولاد، گفت:همانطور که سال‌ها قبل مردم ایران در این سرزمین متحمد شدند و 8 سال با صدام جنگیدند و پیروز شدند فولاد خوزستان هم باید الان یکدست شود و در فوتبال قوی عمل کند. باید برای مردانی که در این سرزمین شهید شدند سخت تلاش کنیم و با اتحاد جلو برویم. اگر فولاد یکدست شود و همه دیدگاه خود را برای پیشرفت خوزستان دنبال کنند شک ندارم فولاد با استعداد و پتانسیلی که دارد نه تنها در  ایران بلکه در آسیا بهترین شود. این ورزشگاه بسیار خوب است و می‌توانیم روزهای بزرگی را تجربه کنیم.

سرمربی فولاد در مورد اینکه در نیمه دوم وینگرهای این تیم یک مقدار افت کردند و‌ آیا بهتر نبود آنها زودتر تعویض شوند، تصریح کرد: قبل از بازی شما یک برنامه برای خودتان دارید. در جریان بازی تصمیم می‌گیرید که چه زمانی تعویض کنید. همیشه در مورد تعویض‌ها می‌توان بحث کرد. بعد از بازی صحبت در مورد تعویض آسان است چرا که همه اتفاقات مشخص شده است.

وی  در پاسخ به این سوال که بازیکنان سپاهان با پاس بلند با دروازه‌بان شما تک به تک می‌شدند و چرا این اتفاق رخ می‌داد، خاطرنشان کرد:‌ ما بین دو نیمه این مشکل را حل کردیم. در نیمه اول در این مورد ضعیف عمل کردیم. این مسئله به بازی‌خوانی بازیکنان ما باز می‌گردد. گاهی جایگیری درستی نداریم و عکس العمل‌مان کند است. باید به بازیکنان حق بدهیم. این ورزشگاه جدید است و برخی بازیکنان ما در این جو شوکه شده بودند. البته فراموش نکنید سپاهان هم تیم بسیار خوب و پر مهره‌ای است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
0
0
امروز فولاد خیلی خوب بود ولی باز از داوری ضربه خورد
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
0
0
نکته مثبت بازی امروز افتتاح فولاد آرنا خداراشکر زحمات مجموعه فولاد نتیجه داد واین ورزشگاه قشنگ رو دیدیم.
فولاد هنوز نقاط ضعف فنی رو برطرف نکرده مثلا خبرنگاری که از قای قطبی سوال کرده چرا بازیکنای سپاهان تک به تک میشدن با دروازبان فولاد این سوال خیلی از هواداراس چرا هفته 22 و اینهمه یارگیری و خرید مدافعین جدید و تغییرات چندتا سرمربی هنوز که هنوزه دفاعمون زود باز میشه اینا نکات ضعف فنی هستن باید برطرف بشن . همه بازیهامون که تو فولاد آرنا برگزار نمیشه مثلا میریم شمال روبرو هوادارای حریف بازی میکنیم این ضعفها کار دستمون میده
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
0
0
بازی جذابی دیدیم ولی متاسفانه بعضی ازبازیکنان مثل سینامریدی خیلی کند وبی انگیزه ظاهر شدند.اگرفولاد بازی سرعتی انجام دهد پیروزی دورازانتظار نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
0
0
مسی بجز دو پاس خوب دیگه توی بازی نبود معلوم نیست چرا اصرار به فیکس بازی دادنش داره مطمعنا جوانان خوزستانی عملکردشون خیلی بهتر از این خارجی های بی کیفیت هست
رحیم عتابی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
0
0
سلام به هواداران فولاداول ازهمه چیز خیلی خوشحال شدیم ازورزشگاه فولادآرنا حال کردیم ورزشگاه باکلاسی خیلی خوب بود فقط ناراحت شدیم از داوری بابا تاکی این چه داوری بود بازی با سایپا ازداوری باختیم بازی با استقلال هم ازداوری باختیم بابا باید یه فکری کنیم برا داوری همش از داوری فولاد نتیجه نمی گیره
Parsa
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
0
0
اقای قطبی مسی و اکا در حدی نیستن فیکس بازی کنن الان بهترین فرصت استفاده از جوانان کم تجربه تیم هست برای فصل بعد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
0
0
آقای قطبی منکر توانایی های فنی شما نیستم ولی به استناد به سایت ترانسفر مارکت به جز اکاهوشی این رافائل مسی مالی نیست به نظرم هدایتیان و حردانی خیلی می توانند به تیم کمک کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
0
0
خجالت بکشید مساوی کردن اینقدرخوشحالی داره
قلعه نویی گفته خوشحالم تیمی شدیم که فولاد با مساوی گرفتن ازما اینقدر خوشحالی کردند.
تیم مشکل داره آقای قطبی به فکر برطرف کردن ضعف باش وبازیکنای بنجل راکه مشکوک جذب شدند ردکن وسعداوی هم که سابقه ش معلومه اونهم باید ردشه از روزی که اومده باز همون آش وهمون کاسه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها