به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۶۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵
تعداد نظرات: ۳۳ نظر

فولاد 1 – سپاهان 1؛ تقسیم امتیازات در بازی جذاب

فولاد 1 – سپاهان 1؛ تقسیم امتیازات در فولاد آره‌نا

خوزستان اسپورت
هفته بیست و دوم لیگ هجدهم – استادیوم شهدای فولاد خوزستان
جمعه 24 اسفندماه 97 – ساعت: 15
فولاد خوزستان 1 – سپاهان اصفهان 1
گل‌ها: حسن بیت‌سعید (81) برای فولاد – کی‌روش استنلی (69- پنالتی) برای سپاهان
داور: محمدحسین زاهدی‌فرد
کمک داوران: حسن انتظاری و علی احمدی
اخطار: میثم دورقی، سیامک کورشی، بابک مرادی، لوسیانو پریرا (فولاد) – ابوالحسن جعفری، عزت پورقاز، مهدی کیانی (سپاهان)
تماشاگر: بیست هزار نفر

فولاد خوزستان: ناصر سالاری، رضا میرزایی، ایوب والی، سیامک کورشی، بابک مرادی (88- عارف غلامی)، میثم دورقی، سینا مریدی (78- صابر حردانی)، تاکافومی آکاهوشی (72- مهدی زبیدی)، حسن بیت‌سعید، رافائل مسی و لوسیانو پریرا
سرمربی: افشین قطبی

سپاهان اصفهان: پیام نیازمند، ابوالحسن جعفری (74- محمدرضا مهدی‌زاده)، سیاوش یزدانی، عزت پورقاز، سعید آقایی، مهدی کیانی، ولادیمیر کومان (2+90- محمد کریمی)، مهرداد محمدی، سجاد شهباززاده، علی قربانی (86- حامد بحیرایی) و کی‌روش استنلی
سرمربی: امیر قلعه‌نویی

خلاصه بازی
تیم‌های فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان در بازی افتتاحیه‌ی ورزشگاه فولاد آره‌نا با نتیجه مساوی یک – یک از میدان خارج شدند.

فولاد خوزستان پس از سه باخت متوالی با انگیزه فراوانی قدم به زمین چمن ورزشگاه جدیدالتأسیس فولاد آره‌نا گذاشت تا در حضور هوادارانش افتتاحیه رسمی این ورزشگاه را با کسب پیروزی شیرین‌تر کند. سپاهان اصفهان نیز در پی آن بود که با گرفتن سه امتیاز این مسابقه به صدر جدول رده‌بندی صعود کند.

سرخ‌پوشان فولاد تا دقیقه 25 نیمه اول تیم برتر میدان بودند و با حضور پرتعداد در نیمه زمین سپاهان و خلق موقعیت‌های گلزنی به دنبال فتح دروازه اصفهانی‌ها بودند. در دقیقه 9 ضربه رافائل مسی از کنار دروازه سپاهان به بیرون رفت، در دقیقه 11 بازیکنان فولاد اعتقاد به برخورد توپ به دست مدافع سپاهان و خطای پنالتی داشتند و در دقیقه 12 نیز میثم دورقی در دهانه دروازه سپاهان به توپ نرسید تا یک موقعیت خوب گلزنی از دست برود.

پس از اینکه سپاهانی‌ها در دقیقه 17 روی حرکت مهرداد محمدی صاحب فرصت طلایی برای گلزنی شدند و ناصر سالاری این موقعیت تک‌به‌تک را مهار کرد، باز هم این فولادی‌ها بودند که دست به حمله زدند و در سمت مقابل میدان نوبت به پیام نیازمند رسید تا دوبار متوالی در دقایق 24 و 25 مقابل ضربات حسن بیت‌سعید و لوسیانو پریرا واکنش نشان دهد.

با عبور زمان بازی از دقیقه 25 نیمه اول، تیم سپاهان رفته رفته در زمین فولاد خوزستان ظاهر شد و چند فرصت گلزنی ایجاد کرد. در دقیقه 27 شوت کومان در دستان سالاری آرام گرفت و در دقیقه 30 مهرداد محمدی برای دومین بار در موقعیت تک‌به‌تک با دروازه‌بان فولاد قرار گرفت که باز هم سالاری با واکنش دیدنی مانع از گلزنی محمدی شد. سپاهانی‌ها در دقیقه 32 با ضربه سجاد شهباززاده و در دقیقه 35 با ضربه مهرداد محمدی دروازه فولاد خوزستان را تهدید کردند اما این توپ‌ها نیز راهی به چارچوب نداشت و نیمه نخست این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در ابتدای نیمه دوم، این سپاهانی‌ها بودند که که بازی را برخلاف نیمه اول تهاجمی آغاز کردند. شوت ولادیمیر کومان در دقیقه 46 از کنار دروازه فولاد خوزستان به بیرون رفت و در دقیقه 48 شوت کی‌روش استنلی راهی خارج شد. فولادی‌ها هم پاسخ این دو حمله را دادند و در دقایق 52 و 64 با ضربات لوسیانو پریرا و حسن بیت‌سعید دروازه سپاهان را نشانه گرفتند که این ضربات به بیرون رفتند.

در حالی که بازی متعادل دنبال می‌شد، سپاهانی‌ها با استفاده از توپ‌ربایی در میانه میدان و هجوم چندنفره به محوطه جریمه فولاد خوزستان صاحب یک ضربه پنالتی شدند و کی‌روش استنلی در دقیقه 69 اولین گل را به ثمر رساند تا بازی در بیست دقیقه پایانی با حساسیت بیشتری دنبال شود.

فولادی‌ها که اصلا دوست نداشتند در این بازی مغلوب شوند، برای جبران گل خورده دست به حمله زدند. فشار فولادی‌ها در دقیقه 81 با ضربه محکم حسن بیت‌سعید به ثمر نشست و این بازیکن گل تساوی را درون دروازه سپاهان جای داد تا نتیجه برابر شود.

سپاهان در دقیقه 86 با ضربه فنی مهرداد محمدی تا آستانه زدن گل دوم پیش رفت اما توپ به تیر افقی دروازه فولاد خوزستان برخورد کرد و در دقیقه 90 ضربه ایستگاهی حسن بیت‌سعید با واکنش پیام نیازمند دفع شد.

این مسابقه جذاب در روز افتتاح رسمی ورزشگاه جدید فولاد خوزستان با تساوی یک – یک به پایان رسید تا فولاد و سپاهان هرکدام با یک امتیاز به تعطیلات بروند.

شرح گل
0-1 (سپاهان): سپاهانی‌ها در میانه میدان از بازیکنان فولاد خوزستان توپ ربایی کردند و چندنفره وارد محوطه جریمه میزبان شدند که در این صحنه داور خطای پنالتی تاکافومی آکاهوشی بازیکن ژاپنی فولاد را اعلام کرد. پنالتی را کی‌روش استنلی با شوت محکم پای راست نواخت و توپ بعد از برخورد به دستان ناصر سالاری درون دروازه آرام گرفت.

1-1 (فولاد): در پی ارسال صابر حردانی به درون محوطه جریمه سپاهان اصفهان توپ نصیب حسن بیت‌سعید شد و این مهاجم سوسنگردی بدون تعلل با ضربه‌ای محکم و زمینی دروازه سپاهان را فرو ریخت تا شادی بر سکوهای ورزشگاه حاکم شود.

در حاشیه
* هواداران فولاد خوزستان از دو ساعت مانده به آغاز مسابقه شروع به ورود به ورزشگاه کردند و در طول بازی هم به تشویق فولادمردان پرداختند.
* قبل از آغاز بازی مراسمی از سوی باشگاه فولاد خوزستان برای هواداران در نظر گرفته شد تا لحظات شادی در ورزشگاه حاکم شود.
* تعدادی از طرفداران تیم سپاهان اصفهان که به اهواز آمده بودند، در جایگاه هواداران تیم میهمان مستقر شده بودند و تیم‌شان را تشویق می‌کردند.
* احسان مرادیان از فولاد خوزستان تنها بازیکن محروم این مسابقه بود.
* فرزاد جعفری و عبدالله کرمی بازیکنان مصدوم فولاد خوزستان بودند. ضمن اینکه محمد ایرانپوریان و جلال‌الدین علی‌محمدی از سپاهان به دلیل مصدومیت در این بازی غیبت داشتند.
* افشین قطبی و امیر قلعه‌نویی پیش از آغاز این دیدار برخورد گرمی با هم داشتند.
* جایگاه خبرنگاران ورزشگاه کیفیت مطلوبی داشت و اینترنت پرسرعت در دسترس خبرنگاران قرار گرفته بود.
* قبل از نواخته شدن ضربه پنالتی کی‌روش استنلی یک ترقه به درون محوطه جریمه فولاد خوزستان و نزدیکی نقطه پنالتی پرتاب شد.
* از سوی بلندگوی ورزشگاه تعداد تماشاگران 23 هزار نفر اعلام شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳۳
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
0
0
نیمه اول بهتر بازی کردیم نیمه دوم سپاهان بازی گرفت ولی کلا جذاب بود دست هواداران درد نکنه خیلی خوب تشویق کردن
مهدفوتبال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
0
0
بازی زیبایی بود برای فصل بعد نیاز به تقویت داره استادیوم زیبا هم کلاس و کیفیت باز رو بالا برده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
0
0
حیف از موقعیتها خوب استفاده نمیکنیم...
خط دفاع هم طبق معمول راحت به مهاجمین اونا فرصت میداد...
خط هافبک بد نیستیم ولی دفاع و حمله هنوز نقاط ضعف داریم باید تیم تقویت بشه...
ناشناس
|
India
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
0
0
داور بازی رو واسه سپاهان دراوورد
Alireza Zergani
|
France
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
0
0
بازی خوبی بود فولاد منظم بازی می کرد پتانسیل برد رو داشتیم ولی دفاع خیلی افتضاحه.فیلمبرداری هم خوب بود کامل پوشش میداد.متعجبم چرا کیانی اخراج نشد با وجود دو کارته شدن
محمد فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
0
0
با این بازی عالی قطبی جواب منتقدها رو داد . فولاد عالی بود. تو دفاع ضعف هایی داشتیم. مسی هم خوب بازی کرد
پاسخ ها
amin
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
استقلال خوزستان بدبخت بی پول همین سپاهان رو گذاشت تو قوطی یادمون که نرفته. حتی صنعت نفت که وضعش خوب نیس دوهفته قبل چکار همین سپاهان کرد سپاهان با شانس ازش مساوی گرفت. فولاد قطبی رو نیورده که دلمون با یه مساوی خوش باشه بعده سه تا باخت. فولاد با پورموسوی بیسواد هم میتونست هفتم بشه صحبتی که قطبی کرد قهرمانی و سهمیه اسیایی بود نه جشن گرفتن برا یه مساوی و یه امتیاز بعده چهارتا بازی ...
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
0
0
بازی رو بیش از حد بزرگ کردیم و بضررمون شد. سپاهان بیرون از خونه ش یه تیم معمولیه. دو هفته قبل تراکتورسازی مثل آب خوردن شکستش داد. بچه ها خیلی استرس داشتن. نباید اینقد بازی رو بزرگ میکردیم اگر تمرکز داشتیم برنده میشدیم
سپاهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
0
0
حالم از این سبک بازی دبستانی سپاهان و بازیکناش بهم خورد .بین این 4 5 تیمی که در بالای جدول برای قهرمانی می جنگند ، سپاهان با اختلاف بدردنخور ترین و بی کیفیت ترین بازی ها را انجام میده. تیمی که با یه مشت بازیکن بنجل و از کارافتاده مثل علی قربانی ، شهباز زاده ، جعفری و .. میخواد قهرمان بشه.
امیدوارم امسال اگه سپاهان قهرمان نشد که به احتمال 99 درصد نمیشه ، تراکتور سازی بشه نه استقلال و پرسپولیس. به تیم شما و ورزشگاه قشنگتونم تبریک میگم.
پاسخ ها
amin
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
تشکر از شما سپاهانی عزیز. انشالا سپاهان و بقیه تیمای بزرگ شهرستانیم ورزشگاه اختصاصیشونو افتتاح کنن. با نظرتون راجب شیوه بازی سپاهان موافقم مدعی قهرمانی باید تنوع تاکتیکی داشته باشه شیوه بازی سپاهان تکراری شده امسال. و انشالا یا سپاهان یا تراکتور قهرمان بشن و دست سرخابیها به جام نرسه
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
0
0
اخه چرا مهره های خوبی مثل زبیدی و حردانی بیرون باشن بخدا بهتر مسی و مریدی و این ژاپنی هستن به محض ورودشون فولاد تهاجمی شدخط دفاع سپاهان بهم ریختن
از 83 با فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
0
0
فولاد بعد از مدتها فولاد زمان فرکی بود و بازی می کرد.
کی فولاد انقد تونست قشنگ بازی بکنه؟؟
حیف انگیزه ندارن نه برای قهرمانی ن سهمیه.
همه اینها از وجود قطبیه.
متاسفانه یه مشت بچه با یه باخت شروع ب اعتراض می کنن.
اقا جان یه سال دیگه بهش فرصت‌بدین تیمو قهرمان نکرد اون موقع اعتراض
از 83 با فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
0
0
آقای امین اگر اهل فوتبال باشی با یه حساب دو دوتا میشد فهمید ک فولاد از بس زمان پورموسوی ضعیف امتیاز گرفته بود سهمیمه و قهرمانی محال بود پس انتظار بی جا نداشته باشین.
اس خوزستان سپاهان گذاشت تو قوطی حوفت درست اما فولاد رو توی بازی با پرسپولیس ببین با تراکتور توی تبریز.
مث یه عقده الان ده ساله دلمون خواست تراکتور تو تبریز بزنیم..
قطبی این ارزو رو براورده کرد..
الکی با چهارتا باخت انتقاد نکنین..
تشویق کنین تا سال اینده
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
0
0
فولاد کمبود بازیکن داره و البته بازکنای خارجیمون فقط پریرا خوبه بقیه بنجلن کاش آقای قطبی که من از لحاظ فنی خیلی قبولشون دارم یکم به جونای فولاد بیشتر توجه میکرد.
فولاد عشق است
|
Germany
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
0
0
سلام خوزستان اسپورت مگه کیانی بازیکن سپاهان دوکارت زرد نگرفت چرا اخراج نشد؟؟؟؟؟
مدیر پایگاه
سلام
ظاهرا گزارشگر تلویزیونی اشتباه کرده بود و نیمه اول کارت زرد را بازیکن دیگری گرفت.

amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
0
0
اقای از هشتاد سه اولا سلام به شما.
من نگفتم باید قطبی تیمو امسال قهرمان کنه. این چیزی بود که خودش گفت. جزیره کیش جلسه با تمام بازیکنا و مسئولین تیم جلوی مهندس کشانی مدیرعامل شرکت فولاد وگزارش کامل حرفهاش سایت رسمی باشگاه فولاد چاپ کرد برو سرچ کن وحرفهاشو کامل بخون گفته امسال امسال امسال تیم رو قهرمان میکنم. تاکید کرد قهرمانی امسال لذت داره چون فولاد امتیازاتش عقب بوده نیمفصل دوم جبران میکنیم و قهرمان میشیم. وقتی مربی حرفی رو میزنه جنابعالی چرا زور میزنی بگی نه؟ برو گزارش رو بخون بعد بیا بگو سال دیگه قهرمانی...
فولاد
|
Netherlands
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
0
0
از ۴ بازی و ۱۲ امتیاز فقط ۱ امتیاز نصیب فولاد شد ایا تصمیمات اشتباه قطبی در روند ناکامی های فولاد را نادیده باید گرفت؟
امروز دیدیم که کارنامه ضعیف بازیکن ژاپنی و کامرونی فولاد حاصل انتخاب قطبی هستند
محمد فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
0
0
اقای امین بعد سالها که فولاد اینقد خوب بازی میکنه انتقاد بی خود نکنید خواهشا. من تو چن سال اخیر اینقد بازی مالکانه تو فولاد ندیدم . بازی رفت تو اصفهان باید به خاطر بیارین که همش دفاع میکردیم و سه گل خوردیم
پاسخ ها
amin
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
عزیزم انتقاد بی خود چیه؟ شما احساساتی شدی از یه امتیاز بعده چهار بازی تقصیر من چیه. من دارم راجب سپاهان حرف میزنم میگم سپاهان بازیهای بیرون از خونه حتی توی آبادان که تیمش امسال سرحال نیست و توی اهواز روبرو استقلال خوزستان، سپاهان دفاع میکرد . بابا من نگفتم امسال قهرمانی میخوایم سرمربی خودش گفته به من چه ربطی داره . ضمنا تیمی که نیمفصل 7-8 بازیکن داخلی وخارجی خریده وسرمربی عوض کرده قرار نیس مثل نیمفصل اول همش ببازه وگرنه همون پورموسوی بیسواد هم میتونست فولادو هفتم کنه
يوسف فولاد نفت اس خ ا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
0
0
اقای قطبی به شرفت اکا هوشی و مسی تو زمین نزار واقعا حق صابر خورده اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
0
0
آقایان این تیم با قطبی که سهله با گواردیولا نتیجه نمی گیرد من زمان استان هم گفتم تیم فولاد در خط دروازه و هافبک دفاعی مشکل اساسی دارد سپاهان امروز خیلی از فولاد ترسیده بود ولی فرق دو تیم هافبک دفاعی هاشون بود انصافا مهدی کیانی خیلی خوب بازی کرد فولاد روی اشتباه هافبک دفاعی اش گل خورد در ضمن این داوری خیلی ضعیف بود اگر فولاد می خواهد یک چیزی شود داخل لیگ باید تیم اول فصل قرص و محکم ببندند و گرنه هیچی نمی شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
0
0
اگر این بازیکنان ژاپنی و افریقایی بدرد نخورتوی ترکیب نبودن برنده از بازی بیرون می اومدن بازیکنان جوان خوزستانی سطحشون از این بنجلهای میلیاردی خیلی بالاتره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
0
0
خريدهاي نيم فصل قطبي افشين چهارمحالي مرادي كوروشي مسي اكاهوشي كوروشي اقايوني كه كوركورانه حمايت ميكنيد ميشه بگيد كدوم يكي ازينها موثر بودند؟كم هزينه نشده نيم فصل
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
0
0
آقایamin قطبی برا افزایش روحیه تیم از اول اون حرفارو زده اون که خبر نداشت تیم خیلی ضعیف بعدشم وقتی تیمی مثل تراکتور با اون همه هزینه مالکش میگه امسال هدفمون قهرمانی نیست فولاد جای خود دارد منطق میگه قطبی عالی حتی اگه این بازی رو هم بازنده بودیم نظرم همین بود ضعف فولاد بازیکنای بی کیفیت که البته تنها انتقادم به اقای قطبی جذب این دوتا بنجل که بجای اینا جونای فولادو بازی میداد برا سال اینده آماده بشن کار بهتری بود که انشاالله این موضوع مدیریت بصورت جدی تری فولاد از آقای قطبی بخواد.
ناشناس
|
Italy
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
0
0
امین جان یک مربی باید اینجور صحبت کنه اگه همون اول بخواد بگه مثلا پنجم میشیم اولین کسی که حمله میکنه بهش خود ماییم. امروز بازی فولاد انجام داد که سالها ندیده بودیم اونم جلوی یکی از تیم های خوب لیگ مطئمنم بهترین سرمربی رو داریم
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
0
0
سایت دلال تهرانی تیتر زده نود دقیقه پر از حاشیه ولی بدون خونریزی...
چقد عقده دارن از خوزستان انگار ما قاتل هستیم همیشه خونریزی میکنیم. هروقت پرسپولیس استقلال میان اهواز حاشیه سازی میکنن والا هوادارای فولاد هیچ مشکلی با کسی ندارن
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
0
0
سلام نمی دونم چرا اختلاف نظر بین دوستان منجر به توهین به دیگری بشه اقای امین جناب فولادی و بقیه دوستان. اقای پورموسوی مدتی سرمربی تیم شما بود مسولان شما انتخابش کردند و اصلا یک دهم توجهی که به اقای قطبی شده به او نشد من نمی گم چرا به اقای قطبی توجه شده برعکس اعتقاد دارم که تازه مدیران شرکت فولاد متوجه شدند که باید به تیم ریشه دار فولاد توجه کنند و براش هزینه کنند ولی دیگه به اقای پورموسوی که هم محدودیت مالی داشت و هم محدودیت انتخاب بازیکن لفظ اطلاق بیسواد بی انصافی است چون هر جور حساب کنی فولاد در دوران حضور بیست ساله در بالاترین سخت تنها دو بار قهرمان شده بنابراین انتظار میره هوداران ان دوران را فراموش کنند و اینقدر نسبت به مربیان بومی بی مهری نکنیم مخصوصا الان که سرمربی تیم جوانان ایران است لطفا توهین نکنید خوب نیست و در شان هواداران فهیم فولاد نیست
متشکرم از همه شما عزیزان
فولاد عشق است
|
Germany
|
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
0
0
پورموسوی اگه میخواست هوادارا ازش بدشون نیاد
باید خودش میرفت اگه به زور ردش نمیکردن هنوز بودش بعد
خیلی توهینا هم میکرد به هوادارا
بختیاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
0
0
آقای قطبی قابل قیاس با آقای پورموسوی نیست ضمنا هوادران صبور باشند فولاد با آقای قطبی آینده درخشانی خواهد داشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
0
0
اخه بی عدالتی تا کی اون از بازی سایپا این هم ازبازی سپاهان کیانی دوکارته میشه اخراجش نمیکنن پنالتی فولاد نمیگیره پنالتی حریف که هزار درصد پنالتی نبود میگیره اخه دردمون به کی بگیم چرا هیچ کس از باشگاه حاضر نیست اعتراض کنه سه بازی پشت سرهم از داوری متضرر شدیم الان اگر تیم های پایتخت بودن خدا میدونه چکار میکردن درظمن اونهای که یه مسی اعتراض میکنن ان شاءالله نمبینن فوتبال موثرترین بازیکن فولاد مسی دورقی در حد فولاد نیست بگذریم از فوتبال ماتکی فقر فرهنگی داریم یه نفر میاد ترقه میندازه کل خوزستان زیرسوال میره یعنی این افراد نمیتونن بگیرن واخراج کنن ازاستادیوم تاکی باید این بساط ها را داشته باشیم دست همه فولادیها دردنکنه که سنگ تمام گذاشتن وسلام. موسوی شادگان
امیر فولادی
|
United States of America
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
0
0
از زمانی ک مسی و اکاهوشی فیکس بازی کردن 3 بازی پیا پی ما باختیم دیروزم چیزی ازشون ندیدیم با ورود زبیدی و حردانی بازی جون گرفت این دو بازیکن خیلی بهتر بازی میکنن از مسی و این بازیکن ژاپنی امیدوارم قطبی در بازی های بعدی فیکسشون کنه
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
0
0
انشالله قطبی بتونه خواسته های هواداران را براورده کنه من نظرم را بعرض شما عزیزان رسوندم
رضا کاظمی پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
0
0
سلام به امید موفقیت و بردهای هفته به هفته تیم فولاد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها