به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۲۶۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۰
تعداد نظرات: ۸ نظر
با 25 امتیاز در لیگ برتر باقی می‌مانیم

مرزبان: باشگاه قول داده بود پول بدهد اما نداد

مرزبان: باشگاه قول داده بود پول بدهد اما نداد

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پیش‌بینی کرد تیمش با کسب 25 امتیاز در لیگ برتر بماند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از خبرگزاری تسنیم، علیرضا مرزبان در نشست خبری بعد از دیدار نفت مسجدسلیمان مقابل سایپا که با شکست یک بر صفر تیمش همراه بود، اظهار داشت: هر دو تیم روی بازی هوایی تمرکز و شانس‌های خوبی داشتند و ما می‌توانستیم از حریف پیش بیفتیم.

وی افزود: در نیمه دوم ابتدا بازیکن ما کارت قرمز گرفت و سپس بازیکن حریف اخراج شد و پس از آن نیز بازی به سمت جنجالی شدن رفت. ما امروز متأسفانه و با وجود آنکه تذکر داده بودم، احساسی بازی کردیم. من به بازیکنانم گفته بودم که مرکز زمین را از دست ندهند که ضدحمله بخوریم اما تیم سایپا با 9 بازیکن توانست 3 امتیاز این دیدار را کسب کند. به هر حال باید امیدوار به شکست سپیدرود باشیم تا فاصله‌مان کمتر نشود.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با اشاره به اینکه به نظر می‌رسد برخی افراد در باشگاه با لیدرها در تماس هستند، گفت: این کار درستی نیست و ما در اینجا انتظار رفتار شرافتمندانه‌ای را داریم. متأسفانه ما در زمانی که نیاز به بازی دوستانه داشتیم، این اتفاق نیفتاد و در حالی که قرار بود به بازیکنان پول پرداخت شود این موضوع نیز محقق نشد، این در حالی بود که باشگاه قول داده بود قبل از بازی امروز به بازیکنان پول می‌دهد.

مرزبان با اشاره به اینکه تیمش باید با آرامش بیشتری به میدان برود، خاطرنشان کرد: من به بازیکنانم افتخار می‌کنم چون آنها چیزی در زمین کم نمی‌گذارند و همه تلاش خود را به کار می‌گیرند.

وی درباره انتقاداتی که نسبت به تعویض‌هایش مطرح می‌شود، گفت: بعد از اینکه فرشید پاداش دوندگی خوبی داشت، نیاز داشتیم که از کناره‌ها به حریف فشار وارد کنیم و به همین دلیل هیثم هاشمی‌زاده را که در بازی هوایی قوی‌تر است به میدان آوردیم. همچنین امیری هم خوب بازی کرد، ضمن اینکه پاپی هم جزو بازیکنان بد تیم نبود. چیزی که مرا ناراحت می‌کند این است که چرا تمرکز نداریم و فرصت‌ها را از دست می‌دهیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با اشاره به شرایط نه چندان مطلوب تیمش، عنوان کرد: هفته گذشته یک تیم آشفته به تهران بردیم. نمی‌خواهم بهانه‌گیری کنم اما شرایط خوب نیست و بازیکنان نمی‌دانند که به آنها پول می‌رسد یا نه؟ من نمی‌توانم بگویم که بازیکنانم عملکرد بدی دارند و نمی‌جنگند. به نظرم آنها مبارزه می‌کنند اما با یک حمله ساده حریف گل می‌خوریم.

مرزبان با اشاره به اینکه تیمش تا پایان فصل 4 بازی خانگی دیگر دارد، خاطرنشان کرد: بازی امروز دیداری نبود که مساوی کنیم یا ببازیم. متأسفانه یکسری جنجال‌ها وجود دارد. این در حالی است که تیم ما نیاز به آرامش دارد. ما در نیمه دوم بازی با استقلال خوب بودیم و امروز هم بدتر از سایپا نبودیم که بازنده شویم. به هر حال با این روند امتیازگیری تیم‌های پایین جدول فکر می‌کنم با 25 امتیاز هم در لیگ می‌مانیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
0
0
جناب مرزبان 7 بازی نیم فصل دوم یه پیروزی نداشتی یا باخت یا مساوی چجور قراره 25 امتیازی بشی؟ اقای مرزبان جان هرکی دوست داری بگو این بازیکنا چین نیم فصل گرفتی؟ امتیازاتی که نیم فصل اول گرفتیم مال بازیکنایی بود که عبدالله ویسی و محمود فکری جذب کردن . اقای مرزبان خدایی وجدانت راحته از این نفراتی که خودت جذب کردی؟ مدیریت باشگاه اگه عرضه داره همین امشب باید تغییرات بده تا فرصت هست بازیها تعطیل میشه وقت داریم یه مربی خوب بیاد اگه شده محمود فکری برگرده الان تیم نداره فکری برش گردونید تا دیر نشده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
0
0
آقای مرزبان ،کدام تیم تابحال باکمک روح شهدا و پناه برخدا وشانسی 25امتیازآورد که شما میخواهی بگیری، مگریادت رفته همین سایپا دربازی رفت هم 10نفره تیم مارا برد، یکبار پریدی ملخک دوبارپریدی، همیشه که نمیشه پرید، توی زمین خودمون اصلا نشانی ازیک تیم برنده و نیازمند امتیاز نداشتیم، متاسفانه همه چیزشده توجیه و بهانه اش پول، پول، پول... انصافا من که نیمه اول ازکسالت و بی رغبتی تیم خوابم برد
mehdi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
0
0
زبون بازه والا بخدا به دین فقط استاد بازی با کلماته.بابا سوال کنید چرا از پیکان خونه به خونه و سپاهان اخراج شد؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
0
0
برو جمعش کن بابا واقعا که از تیم ۹ نفره تو مسجد سلیمان میبازی انتظار داری بهت پول بدن بهت کوفت بدن شما حیف نون هستید حیف اون پولی که داره خرج شما میشه به نظر من مرزبان دیگه جواب نمیده برای بقا باید به فکر یه مربی با تجربه بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
0
0
جناب مرزبان،شما سال گذشته هم بال شهرداری ماهشهررا باآنالیزهایت شکستی، یادمون نرفته تانیم فصل اول شهرداری یک مدعی صعود بود امابخاطر دلال بازی و توجیهات پول پول شما به یکباره رفت ته جدول راحت جوابید،اگه مربی بودی قطبی و امثالش بیرونت نمیکرد یالااقل توی همون آلمانیکه میگی بزرگ شدی یک تیم دست سوم یا چهارم بهت میدادن،جناب بهتره که بری روی سکو بنشینی و حرفه آنالیزوری ت را تکمیل کنی، زوده برات نیمکت نشینی..کاررکس نیست حرمن کوفتن..بروبابا،خدا جایی دیگه روزی ات را بده دست ازسرتیم مابردار
شیران زاگرس
|
Germany
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
0
0
تیم نفت مسجدسلیمان واقعا در مقابل سایپا زیبا بازی کرد موقعیت های زیادی داشتیم که بخت با ما یار نبود از کادر فنی بسیار سپاسگزارم اما سرپرستی تیم مشکل دارد که نمی توانند نیازهای اولیه تیم رو برطرف کنند امیدوارم یک بازنگری به نوع رفتار و کردار خود بنمایند تیم نفت فقط برای ماندن در لیگ بسته شده پس انتظار زیادی از تیم نباید داشته باشیم بهتر است بجای تخریب پشت محکمی برای این تیم بختیاری باشیم امیدوارم نتایج خوبی در پیش روی این تیم باشد .

طرفدار تیم نفت مسجدسلیمان از تهران
asghar salehi336
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
0
0
سلام ،امیدوارم تو این تعطیلات اماده سازی بیشتری برا کارهای تاکتیکی بشه واقعا نیم فصل دوم کار تاکتیکی رو تیم انجام نشده اقای مرزبان اگر میخوای بمانی لطفا استین بالا بزن و زحمت بده تیم بدو تو زمین کار فشار تاکتیکی بخوبی انجام بشه .و در اخر سال خوبی برا تیم محبوبم نفت دوست داشتنی و برای بازیکنان عزیز سالی پر از شادی و موفقیت و سلامتی ارزو مندم .مدیریت محترم لطفا حق بچه ها رو بدین حقوقشون زودتر میسر بشه .به امید روزهای پیروزی و فراموش کردن شکست .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
0
0
نه خیلی خوب نتیجه گرفتی. پولم میخوای. مرزبان استعفا بده. زود. فکری باید برگرده
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها