به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۶۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲

مرزبان: مقابل سایپا محکوم به پیروزی هستیم

مرزبان: مقابل سایپا محکوم به پیروزی هستیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: در بازی با سایپا محکوم به برد هستیم و باید در این بازی خانگی سه امتیاز را بگیریم.

به گزارش خوزستان اسپورت، علیرضا مرزبان در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به وضعیت فعلی تیمش و اینکه نفت مسجدسلیمان بعد از شکست برابر استقلال باید روز پنجشنبه برابر سایپا قرار بگیرد، گفت: شرایط تیم خوب است. ما در بازی با استقلال هم نمایش خوبی داشتیم و حتی می‌توانستیم از حریف مساوی بگیریم. مسئله مهم این است که بازیکنان ما از این بازی تجربیات لازم را به دست آورده باشند تا بتوانیم در بازی‌های بعدی از جمله در بازی با سایپا، نتیجه دلخواه را به دست بیاوریم.

وی با اشاره به تقابل تیمش با سایپا تأکید کرد: هر بازی در لیگ برتر چالش‌های خاص خودش را دارد. سایپا تیم سخت‌کوشی است که هفته گذشته هم توانست فولاد را شکست بدهد. ما بازی آسانی در پیش نداریم، ولی اگر می‌خواهیم موقعیت‌مان را در جدول بهتر کنیم باید سه امتیاز را بگیریم. در بازی با سایپا محکوم به برد هستیم و امیدوارم با حمایت هواداران به هدفی که داریم، دست پیدا کنیم.

مرزبان در پاسخ به این پرسش که آیا نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر می‌ماند، تصریح کرد: ما به اتفاقات مثبت فکر می‌کنیم و باید طوری نتیجه بگیریم که فاصله امتیازی با سپیدرود را بیشتر کنیم. ماندن در لیگ برتر دست خودمان است و تلاش می‌کنیم تا نتایج خوبی بگیریم.

لازم به ذکر است، دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و سایپا تهران از ساعت 16 فردا (پنجشنبه) 23 اسفندماه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی برگزار می‌شود.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها