به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۶۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹
تعداد نظرات: ۴ نظر

مربیان سابق فولاد خوزستان به شهرداری پیوستند

مربیان سابق فولاد خوزستان به شهرداری پیوستند

خوزستان اسپورت- مربیان نیم‌فصل اول تیم فوتبال فولاد خوزستان هدایت تیم دسته اولی شهرداری ماهشهر را به عهده گرفتند.

به گزارش خوزستان اسپورت، عزیر فریسات مربی نیم‌فصل اول تیم فوتبال فولاد خوزستان با امضای قرارداد رسمی به عنوان سرمربی جدید شهرداری ماهشهر انتخاب شد تا این تیم را در چند هفته پایانی لیگ یک هدایت کند.

فریسات که سابقه سرمربیگری تیم شهرداری ماهشهر و قهرمانی با این تیم در لیگ 3 و صعود به لیگ دسته دوم را در کارنامه داشته است، در نیم‌فصل نخست لیگ برتر مربی فولاد خوزستان بود و پس از برکناری ایلی استن رومانیایی به عنوان سرمربی فولاد انتخاب شد و این تیم را در دو بازی مقابل پیکان و ذوب‌آهن رهبری کرد. فریسات بعد از پیروزی فولاد خوزستان مقابل تراکتورسازی تبریز و پایان نیم‌فصل نخست لیگ برتر از کادر فنی فولاد خوزستان جدا شد.

همچنین موسی سواری مربی نیم‌فصل اول فولاد خوزستان که وی نیز بعد از پیروزی فولاد خوزستان مقابل تراکتورسازی و پایان دور رفت لیگ برتر از کادر فنی فولاد جدا شده بود، به‌عنوان مربی شهرداری ماهشهر معرفی شد.

سواری که سال‌ها سرمربیگری تیم‌های پایه باشگاه فولاد خوزستان و تیم فولادنوین اهواز را به عهده داشته و به عنوان مربی برتر فوتبال ایران در رده‌های سنی پایه انتخاب شده بود، فریسات را در هدایت تیم شهرداری همراهی خواهد کرد.

این دو مربی جوان خوزستانی مأموریت خواهند داشت تا تیم انتهای جدولی شهرداری ماهشهر را در هفت مسابقه باقی مانده از لبه پرتگاه سقوط به دسته پایین‌تر نجات دهند؛ کاری که بسیار سخت اما قابل انجام است.

شایان ذکر است، تیم شهرداری ماهشهر از ابتدای فصل تا پایان هفته بیست و هفتم لیگ یک با 4 سرمربی مختلف که در زمان مدیریت قبلی این باشگاه انتخاب شده بودند، فقط 19 امتیاز کسب کرده و باید در هفت بازی باقی مانده جبران مافات کند.

مهدی پاشازاده آخرین سرمربی شهرداری ماهشهر بود که با دریافت پیشنهادی از تیم سرخ‌پوشان پاکدشت به صورت ناگهانی ماهشهر را ترک گفت و شبانه به تیم تهرانی پیوست.

مربیان سابق فولاد خوزستان به شهرداری پیوستند

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
0
0
آرزوی موفقیت برای این مربیهای خوب خوزستانی باشگاه شهرداری امسال چوب ضعف مدیریت رو خورد وگرنه باید جزو مدعیان صعود میشد
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
0
0
مبعلی و میرزاپور که هیچ تعصبی به فولاد ندارند و هیچ سابقه مربیگری ندارند و فقط با رابطه به فولاد تحمیل شدند،کاش حداقل سواری را در کادر فولاد نگه می داشتند.
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
0
0
نیم فصل اول که فولاد رفت رده 13 جدول اقای فریسات روح تازه به فولاد داد رتبه تیمو تک رقمی کرد بعدش با اومدن قطبی شوک مثبت بیشتر شد وتراکتورورو هم بردیم... بنظرم جدایی اقای فریسات و سواری باعث تضعیف اقای قطبی شد چون شناختی از تیمهای لیگ امسال نداره دستیارای قبلی خیلی بدردش می خوردن نمونه ش بازی با تراکتورسازی... ما که نفهمیدیم این تغییرات تو کادرفنی فولاد از طرف کی بود ولی هرکسی که اینکارو کرد هدفش تضعیف اقای قطبی بوده وبه هدفش هم رسیده...
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
0
0
بارفتن این عزیزان از فولاد ضربه مهلک وغیرقابل جبران فولاد خورد..... بدبختی هواداران فولاد هرکاری بکنند آخرسر دلالها پیروز میشوند.... آقای قطبی باکدام ادبیات این نتایج توجیه میشود.... ۳ باخت پشت سرهم.... کاش قطبی بلافاصله بعداز پورموسوی میآمد. تابداند پورموسوی با ۶بازی ۸امتیاز گرفت وبهمین دلیل اخراج شد... آقای قطبی شما ۷بازی ۱۰امتیاز گرفتی... آقای قطبی ما امتیاز میخواهیم ... میفهمی... ادبیاتت ارزانی خودت.... اگرنه دکترای ادبیات سرمربی فولاد میکردیم.... یقینا فریسات وسواری بااین شرایط فوق‌ العاده بد، تیم ماهشهر را نگه میدارند.... به امید پیروزی....
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها