به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۶۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲
تعداد نظرات: ۴ نظر

رحیمی: فیروز کریمی مربیگری استقلال را نپذیرفت

رحیمی: فیروز کریمی سرمربیگری تیم را نپذیرفت

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان، گفت: تمایل داشتیم با فیروز کریمی همکاری کنیم اما به دلیل مشکلاتی که داشت این اتفاق رخ نداد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، محمد رحیمی در مورد وضعیت استقلال خوزستان، گفت: شرایط خوب است و به دنبال بهبود بیشتر اوضاع هم هستیم. یک باخت به ناحق از لحاظ فنی مقابل پیکان داشتیم. می‌توانستیم در این بازی با نتیجه خوبی برنده شویم اما با بدشانسی مواجه شدیم. نمی‌دانم چه مشکلی وجود دارد که توپ‌های صددرصد ما به گل تبدیل نمی‌شود. با کادرفنی صحبت کردیم تا این مشکل را حل کنند.

وی افزود: در مسابقه بعدی با ذوب آهن بازی داریم. ذوب آهن روند رو به رشدی دارد. جا دارد پیروزی روز گذشته را به این تیم تبریک بگوییم. امیدوارم بتوانیم یک بازی خوب و جوانمردانه مقابل ذوب آهن برگزار کنیم. از موفقیت و بقا در لیگ نا امید نمی‌شویم. این مسئله را بازیکنان تیم می‌دانند و با اتحاد در این راستا قدم برمی‌دارند.

مدیر عامل باشگاه استقلال خوزستان در مورد اینکه گفته می‌شود با فیروز کریمی مذاکراتی داشتند، اظهار داشت: در راستای تقویت کادرفنی صحبت کردیم. مذاکرات اولیه‌ای صورت گرفت که این مسئله مسکوت ماند. قرار شد کریمی در بحث تقویت کادرفنی به ما کمک کند. او با توجه به قراردادی که در جای دیگر داشت نتوانست به طور کامل به ما کمک کند.

وی در مورد اینکه آیا قرار است او مدیر فنی باشد، گفت: قرار شد به ما کمک‌هایی انجام دهد و اگر بستر فراهم بود در آینده به ما کمک کند. ما با همین کادرفنی و شاید با تقویت آن کار را ادامه دهیم. نتایج ما قابل قبول نیست اما از لحاظ کیفیت فنی رضایت کامل را داریم. متاسفانه ما در زدن توپ‌های آخر مشکل داریم. اگر در همین بازی با پیکان قدر موقعیت‌هایمان را می‌دانستیم می‌توانستیم با نتیجه خوب برنده شویم.

رحیمی در مورد اینکه آیا به صورت صریح می‌تواند بگوید با کریمی همکاری دارند یا نه، گفت:  خیر هنوز اتفاقی نیفتاده است. چیزی به صورت قطعی مشخص نیست.

وی در پایان، گفت: امیدوارم مسئولان، پیشکسوتان و هواداران از ما حمایت کنند تا استقلال خوزستان در این شرایط سخت سر بلند بیرون بیاید. همیشه امیدوار به بقا این تیم بودم و امیدوارم در مسابقات بعد هم این رویه ادامه داده شود تا بتوانیم در لیگ بمانیم. همچنین لازم به ذکر است که ما در صدد هستیم تا قبل از عید درصدی از قرارداد بازیکنان را هم پرداخت کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۱
0
0
وقتي خودش ميدونه تيم داره سقوط ميكنه كجا بياد
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۱
0
0
اين اقاي رحيمي عشقه مصاحبه داره از وقتي اومد هي مصاحبه ميكنه بابا بسه ديگه بجا حرف زدن يه كاري بكن خجالت هم خوب چيزيه هي ميخواي بياي تيتر يك خبر ها
داود
|
Netherlands
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
0
0
"با کادرفنی صحبت کردیم تا این مشکل را حل کنند" خدا رو شکر، دیگه نگرانی هام برطرف شد، انشاءالله می ریم دیگه برای قهرمانی، مثل بعضی ها که گفتند به فلانی گفتم خودت برو تیم جمعش کن و برو برای قهرمانی.
ناشناس
|
Luxembourg
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
0
0
بجای این حرفا به فکر 6امتیاز که باید برگردونید باشید دروغ تحویل مردم اهواز ندید بسه دیگه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها