به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۶۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

شادکام:‌ بی دقت بودیم و به استقلال باختیم

شادکام:‌ بی دقت بودیم و به استقلال باختیم

خوزستان اسپورت- مهاجم تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره ماجرای لب خوانی علیرضا مرزبان در اعتراض به موقعیت از دست رفته مقابل استقلال تهران صحبت کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایلنا، محمد شادکام درباره شکست مقابل استقلال تهران در هفته بیست و یکم اظهار داشت: بازی بدی نبود، یک مقدار بدشانسی آوردیم و می‌توانستیم حداقل به یک مساوی دست پیدا کنیم ولی به هر حال به دلیل مشکلاتی که داشتیم شرایط خوبی وجود نداشت و آماده بازی به این مهمی نبودیم.

او ادامه داد: روحیه و ذهنیت ما به نوعی نبود که بخواهیم خیلی خوب بازی کنیم و به بهترین شکل ممکن تاکتیک‌ها را پیاده کنیم. تیمی که بدون تمرین پا به ورزشگاه آزادی می‌گذارد قطعا کار سختی دارد و ما هم از این قائده مستثنی نبودیم. خوب بودیم اما کافی نبود؛ دقت ما در ضربات پایانی خیلی پایین بود.

شادکام افزود: ما از الان به بازی بعدی نگاه می‌کنیم و شرایط بازی با سایپا را بررسی می‌کنیم تا به خواسته‌ای که در جدول رده بندی داریم، دست پیدا کنیم. دوست داریم با زمینه سازی خوبی به تعطیلات عید برویم.

مهاجم نفت مسجدسلیمان در این باره که رسیدگی به شرایط مالی آنها به کجا ختم شد، گفت: به ما گفتند که تا قبل از عید به احتمال زیاد پولی پرداخت می‌شود و امیدواریم که تا قبل از رسیدن تعطیلات مسئولان به قول‌هایی که داده‌اند عمل کنند.

او درباره نتایجی که نفت کسب کرده و شانس بقا در لیگ برتر گفت: ما بازی‌های سختی داشتیم و با تیم‌هایی پایین‌تر از خودمان بازی نکردیم. امیدوارم که بعد از بازی سایپا و سپاهان که بازی‌های به مراتب آسان‌تری داریم، نتایج بهتری بگیریم. قطعا در لیگ برتر می‌مانیم و می‌توانیم با اعتماد به نفس بازی‌هایی خانگی‌ که پیش رو داریم را با به دست آوردن جایگاه مناسبی به پایان ببریم.

شادکام درباره فیلمی که از اعتراض مرزبان منتشر شده گفت: به هیچ وجه توهینی در کار نبوده؛ در آن لحظه بازیکنی که موقعیت را خراب می‌کند از همه عصبانی‌تر است. طبیعی است سرمربی که تیمش نتیجه را در دست ندارد از خراب کردن موقعیت مناسب برای گلزنی ناراحت باشد. به هیچ وجه بی ادبی نبوده چون چنین چیزی در شخصیت آقای مرزبان جای ندارد؛ اینطور نیستند که بخواهند باخت را به گردن کسی بیندازند و او را سیبل کنند تا فحاشی کنند. قطعا لب خوانی اشتباه شده و منظور را اشتباه متوجه شدند. امیدوارم این شایعات را پایان بدهند تا ما در آرامش به کارمان ادامه بدهیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
0
0
بنده بعد نفت مسجدسلیمان طرفدار استقلالم اما باید بگویم تماشاگران استقلال خیلی بی معرفت بودند که موقع ورود میداوودی وی را تشویق نکردند بلاخره ایشان زحمات زیادی برای استقلال کشیده بود.
واقعا ایقد بی معرفت
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها