به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۶۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

نیمکت استقلال خوزستان به کدام مربی می‌رسد؟

نیمکت استقلال خوزستان به کدام مربی می‌رسد؟

خوزستان اسپورت- پیامد شکست خانگی استقلال خوزستان برابر پیکان تهران احتمالاً تعیین سرمربی جدید خواهد بود.

به گزارش خوزستان اسپورت، آبی‌پوشان استقلال خوزستان که با برتری در زمین سپیدرود رشت به ماندن در لیگ برتر امیدوار شده بودند، بازی خانگی روز پنجشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز را به تیم پیکان باختند.

به دنبال این باخت خانگی زمزمه‌هایی در رابطه با تغییرات احتمالی در رأس کادر فنی استقلال خوزستان و تعیین سرمربی جدید برای آبی‌پوشان شنیده می‌شود.

استقلال خوزستان فصل را با مربیگری داریوش یزدی آغاز کرد و با وجود نتایج خوبی که این مربی در لیگ هجدهم کسب کرد، پس از کسر شش امتیاز از استقلال خوزستان، هیئت مدیره این باشگاه در اقدامی عجیب و غریب تصمیم به تغییر سرمربی گرفت و سیروس پورموسوی را جایگزین یزدی کرد. پورموسوی اما خیلی زود از جمع آبی‌پوشان جدا شد و کریم بوستانی هدایت تیم را به عهده گرفت تا دو هفته قبل که کریم قنبری به‌ عنوان سرمربی موقت معرفی شد و آبی‌پوشان را در دو بازی مقابل سپیدرود و پیکان رهبری کرد.

باید دید آیا نیمکت مربیگری استقلال خوزستان برای چندمین بار در لیگ هجدهم دستخوش تغییرات خواهد شد و این بار صندلی مربیگری این تیم بحران زده دیار کارون به کدام مربی می‌رسد؟

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
0
0
این تیم علاوه بر مربی خوب نیازمند شارژ روحیه و این هم کمی با شارژ پولی میسر میشه باید مسئولان استان به تیم استقلال کمک کنند تا نماینده خوب خوزستان در لیگ بمونه نباید بزارن بلایی که سر استقلال اهواز اومد سر این اس اس هم بیاد
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
0
0
پورموسوی و باندش برمیگردن به این تیم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها