به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۶۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸
تعداد نظرات: ۷ نظر

سرجیو: باید سه امتیاز این مسابقه را می‌گرفتیم

سرجیو: سه امتیاز حق صنعت نفت بود

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در بازی با سپیدرود حق ما سه امتیاز بود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، پائولو سرجیو پس از تساوی یک - یک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مقابل سپیدرود رشت اظهار داشت: نتوانستیم در دیداری که مستحق سه امتیاز بودیم، پیروز شویم و من از این بابت خیلی ناراحتم. ما باید سه امتیاز این مسابقه را می‌گرفتیم. در کل بازی تلاش کردیم که حمله کنیم و ریسک ضدحمله را به جان خریدیم. حریف بازی را عقب کشیده بود و با دفاع چندلایه، کارمان را خیلی سخت کرده بود.

وی با اشاره به فرصت‌های گلزنی تیمش در مسابقه تصریح کرد: توجه داشته باشید که ما فوتبال بازی کردیم و شانس گلزنی به دست آوردیم. به نظر من تنها راهی که می‌توانیم به بردن برسیم،‌ این است که به فوتبال بازی کردن‌مان ادامه دهیم. تیمی هستیم که از چپ به راست و برعکس با خط میانی ارتباط پیدا می‌کردیم تا از کناره‌ها استفاده کنیم. در مسابقه تلاش‌مان بر این بود، هر چند در برخی دقایق کیفیت لازم را نداشتیم. حریف هم خیلی خوب دفاع و کارمان را سخت‌تر کرد.

سرمربی صنعت نفت آبادان درباره عدم استفاده از بازیکنان خارجی جدید تیمش گفت: وینیسیوس مصدومیت جزئی داشت و نتوانستیم از او استفاده کنیم. عزیز سیدیکوف نیز باید بیشتر با شرایط تیم و لیگ هماهنگ شود.

پس از اینکه یکی از خبرنگاران که گفت هفته‌های کمی تا پایان فصل باقی مانده است، سرجیو گفت: این مشکل جذب بازیکن در نیم‌فصل دوم است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که گفته بود صنعت نفت در 540 دقیقه تنها دو گل به ثمر رسانده و مردم آبادان شایسته چنین آماری نیستند، خاطرنشان کرد: خیر مردم سزاوار این آمار نیستند، اما تلاش می‌کنیم به گل‌های بیشتری برسیم.

پس از انتقادات تند یکی از خبرنگاران از سرجیو به خاطر استفاده از بازیکن بی‌کیفیتی چون بالوتلی و اینکه باشگاه صنعت نفت به جای جذب سه بازیکن بی‌کیفیت، یک بازیکن خوب نخرید، سرمربی صنعت نفت آبادان اظهار داشت:  قطعا نمایش بالوتلی قابل دفاع نیست اما وینیسیوس و ماکومبا خیلی خوب خودشان را با شرایط تیم سازگار می‌کنند و می‌توانند در ادامه فصل به ما کمک کنند. ناامیدی شما را درک می‌کنم، اما اصلاً خوشحال نیستم و خودم ناراحتم.

وی افزود: جنبه مثبت بازی این بود که با تمام فشاری که تحت آن بودیم، در بیشتر دقایق مسابقه با مغز و فکرمان بازی می‌کردیم و کنترل بازی از دست‌مان خارج نشد. گل اول را به ثمر رساندیم و می‌توانستیم گل دوم را بزنیم. اگر این اتفاق رخ می‌داد،‌ این حرف‌ها گفته نمی‌شد و این طبیعت فوتبال است. ما نیاز داریم که گله‌ای بیشتری بزنیم تا به پیروزی نزدیک شویم.

پس از اینکه خبرنگاری از شکستن رکورد تساوی‌ها با ثبت 14 تساوی برای صنعت نفت حرف زد و در این باره از سرجیو سوال کرد، سرمربی صنعت نفت از او تشکر کرد و در حالی که سایر خبرنگاران قصد پرسش سوال از سرجیو را داشتند، سرمربی پرتغالی نفتی‌ها نشست خبری را ترک کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
دلسوز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
0
0
آقای محترم بعد از 14 مساوی هنوز حرفهای تکراری میزنی - حق به تیم برنده میدهند نه تیم تو ! کل بازی نگاه کردم بازیکنان نفت بیش از 100 بار پاس به عقب دادند تیمی که در خانه بازی میکنه و احتیاج به برد داره باید بازی روبه جلو انجام بده نه این نوع بازی که تیم شما انجام داد-آقای محترم لطفا دست از سر صنعت نفت بردار وبه کشور خودت برگرد!!!
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
0
0
صحبت هات فرار رو به جلو بود
به جا اینکه بگی در مورد خرید سیدیکوف اشتباه کردم میای در مورد بالوتلی صخبت میکنی که از اول تا آخر بازی جنگنده بازی کرد
سیدیکوف رو که اصلا فوتبال بلد نیست رو چه حسابی خریدین
یه مهاجم دو متری تو زمین گذاشتی چند تا توپ براش فرستادین که سر بزنه؟؟ هیچی..
چون هیچ برنامه ای برا بازی تهاجمی ندارین
فقط وسط زمین باپاس های الکی زمان بازی رو کشتین چون هافبک درست حسابی نداشتیم که بازیسازی کنه
مهاجمی مثل بالوتلی خودش داره میاد عقب توپ میگیره خودشم باید موقعیت بسازه خودشم باید شوت بزنه
از اول بازی تا آخر بازی تنها یه سانت خوب انجام شد که گل زده شد
بازیکنا سانت کردن بلد نیستن
نحوه بازی جوری نیست که آدم حس کنه پیشرفتی وجود داره همش پسرفته
امروز نفت مسجد سلیمان با اینکه باخت جلو استقلال عالی و قابل احترام بازی کرد ولی تیم شما با زشت ترین فوتبال ممکن با ضعیف ترین تیم لیک تو زمین خودش برنامه ای نداشت
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
0
0
با سلام خدمت مردم خوزستان خواستم بگم یعنی واقعا باید تاسف خورد با این بازی صنعت ابروی این شناسنامه فوتبال ابادان را بردن اخه این چه تیمیه یعنی تیم محلات از این بهتره بخدا .تیم احیتاج به برد داره اون هم با تیم ته جدولی تازه میزبان هم بودیم انوقت خودشون با بازی در زمین خودمون وقت بازی را گرفتیم تیم نه برنامه داره نه تاکتیک اخه این بازیکن بنجل خارجی رو از کجا اوردن که حتی نمیتونه الکی بدو لااقل بالوتی مدام میدو و میاد عقب توپ میگیره ولی این سیاه پوست بی خاصیت حتی دویدن بلد نیست حیف پولی که به این میدن یعنی یه بازیکن در سطح این توی ابادان نداشتیم که رفتن اینو پیدا کردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
0
0
تو هم مربی نیستی ما هواداران باید یک شوک به اینها بزنیم تا تیم درست بشه
ناشناس
|
Norway
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
0
0
ضعیف ترین بازیه صنعت تو لیگ چرا مجدمی رو تعویض کردی وسط چهار مدافع مهاجم شون گل زد عابدینی چقدر ضعیف بود لااقل از همه جا سانتر میکردین تو هجده قدم شاید گل میزدیم همیشه همینه تیم بدون تاکتیک سرجیو فقط سردرد واعصاب خراب برامون داشت
محمد اورکی
|
Germany
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
0
0
باسلام . خدا وکیلی شانس آوردیم امسال که این دو تیم پایین جدول به بحران خوردن و اگر این نتایج را یک مربی ایرانی میگرفت دارش میزند صنعت فقط پاس به عقب را خوب یاد گرفتند شاید میخواهد رکوردار مساوی باشند و از ماشین سازی عقب نمانند .
به آقای سرجیو بگو زمانی در آبادان تیمی پیروز نمیشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
0
0
از قدیم گفتن برای کر بگو برای کور برقص . این حضرات درد و عصبانیت هوادارا رو به هیچ هم حساب نمیکنن چون مطمعنن که هوادارای صنعت فقط در حد حرف انتقاد میکنن . تیمی که در خانه بجای حمله و ریختن توپ روی دروازه حریف فقط پاسکاری میکنه و رو به عقب بازی میکنه . بخدا این مربی هیچی سرش نمیشه فکر کرده بود داره روبروی یک تیم صدر جدولی بازی میکنه . تاسف برای مسئولین خائن باشگاه .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها