به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۶۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۱
تعداد نظرات: ۵ نظر

‌صنعت‌نفت 1 – سپیدرود 1؛ نتیجه تکراری در آبادان

‌نفت 1 – سپیدرود 1؛ نتیجه تکراری در آبادان

خوزستان اسپورت
هفته بیست و یکم لیگ برتر – استادیوم تختی آبادان
جمعه 17 اسفند 97 – ساعت 16:30
صنعت نفت آبادان 1 – سپیدرود رشت 1
گل‌ها: حامد پاکدل (52) برای صنعت نفت – میثم فردوسی (30) برای سپیدرود
داور: سیدعلی میرغفاری
کمک داوران: حسن یوسفی و حسین مرادی
اخطار: حامد پاکدل (صنعت نفت) – میثم فردوسی، ابراهیم لطفی (سپیدرود)
تماشاگر: چهار هزار نفر

صنعت نفت آبادان: شهاب گردان، فردین عابدینی، عقیل کعبی، سیدمحمد قریشی، سیروان قربانی، مسلم مجدمی (63- محمدرضا غبیشاوی)، مصطفی احمدی، طالب ریکانی (90- رضا جبیره)، میلاد جهانی، جاناتان بالوتلی (46- حامد پاکدل) و ماکومبا کانجی
سرمربی: پائولو سرجیو

سپیدرود رشت: کورش ملکی، لوکا نوزادزه، میلاد شیخ سلیمانی، ابراهیم لطفی، امیر منصوریان (60- محمدسلیمان علیزاده)، میثم تهیدست، میثم فردوسی، حسین ابراهیمی (62- میلاد قربان‌زاده)، مهرداد بایرامی، حسین شنانی (76- علی عباسی) و محمد غلامی
سرمربی: نادر دست‌نشان

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و سپیدرود رشت با نتیجه مساوی یک – یک خاتمه یافت.

پائولو سرجیو برای کسب اولین پیروزی در نیم‌فصل دوم تیمش را با آرایش تهاجمی به میدان فرستاد؛ حضور همزمان طالب ریکانی و میلاد جهانی همراه با جاناتان بالوتلی و ماکومبا کانجی مهاجم جدید صنعت نفت نشان از تمایل این تیم برای ارائه یک بازی تهاجمی می‌داد. سپیدرود رشت هم در اولین حضور نادر دست‌نشان روی نیمکت این تیم با دست زدن به دفاع تیمی و برنامه‌ریزی روی ضدحملات و ضربات ایستگاهی به دنبال گرفتن امتیاز در آبادان بود.

نیمه اول با مالکیت توپ زردپوشان صنعت نفت و حضور پرتعداد آن‌ها در نیمه زمین سپیدرود رشت همراه بود، اما فشردگی خط دفاعی تیم میهمان و عدم دقت کافی از بازیکنان نفت آبادان در ارسال پاس‌های آخر موجب از دست رفتن حملات این تیم می‌شد و در سمت مقابل قرمزپوشان رشتی با استفاده از یک ضربه شروع مجدد در دقیقه 30 توسط میثم فردوسی دروازه شهاب گردان را گشودند.

موقعیت گلزنی دقیقه اول که ماکومبا کانجی نتوانست از آن استفاده کند و ضربه پای چپ محکم میلاد جهانی در دقیقه 25 که کورش ملکی سنگربان سپیدرود رشت با واکنش تماشایی آن را دفع کرد، مهم‌ترین موقعیت‌های از دست رفته نفتی‌ها در نیمه نخست بود.

نفت آبادان در ابتدای نیمه دوم دست به تعویض زد و حامد پاکدل جایگزین جاناتان بالوتلی مهاجم ناآماده برزیلی شد؛ این تعویض خیلی زود کارساز شد و پاکدل تازه‌نفس در دقیقه 52 گل تساوی را درون دروازه سپیدرود رشت جای داد تا همه چیز برابر شود.

در ادامه نیمه دوم، ضربه ماکومبا کانجی مهاجم سنگالی صنعت نفت توسط مدافعان سپیدرود رشت دفع شد، شوت محکم میلاد قربان‌زاده بازیکن تعویضی رشتی‌ها با واکنش شهاب گردان بی‌ثمر ماند و شوت دقیقه 79 طالب ریکانی هافبک نفت آبادان از کنار دروازه تیم میهمان به بیرون رفت.

این دیدار در نهایت به تساوی یک – یک انجامید تا تغییری در جایگاه نفت آبادان و سپیدرود رشت در جدول رده‌بندی ایجاد نشود. تعداد تساوی‌های صنعت نفت امروز به عدد 14 رسید تا این تیم رکورددار تساوی در فصل جاری باشد.

شرح گل‌ها
0-1 (سپیدرود): ضربه ایستگاهی بازیکنان سپیدرود رشت به محوطه جریمه نفت آبادان ارسال شد؛ ضربه سر مهرداد بایرامی با واکنش شهاب گردان دفع شد و توپ برگشتی را میثم فردوسی که از سوی بازیکنان صنعت نفت یارگیری نشده بود، وارد دروازه میزبان کرد.

1-1 (صنعت نفت): میلاد جهانی از سمت راست خط دفاعی سپیدرود رشت نفوذ کرد و توپ ارسالی این بازیکن با ضربه سر حامد پاکدل مهاجم تعویضی صنعت نفت تبدیل به گل تساوی زردپوشان شد.

در حاشیه
* هواداران صنعت نفت با توجه به نتایج قبلی این تیم استقبال زیادی از بازی امروز نداشتند.
* وینیسیوس فرانکو هافبک جدید صنعت نفت در این بازی بدلیل مصدومیت غایب بود و عزیز سیدیکوف هافبک قرقیزستانی هم روی نیمکت قرار داشت.
* وفا هخامنش از نفت آبادان و حمیدرضا طاهرخانی از سپیدرود رشت بازیکنان محروم از این مسابقه بودند.
* نادر دست نشان که همراه با صنعت نفت به لیگ برتر صعود کرده و هدایت این تیم در لیگ شانزدهم را بعهده داشت، امروز مقابل تیم سابقش قرار گرفت.
* هواداران صنعت نفت پس از به ثمر رسیدن گل دقیقه 30 میثم فردوسی با سر دادن شعارهایی نارضایتی خود از وضعیت تیم محبوب‌شان را خطاب به مدیران باشگاه صنعت نفت اعلام کردند.
* جاناتان بالوتلی مهاجم برزیلی صنعت نفت پس از اینکه در بین دو نیمه تعویض شد، روی نیمکت این تیم قرار نگرفت و با ناراحتی ورزشگاه را ترک کرد.
* جایگاه VIP ورزشگاه تختی آبادان بدلیل انجام تعمیرات تعطیل بود.
* حامد پاکدل مهاجم تعویضی صنعت نفت پس از به ثمر رساندن گل تساوی صنعت نفت پیراهن ورزشی خود را از تن خارج کرد و به همین دلیل از داور میدان کارت زرد گرفت.
* وقت کشی بازیکنان سپیدرود رشت و از جریان انداختن بازی در نیمه دوم باعث شد تا داور مسابقه 8 دقیقه وقت تلف شده برای این نیمه در نظر بگیرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
0
0
انصافا صنعت قشنگتر و بهتر بازی میکنه یا استقلال خوزستان چرا هیچوقت حق به حق دار نمیرسه.
صنعت اصلا نه طرحی برنامه ای واسه گل زدن نداشت چه تیمیه من دلم بهش خوش کردم صنعت پارسال خیلی بهتر شناور بازی میکرد
یوسف فولاد نفت اس خ ا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
0
0
ای خدا اخه این چیه همش تساوی اخه مرد جسابی چرا بغلانی نمیزاری تو ترکیب بعد اقایان از سرجیو حمایت و جشن تولد بگیرید
محمد اورکی
|
Germany
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
0
0
باسلام . ارنج و چیدمان بازیکنان در تیم صنعت نفت مشکل اساسی این تیم است ممنون
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
0
0
واقعا ک این چ وضعشه تیمای استان خیلی ضعیفن
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
0
0
امسال را با همین سرجیو لیگ را به پایان برسونید چون تعویضش الان به ضرر صنعت نفته ولی سال آینده به فکر یه مربی درجه اول باشید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها