به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۶

تقدیر رئیس بیمارستان امام از بازیکنان تیم قهرمان

دکتر مهران پیوسته بر ضرورت انجام ورزش و رعایت اخلاق ورشی به هنگام مسابقات رسمی تأکید کرد.
رئیس و مدیر بیمارستان امام خمینی اهواز از اعضای تیم قهرمان مسابقات فوتبال دانشگاه های و مراکز تابعه دانشگاه جندی شاپور خوزستان تقدیر کردند.

به گزارش سایت ورزش خوزستان، بیمارستان امام خمینی اهواز در مراسمی از بازیکنان و مربیان تیم فوتبال این بیمارستان تقدیر کرده و به آن ها پاداش و لوح یادبود اهداء کرد. دکتر مهران پیوسته رئیس ورزشدوست بیمارستان امام خمینی اهواز و دکتر قنبران مدیر این بیمارستان ضمن تقدیر از بازیکنان و مربیان تیم قهرمان از رفتار و اخلاق پسندیده آن ها در طول برگزاری بازی ها تشکر کردند.

دکتر پیوسته به بازیکنان تیم بیمارستان امام تأکید کرد که انجام فعالیت ورزشی باعث سلامتی و شادابی افراد می شود و آن ها می توانند با روحیه بهتری در محل کار خود حاضر شوند. وی همچنین اعلام کرد که مسابقات ورزشی همواره باید با اخلاق و روحیه جوانمردی همراه باشد و از رفتار اعضای تیمش در طول بازی ها تشکر کرد.

در خاتمه مراسم از سوی دکتر پیوسته و دکتر قنبران به کاظم منبوهی مربی و بازیکنان تیم قهرمان، پاداش نقدی و لوح تقدیر اهداء شد.

تصویر اعضای تیم بیمارستان امام خمینی اهواز، قهرمان مسابقات فوتبال دانشگاه ها و مراکز دانشگاه جندی شاپور خوزستان را مشاهده می کنید.

تقدیر رئیس بیمارستان امام از بازیکنان تیم قهرمان
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها