به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۶۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱

فرکی: خوشحالم دوباره قسمت شد به خوزستان بیایم

فرکی: از مردم خوزستان تشکر می‌کنم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: از مردم خوزستان تشکر می‌کنم که همیشه به من لطف دارند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، حسین فرکی بعد از برد یک بر صفر تیمش مقابل استقلال خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قبل از هر چیز از مردم خوزستان تشکر می‌کنم که همیشه به من لطف دارند. این باعث افتخارم است که شما خبرنگاران خوزستانی هم به من لطف دارید. هر بار که اینجا می‌آیم روز‌های خوب خودم در خوزستان تداعی می‌شود.

وی افزود: خیلی خوشحالم که دوباره قسمت شد به خوزستان بیایم و در واقع بازی با تیم‌های خوزستانی بهانه‌ای است که دوباره به این شهر آمده و مورد محبت مردم این شهر قرار بگیرم. امروز یک روز خوب برای ما بود و می‌دانید من وقتی که هدایت پیکان را بر عهده گرفتم شرایط این تیم بعد از 9 باخت که یکی از آنها در نیم فصل دوم اتفاق افتاد خوب نبود در چنین شرایطی ما از تجربیات‌ خودمان و همکاران‌مان استفاده کردیم تا روند رو به رشدی را در پیش گرفته و 7 امتیاز از سه بازی خود کسب کرده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان با تأکید بر اینکه که امروز از نظر کیفی چندان خوب نبودیم یادآور شد: در نیمه اول شروع بهتری داشتیم و وقتی به گل رسیدیم در ادامه آنطور که باید بازی نکردیم البته من خیلی خوب حریف را آنالیز کرده بودیم و می‌دانستم که آنها خیلی سخت گل می‌خورند. استقلال خوزستان جوانان شایسته‌ای دارد که من فکر می‌کنم کسب 6 امتیاز به آنها ضربه بدی وارد کرده و بازیکنانش از نظر روحی و روانی شرایط خوبی ندارند. شرایطی که ما در ورودمان به پیکان داشتیم. من آرزو می‌کنم استقلال خوزستان که جوانان عالی در اختیار دارد در لیگ برتر بماند آنها با همه سختی‌ها امروز خیلی خوب بازی کردند و ما را تحت فشار قرار دادند. در مجموع کار برای ما سخت بود که در این بازی سه امتیاز را کسب کنیم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها