به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۶۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

استقلال 0 – پیکان 1؛ استقلال گلزن نداشت

استقلال 0 – پیکان 1؛ استقلال گلزن نداشت

خوزستان اسپورت
هفته بیست و یکم لیگ برتر – استادیوم غدیر اهواز
پنجشنبه 16 اسفند 97 – ساعت 15:30
استقلال خوزستان 0 – پیکان تهران 1
گل: امیر روستایی (26)
داور: علی بای
کمک داوران: جلیل شعرانی و محمد راهی
اخطار: سعید زارع، میثم شامکوندزاده، ایوب کلانتری (استقلال) – ماهان رحمانی، سعید واسعی، آرمان قاسمی (پیکان)
تماشاگر: پانصد نفر

استقلال خوزستان: فرزین گروسیان، ساسان شیرمردی، مصطفی کیانی، میثم شامکوندزاده، وحید حمدی‌نژاد، ایوب کلانتری، سعید زارع (52- رامین داودی)، میثم کریمی، مجتبی رمضانی (64- فرید امیری)، وحید خشتان (80- ناصر قلاوند) و امیرحسین باقرپور
سرمربی: کریم قنبری

پیکان تهران: مهدی امینی، سیدمهران موسوی، ماهان رحمانی (63- مگنو باتیستا)، مارکو ووگسویچ، آرمان قاسمی، حجت حق وردی، امیر روستایی (72- عیسی آل‌کثیر)، سعید واسعی (2+90- سعید قائی‌فر)، امیرحسین کریمی، محمد قاضی و مهدی مومنی
سرمربی: حسین فرکی

خلاصه بازی
تیم استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر اهواز با یک گل مغلوب پیکان تهران شد تا خطر سقوط را بیشتر از قبل احساس کند.

استقلال خوزستان که با پیروزی مقابل سپیدرود رشت روحیه بالایی گرفته بود، در نیمه اول این بازی نتوانست ارائه‌گر بازی خوبی باشد و تحت تأثیر بازی هدفمند و هماهنگ بازیکنان پیکان قرار گرفت. پیکانی‌ها ضمن اینکه راه‌های نفوذ بازیکنان تهاجمی استقلال خوزستان را بسته بودند، از فضاهای موجود در خط دفاعی تیم میزبان برای نزدیک شدن به دروازه فرزین گروسیان استفاده می‌کردند و در یک حرکت هماهنگ تیمی در دقیقه 26 به گل اول رسیدند.

این گل تغییری در روند بازی نیمه اول ایجاد نکرد و استقلالی‌ها در حدود بیست دقیقه باقی مانده از وقت نخست این مسابقه فرصت چندانی روی دروازه پیکان ایجاد نکردند. پیکانی‌ها هم در دقیقه 42 فرصت زدن گل دوم را داشتند که دخالت مدافع استقلال خوزستان مانع از تحقق آن شد.

در ابتدای نیمه دوم، ضربه سر محمد قاضی به شکل خطرناکی از کنار دروازه استقلال گذشت و سپس نوبت به آبی‌پوشان رسید تا با سرعت دادن به بازی در صدد رسیدن به گل مساوی باشند. مهدی امینی سنگربان پیکان در دقیقه 49 ضربه ایستگاهی ایوب کلانتری را از زیر تیر افقی به کرنر فرستاد و پس از آن مجتبی رمضانی یک فرصت عالی تک به تک را برای استقلال خوزستان از دست داد.

در دقیقه 54 ضدحمله پیکانی‌ها یک فرصت گلزنی برای امیرحسین کریمی فراهن ساخت که ضربه وی از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت و در دقیقه 60 مدافع پیکان توپ را از دهانه دروازه این تیم دفع کرد تا مانع از به ثمر رسیدن گل استقلالی‌ها شود.

مربیان دوتیم در ادامه این نیمه، نیروهای تهاجمی تازه نفس را به خط حمله تیم‌هایشان اضافه کردند و موقعیت‌های دیگری روی دروازه‌ها خصوصاً دروازه پیکان ایجاد شد که هیچ‌کدام ثمری نداشت و این بازی با تک گل امیر روستایی به سود پیکان خاتمه یافت.

شرح گل
0-1 (پیکان): حرکت هماهنگ بازیکنان پیکان گل اول بازی را برای تیم میهمان رقم زد. مهدی مؤمنی در پی پاس سعید واسعی از فضای خالی بین مدافعان استقلال خوزستان گریخت و پاس عرضی وی با ضربه تمام کننده امیر روستایی دروازه آبی‌پوشان را گشود.

در حاشیه
* هواداران استقبال چندانی از این مسابقه انجام ندادند و کمتر از پانصد نفر در ورزشگاه حضور یافتند.
* کادر فنی استقلال خوزستان قبل از بازی به سمت حسین فرکی سرمربی پیکان رفتند و به تیم میهمان خوشامد گفتند.
* عیسی آل‌کثیر، علی حمودی و سجاد مشکل‌پور 3 بازیکن خوزستانی تیم پیکان در لیست بازیکنان ذخیر این تیم قرار داشتند.
* کمک داور دوم مسابقه در دقایق پایانی به اشتباه آفساید مهاجم استقلال خوزستان را اعلام کرد و یک فرصت گلزنی را از آبی‌پوشان گرفت.
* بازیکنان استقلال خوزستان در دقیقه 85 مسابقه معتقد به خطای پنالتی بازیکن پیکان بودند که داور چنین نظری نداشت.
* چند بازیکن استقلال خوزستان در پایان مسابقه به سمت داوران رفتند و نسبت به تصمیمات آن‌ها اعتراض کردند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
0
0
استقلال به نداشتن حامی و بی عدالتی و کم توجهی هواداران و ناداوری باخت خداییش حقش نبود ببازه ودرضمن از تمام تیمهای خوزستانی بهتر و زیباتر بازی میکنه به عقیده من اگر قراره تیمی از خوزستان سقوط کنه فقط استقلال خوزستان نباید باشه بین فولاد و صنعت باید باشه ای کاش امکانات فولاد و تماشاگرهای صنعت استقلال داشت
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
0
0
برای پایداری در لیگ که پول و حمایت حرف اول و آخر رو می زنه باید تیم های استقلال با هم متحد شوند باید استقلال اهواز و استقلال خوزستان با هم ادغام شوند و استقلالی قوی تر از قبل ایجاد کنند و همین امکانات کم بین دو تیم تقسیم نشود و خرج یک تیم شود. استقلال عشق اول و آخر خوزستان است.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها