به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۶۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶
تعداد نظرات: ۶ نظر

رحیمی: با استقلال تهران همکاری متقابل می‌کنیم

رحیمی: با استقلال تهران همکاری متقابل می‌کنیم

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان، گفـت: همه به شرایط تیم امید دارند اما با پیروزی در بازی فردا می‌توانیم همه را بیشتر امیدوار کنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، محمد رحیمی در گفت‌وگو با فارس در مورد جلسه روز گذشته‌اش با احمد سعادتمند رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال، گفت: با توجه به اینکه استقلال و استقلال خوزستان هم نام و هم خانواده هستند تمایل داشتیم ارتباط خوبی به وجود بیاید و با تفاهم‌ نامه‌هایی که پیشنهاد می‌شود در راستای مسائل علمی و آکادمیک همکاری داشته باشیم.

وی افزود: صحبت‌های خوبی انجام شد. با توجه به استعدادهای ناب خوزستان باید در راستای پرورش استعدادها تلاش کنیم. صحبت‌های خوبی با سعادتمند انجام شد. او هم از این موضوع استقبال کرد و از استعدادهای خوزستان خیلی تعریف کرد. دوست داریم قدمهای بزرگی برداریم. امیدواریم استعدادهای ناب در تیم‌های بزرگ حضور یابند و در آینده نزدیک در تیم‌های ملی به فعالیت بپردازند.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در رابطه با پیروزی این تیم مقابل سپیدرود رشت، گفت: همیشه به این تیم امیدوارم بودم و در جلسات مختلف با بازیکنان  آنها خیلی خوب خودباوری و انگیزه را به تیم بازگرداندیم. همه افرادی که بازی‌های ما را دیدند به این مسئله تأکید کردند که ما از لحاظ فنی کیفیت خوبی داریم. در خیلی از بازی‌ها حق‌مان باخت نبوده است. در خیلی از مسابقات باید برنده می‌شدیم اما کار با تساوی به پایان رسیده است. تیم ما از هر نظر خوب است اما با بدشانسی مواجه هستیم. ما در اوایل فصل هم بازی‌های سختی داشتیم. اگر خوش شانس بودیم مقابل پرسپولیس و پدیده هم می‌توانستیم امتیازات خوبی بگیریم. بازیکنان ما در مسیر رشد و موفقیت قرار گرفتند و به آنها گفتم باید خودمان راه را باز کنیم. باید با همت گروهی و تلاش بیشتر به شرایط مناسب برسیم. بازیکنان تیم همه جوره همکاری کردند و امیدوارم ما هم بتوانیم به مسئولیتی که در قبال آنها داریم عمل کنیم.

وی افزود: در همین راستا قدم‌های خوبی برداشته شده است در این مدت که مسئولیت تیم را به عنوان مدیرعامل بر عهده گرفتم با یکی دو اسپانسر به توافق رسیدیم که تا پایان فصل کمک حال ما باشند. این نوید را می‌دهم که با اراده بازیکنان می‌توانیم به جایگاه خوبی برسیم و به صورت قطعی در لیگ بمانیم.

رحیمی در مورد دیدار مقابل پیکان، اظهار داشت: پیکان تیم ریشه داری است. ساختار و سیستم خوبی دارد. آنها در این فصل بدشانس هم بودند اما من فکر می‌کنم با آمدن فرکی تیم به روند رو به رشد رسیده است. ما حتما برد می‌خواهیم و به تساوی هم راضی نیستیم. اگر بدشانس نباشیم حتما فردا برنده می‌شویم تا هواداران و کل خوزستان را از این پیروزی خوشحال کنیم. با برد فردا می‌توانیم همه را امیدواریم کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
0
0
اخه مگر خود تیمهای خوزستانی چلاقن یا چماق که بازیکن با استعداد را بفرستین تیمهای تهرانی که بعد مسئول کمیته انضباطی بگه بچه شهرستانیها جنبه ندارن میان تهران خودشون گم میکنن .
متاسفم برای مسئولی که به این کارهای بچه گانه افتخار میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
0
0
خخخخخخخ.. سعادتمند کی باشه که از بازیکنان خوزستانی تعریف کنه... بعد شما خوشحال هم می شید مدیر عزیز!!!
لشکرآبادی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
0
0
خوب اگه همنام وهمخانواده هستید چرا یه مقدار از بودجه میلیاردی خودشون که همشون ازنفت خوزستان میره تو جیب مبارکشون بهتون نمیدن که حداقل تو بحث بلیط هواپیما وپول هتل دچار مشکل نشید !!! غش کردن شما وامثال شما باعث میشه که تیمهای تهرانی اهواز رو شهر دوم خودشون بدونن !!!
ناشناس
|
Papua New Guinea
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
0
0
اقای رحیمی عزیز نمیدونم سابقه فوتبالی شما چقدر هست.
مطمئن باش نقشه ای بزرگی کشیدن برای بدست آوردن تعدادی از بازیکنان استقلال خوزستان برای فصل بعد..
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
0
0
آقای تهرانی دنبال چاپیدن است تو هم با یه عکس گرفتن موم شدی تو دستشون .... خب سوال برای کشف و پرورش استعداد آقایان تهرانی چه کمکی میکنند.... یا نه وقتی خوزستان همه بدبختی های پرورش را کشید آقای تهرانی لطف میکنند ولقمه آماده را میخورند.... ای خاک برسر ما که تو مدیرمان نباشی... بقول ما بختیاریها کاش نداشتمت....
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۹
0
0
خدا به همه استقلال ها کمک کند تا سرافراز باشند و هواردارانشان شاد.
پروژه استقلال زدایی چندین سال است شروع شده است اول استقلال اهواز بعد استقلال رشت و... از بین برده شدند و تیم های بی هویت جانشین انها شدند.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها