به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۶۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

جلسه مدیران باشگاه با تداوم اعتصاب زردپوشان

جلسه مدیران باشگاه با تداوم اعتصاب زردپوشان

خوزستان اسپورت- مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان عصر امروز (سه‌شنبه) جلسه‌ای با بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه برگزار خواهند کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم،‌ مشکلات مالی باشگاه نفت مسجدسلیمان باعث شده است که بازیکنان این تیم در دو روز گذشته، در تمرینات تیم خود حاضر نشوند.

امروز (سه‌شنبه) نیز اعتصاب بازیکنان نفت ادامه داشت و تمرین نکردن آنها به روز سوم رسید. با این حال مدیران باشگاه نفت و اعضای هیئت مدیره این باشگاه، عصر امروز جلسه‌ای با بازیکنان و اعضای کادر فنی برگزار خواهند کرد و تلاش می‌کنند شاگردان علیرضا مرزبان را برای تمرین کردن متقاعد کنند.

نفت مسجدسلیمان روز جمعه در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال، میهمان استقلال خواهد بود.

شایان ذکر است، بازیکنان تیم نفت مسجدسلیمان  با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی لیگ برتر فوتبال فقط 30 درصد از مبالغ قراردادهایشان را دریافت کرده و نزدیک به پنج ماه است که مطالبات آن‌ها از سوی باشگاه پرداخت نشده است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
asghar salehi336
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
0
0
سلام ،نمایندگان استان خوزستان نماینده مسجدسلیمان و هواز و ابادان و...چرا حق ورزشکاران تیم های نفتی رو از مجلس طلب نمیکنید مگه چی کمتر از نمایندگان اصفهان دارید چکاره هستید شما ،اونا حق ابی که نداشتن طلب کردن و شما حق نفت و گازی که تمام کشور رو ساپورت مالی میکنه طلب کنید ،این بازیکنان نفت حق دارند مزد زحماتشونو بگیرن و فقط اینها برا ما مهم و دوست داشتنین و ما رو خوشحال میکنن ،لطفا اعلام وجود کنید ،منتظریم حق این عزیزان دستشون برسه
asghar salehi336
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
0
0
چرا نظر تماشاگران و هوادارن ثبت نمیشه .!!!!از نمایندگان استان مثل نماینده اهواز مسجدسلیمان و ابادان و... میخوام مثل نمایندگان اصفهان حق ورزشکاران نفت و باشگاه های ورزشی رو بگیرن ،این حق مردم است لطفا جلو ناحقیا رو بگیرید .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها