به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۶۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹

افاضلی: از قضاوت داوران گله‌مند هستیم

افاضلی: از قضاوت داوران گله‌مند هستیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر با بیان این‌که نسبت به قضاوت داوران گله‌مند هستم، گفت: به نظرم وقت آن است که با تیم ما محترمانه‌تر و منصفانه‌تر برخورد شود زیرا ما خرمشهری هستیم و خارجی نیستیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، هومن افاضلی در خصوص شکست روز گذشته تیمش برابر مس کرمان، اظهار کرد: روز گذشته مردم مس کرمان به بهترین شکل مهمان‌نوازی داشتند که از آن‌ها و همچنین باشگاه مس کرمان تشکر می‌کنم. مس باشگاه بزرگی است که یک مربی جوان دارد که سال‌ها پیش دوست داشتم او را در تیمی که مربی بودم برای بازی بیاورم که متاسفانه هیچ موقت این فرصت پیش نیامد.

وی بیان کرد: با توجه به این‌که هفته گذشته شرایط بسیار سختی را داشتیم، آقای محمودزاده، رییس نقل و انتقالات سازمان لیگ پیگیر وضعیت ما بود. باتوجه به مشکلاتی که برای‌مان پیش آمد، بدون تمرین رو در روی مس کرمان قرار گرفتیم. همچنین خواهش من از آقای محمودزاده و سازمان لیگ این است که با توجه به حساسیت مسابقات از اکنون به بعد بازی تیم‌هایی که از نظر امتیازی نزدیک به هم هستند را به صورت همزمان برگزار کنند و فکر می‌کنم این منصفانه است.

سرمربی تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر در ارزیابی از عملکرد تیمش برابر مس کرمان، گفت: در نیمه اول از عملکرد بازیکنان راضی بودم و می‌دانستم در نیمه دوم کار سختی داریم زیرا تمرین نداشتیم. همچنین با توجه به اختلاف ارتفاعی که بین خرمشهر و کرمان وجود دارد، این موضوع روی جریان بازی تاثیرگذار بود.

وی افزود: فکر می‌کنم در جریان بازی چند موضوع روی این دیدار تاثیر گذاشت؛ گلی که ما به ثمر رساندیم اصلا خطا نبود و اگر آن گل مردود اعلام نمی‌شد، جریان بازی به صورت دیگری می‌شد زیرا می‌توانستیم در ادامه محتاطانه‌تر بازی کنیم. همچنین با توجه به خطاهای بسیار بازیکن مس کرمان در نیمه اول داشت، می‌‌شد که او زودتر از مسابقه اخراج شود و این‌ها مواردی است که در این دیدار تاثیرگذار بود.

افاضلی بیان کرد: هفته گذشته نیز دو پنالتی به سود ما گرفته نشد و به نظرم وقت آن است که با تیم ما محترمانه‌تر و منصفانه‌تر برخورد شود. زیرا ما خرمشهری هستیم و خارجی نیستیم. به هر حال از قضاوت داوران گله‌مند هستم، البته داور دیدار ما با مس کرمان بی‌غرض قضاوت کرد و به جز دو موردی که به آن اشاره داشتم، در سایر دقایق بازی به خوبی سوت زد.

وی در پایان، عنوان کرد: ما مشکلات بسیاری داریم اما از بازیکنانم که تمام تلاش خود را کردند، تشکر می‌کنم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها