به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۶۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶

مبعلی: هنوز هم می‌توانستم فوتبال بازی کنم

مبعلی: هنوز هم می‌توانستم فوتبال بازی کنم

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: هنوز هم می‌توانستم فوتبال بازی کنم، ولی از مدت‌ها قبل به فکر خداحافظی بودم و در نهایت این تصمیم را گرفتم.

ایمان مبعلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شکست 3 بر یک تیم فولاد مقابل استقلال اظهار داشت: می‌دانستیم بازی سختی داریم ولی هدفی جز برد نداشتیم. فرصت‌های خوبی برای گل زدن داشتیم که متاسفانه از آنها استفاده نکردیم. در طرف مقابل استقلال از موقعیت‌هایی که داشت نهایت استفاده را برد و این به‌خاطر تجربه تیمی آنها بود. بازیکنان استقلال با تجربه‌ای که داشتند، در نهایت به آن چیزی که می‌خواستند دست یافتند. مسئله مهم این است که این باخت را فراموش کنیم چون بازی‌های مهمی در پیش داریم.

وی در رابطه اینکه قبل از بازی با استقلال تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفت، تاکید کرد: آخرین بازی رسمی من زمانی بود که در استقلال خوزستان بودم و اتفاقاً برابر استقلال به میدان رفتم. دوست داشتم که مراسم خداحافظی من هم در بازی با استقلال باشد. از مدت‌ها پیش تصمیم به خداحافظی گرفته بودم و در نهایت آن را عملی کردم، هر چند معتقدم هنوز هم می‌توانم فوتبال بازی کنم. حالا این فرصت را دارم که در کنار مربی باتجربه‌ای مثل افشین قطبی باشم تا چیزهای زیادی از این مربی یاد بگیرم.

مبعلی در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد که به مسئولان استقلال خوزستان قول داده بود بعد از پیوستن به فولاد برای این تیم بازی نکند، عنوان کرد: واقعیت این است که فولادی‌ها به من قول دادند که برای این تیم بازی کنم، چون در خط هافبک دنبال بازیکن بودند ولی من به باشگاه استقلال خوزستان قول داده بودم که بازی نکنم. از طرفی روی مربیگری تمرکز کردم و کار کردن با یک مربی مثل قطبی فرصت خوبی برای من است.

هافبک پیشین تیم ملی در خصوص اینکه بهترین و بدترین خاطره‌اش از دورانی که فوتبال بازی می‌کرد چیست، عنوان کرد: قهرمانی‌ها در فوتبال شیرین هستند که می‌توانم به قهرمانی با فولاد خوزستان در لیگ برتر اشاره کنم. من با الشباب هم قهرمان امارات شدم و بعد از آن دیگر الشباب نتوانست چنین عنوانی را در لیگ امارات به دست بیاورد. با تیم امید در بوسان قهرمان شدم که این افتخارات برایم شیرین بود. در جام ملت‌های آسیا اما در ضربات پنالتی به چین باختیم که من یک ضربه پنالتی را از دست دادم و خاطره تلخی در ذهنم باقی ماند.

مبعلی در خصوص اینکه آیا در مربیگری موفق خواهد شد، گفت: تلاش می‌کنم تا به هدف‌هایم برسم، دوست دارم از حاشیه دور باشم و تمرکزم روی کارم باشد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها