به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۶۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

رحیمی: قنبری در بازی پیکان هم سرمربی است

رحیمی: قنبری در بازی پیکان هم سرمربی است

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت: امید به خودباوری در بازیکنان استقلال خوزستان زنده شده است و نشان داده‌اند که می‌توانند با تیم‌های بزرگ، بزرگ بازی کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، محمد رحیمی در خصوص انتخابش به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان اظهار کرد: با توجه به این‌که مدتی باشگاه مدیرعامل نداشت و کارها از طریق قائم‌مقام باشگاه پیگیری می‌شد و باشگاه باید از بلاتکلیفی خارج می‌شد، تصمیم هیات مدیره این بود که من را به عنوان مدیرعامل انتخاب کند. همچنین جا دارد از زحمات پورهاشم، قائم‌مقام باشگاه قدردانی کنم.

وی ادامه داد: شناخت خوبی از تیم و باشگاه و همچنین روحیات بازیکنان دارم و از روز اول نیز به استقلال خوزستان بسیار امید داشتم و معتقدم جایگاه آن در انتهای جدول نیست زیرا استقلال هویت فوتبال خوزستان است و باید این هویت مجددا احیا شود.

مدیرعامل استقلال خوزستان گفت: با توجه به زحماتی که دوستان کشیدند در جذب اسپانسر کمی موفق بوده‌ایم و توانسته‌ایم بخشی از مشکلات را حل کنیم. قرار است اسپانسر جدیدی نیز وارد باشگاه شود و امیدوارم در بخش درآمدزایی بتوانیم مشکلات روحی روانی بازیکنان را حل کنیم. بازیکنان ما از نظر مالی مشکلات عدیده‌ای دارند و قراردادهای آن‌ها بسیار پایین است و من در همین راستا تمام تلاشم را می‌کنم تا مشکلات مالی بازیکنان حل شود زیرا این جوانان به روحیه و انگیزه نیاز دارند.

وی با اشاره به پیروزی روز گذشته استقلال خوزستان برابر سپیدرود رشت که پس از 12 هفته حاصل شد،  عنوان کرد: استقلال خوزستان بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشت و حتی می‌توانستیم با اختلاف بالا به پیروزی برسیم. موقعیت‌هایی که بازیکنان‌مان در این دیدار خلق کردند، در هیچ کدام از دیدارهای گذشته ندیده بودم و این نشان از امید، همت و تلاش بازیکنان‌مان است. امید به خودباوری در بازیکنان استقلال خوزستان زنده شده است و نشان داده‌اند که می‌توانند با تیم‌های بزرگ، بزرگ بازی کنند. برد در این دیدار استارتی برای برگشت به جدول و نزدیک شدن به تیم‌های بالاسری‌مان بود.

رحیمی بیان کرد: به هر حال علاوه بر حمایت مالی باید از بازیکنان حمایت معنوی هم داشته باشیم و امیدوارم مسوولان خوزستان این حمایت را از بازیکنان ما داشته باشند. حتی حضور آن‌ها در تمرینات می‌تواند روحیه و انگیزه بازیکنان ما را بالا ببرد. درخواست من از مسوولان خوزستان این است که پای کار بیایند و مطمئنم می‌توانیم این سهمیه را برای خوزستان حفظ کنیم. من به حفظ این سهمیه امید دارم.

وی همچنین در خصوص جدایی توافقی کریم بوستانی از باشگاه، گفت: بوستانی از اسطوره‌ها و بزرگان فوتبال خوزستان است. او در هفت بازی سرمربی استقلال خوزستان بود و بسیار زحمت کشید که از او قدردانی می‌کنم. در روزهایی که با سختی مواجه بودیم او خیلی زحمت کشید و تلاشش را کرد ولی انتظار داشتیم نتایچ بهتری کسب کنیم. اگرچه بازی‌های سختی را داشتیم ولی در بازی‌هایی چون ماشین‌سازی تبریز و صنعت نفت آبادان، انتظار برد را داشتیم. به هر حال در نهایت آقای بوستانی تصمیم گرفت که شاید در این شرایط نتواند به تیم کمک کند و جدا شد و در واقع خواست به تیم شوک بدهد که فکر می‌کنم این تصمیم او از بزرگواری‌اش بوده است.

مدیرعامل استقلال خوزستان در خصوص انتخاب سرمربی جدید تیم نیز عنوان کرد: بعد از آقای بوستانی فعلا تصمیم داریم با آقای قنبری و علوی ادامه دهیم. این دو مربی تلاش خود را کرده‌اند و روز گذشته نیز برابر سپیدرود به برتری رسیدیم. در حال حاضر باید به بازیکنان بیشتر روحیه دهیم و به کادر فنی هم بیشتر برسیم. ما یک بازی بسیار مهم با پیکان را در پیش داریم و فعلا آقای قنبری و آقای علوی هدایت تیم را به عهده دارند و تصمیمات بعدی در روزهای آینده گرفته می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که در صورت برد برابر پیکان آیا احتمال همکاری با این دو مربی وجود دارد؟ گفت: برای بازی با پیکان فعلا آقای قنبری و علوی روی نیمکت هستند و کاملا از این دوستان حمایت خواهیم کرد. اگر تیم در ادامه نتیجه بگیرد نیز از این دو نفر حمایت می‌کنیم و احتمال این‌که تصمیم‌مان ادامه همکاری باشد نیز وجود دارد. اکنون شرایط حاد است و نباید حواشی را وارد باشگاه کنیم و باید آرامش به تمام تیم تزریق شود.

رحیمی با بیان این‌که پس از برد برابر سپیدرود برای بازیکنان پاداش در نظر گرفتیم، ادامه داد: امیدوارم پیش از عید نیز بتوانیم بخشی دیگر از قرارداد بازیکنان را پرداخت کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پول انتقال یونس دلفی به باشگاه تزریق شده  است، گفت: متاسفانه این مهم انجام نشده است و ان‌شاءالله با آقای غفوری، مدیرعامل کارخانه گروه ملی که در این مدت برای باشگاه زحمت کشیده است صحبت می‌کنیم تا راهکاری برای دریافت این تیم داشته باشیم. این پول دیر تزریق شده و بسیار مهم است که سریع‌تر پول را داشته باشیم.

مدیرعامل استقلال خوزستان با بیان این‌که تا پایان لیگ 10 فینال را پیش‌رو داریم، بیان کرد: اگر بازی با پیکان را ببریم، استارت خاصی برای ماندن در لیگ خواهیم زد و باز هم تاکید می‌کنم خودباوری لازم در بازیکنان‌مان ایجاد شده است و ان‌شاءالله در لیگ برتر می‌مانیم. اکنون روحیه بازیکنان‌مان بسیار خوب است و قول داده‌اند تلاش خود را به کار بگیرند و ما نیز از آن‌ها حمایت خواهیم کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
Arash
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
0
0
10 تا بازی مونده میگه دنبال اسپانسر هستیم..
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
0
0
آفاي رحيمي نبايد با برد و مربيگری قنبري در مقابل سپيدرود غرور بگيريد حتما بايد به فكر يك سرمربي جديد باشيد تا بتونه استفلال خوزستان را در ليگ برتر بمونه
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
0
0
سپید رود . تیم بزرگ ؟!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها