به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۶۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶
تعداد نظرات: ۴ نظر

عکس/اگر امتیازات استقلال کسر نمی‌شد

عکس/اگر امتیازات استقلال کسر نمی‌شد

خوزستان اسپورت- پیروزی دقیقه نودی در ورزشگاه سردار جنگل رشت امیدهای استقلال خوزستان برای ماندن در لیگ را زنده کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم استقلال خوزستان در مسابقه‌ای که با یک گل از سپیدرود رشت عقب افتاده بود، ضمن ارائه یک فوتبال تهاجمی گل خورده را با 2 گل جبران کرد و با 3 امتیاز کامل از شمال به خانه برگشت تا به ماندن در لیگ امیدوار شود.

استقلال خوزستان تا اواسط نیم‌فصل اول با هدایت داریوش یزدی 11 امتیاز کسب کرده بود، اما حکم کمیته انضباطی فیفا باعث کاهش شش امتیاز آبی‌پوشان شد. سهل انگاری مدیران باشگاه استقلال خوزستان در پرداخت مطالبات دیوید ساکونی بازیکن بی کیفیت برزیلی که در فصل 95-96 لیگ برتر دقایق بسیار اندکی در ترکیب استقلال به میدان رفت، حکم کسر شش امتیاز از آبی‌پوشان را به دنبال داشت.

چنانچه این اتفاق تلخ رخ نمی‌داد، تیم استقلال خوزستان اکنون با 16 امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار می‌گرفت و شانس این تیم برای حفظ سهمیه لیگ برتری بسیار زیاد می‌شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، استقلالی‌ها این هفته برای دومین بار طی فصل جاری لیگ تعداد امتیازاتشان را دورقمی کردند تا با امیدواری بیشتری به 10 هفته باقی مانده از مسابقات چشم داشته باشند؛ البته بشرطی که مدیران باشگاه استقلال خوزستان مطالبات بازیکن شاکی را پرداحت کنند تا بار دیگر شاهد کسر امتیازات این تیم نباشیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
حسین قیصری ابوالعباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
0
0
خداییش تنها راهی که احتمال اینکه استقلال خوزستان در لیگ برتر بماند،اینه که داریوش یزدی برگرده،،لطفا اگه میشه برش گردونید
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
0
0
امسال میخوان هرطور شده ازسهمیه های خوزستان کم کنن تا از نمایندهای اصفهان کم نشه. از طرف دیگه مسئولان خوزستانی هم دارن کوتاهی میکنن مثل امتیازات استقلال که الکی کسر شدن
سپاهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
0
0
علی جان مشکلات ذوب اهن با تیم های انتهای جدولی شما از زمین تا اسمون فرق داره . خداوکیلی چطوری فکر کردی که ذوب اهنو با استقلال خوزستان و سپیدرود و نفت مسجد سلیمان مقایسه کردی؟ مشکلات ذوب خیلی مقطعی و یک استثنا هستند درست مثل سپاهان فصل قبل . مطمئن باش اگه ذوب میخواست تیمی باشه که همش برای بقا و نیفتادن بجنگه خودمون مینداختیمش که ابروی اصفهانو نبره. بخدا اگه تعداد نماینده توی لیگ افتخار بود ما هم مث شما چند تا تیم دیگه داشتیم .ذوب خودشو خیلی سریع میاره بالا ما هم تا همیشه دوتا نماینده پر افتخارمونو حفظ میکنیم. "سعی کنیم بدون بدبینی و به عدالت نقد کنیم"
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
0
0
قانونی باید جریمه این بازیکن را همون مدیرعامل وقت پرداخت میکرد چون نمیشه که هرکس از راه رسید مدیر بشه بیعرضگی خودشو ثابت کرد هرکی بود جواب مردم را باید بده تیم رو نابود کرد وخسته نباشید به همه بچه های تیم وکادر فنی به کوری چشم دشمنان اس خوزستان میمونه تولیگ امیدواریم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها