به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 16
کد خبر: ۲۶۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹
تعداد نظرات: ۴ نظر

اهواز و آبادان چشم‌انتظار گلزنی مهاجمان خارجی

اهواز و آبادان منتظر گلزنی مهاجمان خارجی

خوزستان اسپورت- هواداران تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان چشم انتظار گلزنی مهاجمان خارجی در ترکیب تیم‌هایشان هستند.

به گزارش خوزستان اسپورت، هفته بیستم لیگ برتر فوتبال به کام هواداران فولاد و صنعت نفت نبود؛ فولادی‌ها در ورزشگاه غدیر اهواز به استقلال باختند و ساعتی بعد از این مسابقه هم تیم نفت آبادان در ورزشگاه آزادی مغلوب پرسپولیس شد.

شکست تیم‌های فولاد و صنعت نفت مقابل استقلال و پرسپولیس در شرایطی رقم خورد که مهاجمان خارجی تیم‌های خوزستانی برخلاف مهاجمان خارجی تیم‌های سرخابی تهران فروغ زیادی در میدان نداشتند.

جاناتان بالوتلی مهاجم برزیلی صنعت نفت که از اوایل لیگ در ترکیب این تیم به میدان رفته، هنوز موفق به گلزنی در لیگ هجدهم نشده است. رافائل مسی مهاجم کامرونی فولاد خوزستان هم که از نیم‌فصل دوم به جمع سرخ‌پوشان جنوبی پیوسته، در چند بازی اخیر این تیم گلزنی نکرده است.

برخی کارشناسان بر این عقیده هستند که بازیکنان خارجی برای نشان دادن قابلیت‌های فنی خود نیاز به زمان دارند و با چند مسابقه نمی‌توان در خصوص عملکرد آن‌ها قضاوت کرد، اما گروه دیگری از کارشناسان معتقدند بازیکن باکیفیت خارجی از همان بازی اول قابلیت‌های فنی‌اش را نشان می‌دهد و بعنوان مثال از بازیکنانی نظیر مامه تیام، استنلی کی‌روش، آنتونی استوکس، آیاندا پاتوسی و ... در دو فصل اخیر لیگ ایران نام می‌برند.

به گزارش خوزستان اسپورت، قطعا هفته‌های باقی مانده از لیگ می‌تواند فرصت خوبی برای مهاجمان خارجی صنعت نفت و فولاد باشد تا در ترکیب این تیم‌ها خوش بدرخشند و رضایت هوادارانشان را جلب کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
فولاد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
0
0
۵ گل در ۲ بازی دریافت شد.اقای قطبی پاسخگو باش.تیم بدون برنامه فولاد همچنان گرفتار مشکلات زمان پورموسوی است.
امین دریساوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
0
0
بالوتلی به اندازه کافی بازی کرده اگه چیزی داشت تا الان نشون میداد حداقل امیدوارم این مهاجم جدیدی که این هفته جذب صنعت شده بازیکن خوبی باشه وگرنه بالوتلی و سیدیکوف و ... بازیکنای خوبی نیستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
0
0
دقیقا موافقم... بازیکن خوب خارجی از اولین بازی ثابت می کنه چند مرده حلاج است... مثل فوروارد سابق نفت فونیکه سی...
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
0
0
بالوتلی یکی از خوب های نفت آبادانه تو این بازیها عالی بوده پستش هافبک تهاجمیه عضلات پاش تو همین عکس نشون میده بازیکن آماده ایه
تو بازی با پرسپولیس هم دریبل های خوبی زد و تو دفاع هم کمک میکرد.
مشکل تیم خرید بازیکن قرقیز بی کیفیته
به جا کرار نتونستیم بازیساز بگیریم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها