به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۲۶۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

تعویق بازی نفت مسجدسلیمان بخاطر استقلال

تعویق بازی نفت مسجدسلیمان بخاطر استقلال

خوزستان اسپورت- احتمال تغییر تاریخ بازی تیم‌های استقلال تهران و نفت مسجدسلیمان و برگزاری آن در ایام نوروز 98 برگزار افزایش یافت.

به گزارش خوزستان اسپورت، طبق برنامه اعلام شده از سوی کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال، دیدار تیم‌های استقلال تهران و نفت مسجدسلیمان از هفته 21 لیگ برتر باید روز جمعه 17 اسفندماه 97 در استادیوم آزادی تهران برگزار شود.

در همین راستا، تیم استقلال تهران همانند پرسپولیس و ذوب آهن خواستار تغییر تاریخ بازی‌های هفته 21 شده تا بتوانند با استراحت بیشتری در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا به میدان بروند.

سعید فتاحی مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ امروز اعلام کرده با درخواست باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس و ذوب آهن موافقت شده و قرار است دیدارهای این سه تیم به تاریخ 6 یا 7 فروردین 97 تغییر کند.

درنی ترتیب، نفت مسجدسلیمان این هفته به تهران نخواهد رفت و باید در تعطیلات عید برابر استقلال به میدان برود. نفتی‌ها البته طبق برنامه قبلی باید در تاریخ 9 فروردین با سپاهان در اصفهان بازی کنند که تاریخ این بازی هم به اجبار تغییر پیدا می‌کند و زردپوشان نفت ناچارند در فاصله زمانی بسیار اندک 2 بازی سخت خارج از خانه را مقابل استقلال و سپاهان انجام بدهند.

به گزارش خوزستان اسپورت، با این تفاصیل به نظر می‌رسد که تیم نفت مسجدسلیمان مجبور است برنامه تمریناتش در ایام عید را هم تغییر دهد و در تعطیلات نوروزی با فشردگی بیشتری بازی‌هایش را برگزار کند تا تیم استقلال بتواند با استراحت بیشتری در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود.

قرار است که تکلیف نهایی تاریخ بازی‌های هفته 21 لیگ برتر طی امروز و فردا از سوی سازمان لیگ مشخص شود و چنانچه تاریخ این بازی‌ها به درخواست تیم‌های استقلال، پرسپولیس و ذوب آهن تغییر کند، آن گاه سایر تیم‌ها از جمله نفت مسجدسلیمان مجبورند فشار مضاعفی را بخاطر تیم‌های صاحب نفوذ در سازمان لیگ و فدراسیون تحمل کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
سامي اهوازي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
0
0
6 تاي آسيايي العين
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها