به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۶۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۰
تعداد نظرات: ۷ نظر

قنبری: می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم

قنبری: می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم

خوزستان اسپورت- سرمربی موقت تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: می‌توانستیم گل‌های بیشتری مقابل سپیدرود بزنیم، با این حال، خوشبختانه با دو گل به پیروزی رسیدیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، کریم قنبری پس از پیروزی 2 بر یک مقابل سپیدرود رشت در نشست خبری اظهار داشت:  در ابتدا جا دارد به کریم بوستانی که کنار ما نیست، اما در چند وقتی که کنار هم کار کردیم، زحمت کشیدند، خسته نباشید بگویم. همه عوامل کمک کردند که بازی خوبی انجام دهیم. از نیم فصل دوم، شرایط خوبی داشتیم و همه بازی‌ها را می‌توانستیم برنده باشیم! در دیدار با ماشین‌سازی خیلی موقعیت داشتیم، مثل بازی امروز. می‌توانستیم حتی گل‌های بیشتری بزنیم. با این حال، خوشبختانه با دو گل به پیروزی رسیدیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. من این پیروزی را به همه خوزستانی‌ها تقدیم می‌کنم. فوتبال خوزستان فرای این بازی است و لیاقت بیشتری دارد.

وی در مورد داور این بازی عنوان کرد: داور تلاش خود را کرده و در مجموع بازی را خوب کنترل کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص اتفاقات پس از پایان بازی گفت: ما هیچ گونه رفتار غیراخلاقی را تأیید نکرده و محکوم می‌کنیم. یک مشت جوان داریم که دستخوش احساسات است. من تأیید می‌کنم که حرف بازیکن ما درست نبوده و عذرخواهی می‌کنم، اما او جوان است و با او صحبت خواهیم کرد.

قنبری در رابطه با اینکه چقدر به بقای تیمش امیدوار است، تاکید کرد: ما اگر این بازی را نمی‌بردیم، باز هم به بقا امیدوار بودیم. ما 10 نفره در آزادی هیچ موقعیتی به پرسپولیس ندادیم. موقعیت تک به تک خراب کرده و بازیکنان خوزستانی نشان دادند با تمام وجود بازی می‌کنند. 5 بازیکن ما زیر 18 سال هستند.

وی بار دیگر در رابطه با اتفاقات بازی و حرکتی که محمدرضا مظاهری بازیکن تیمش گفت: به هیچ وجه این حرکت را تأیید نمی‌کنم. او دستخوش احساسات و اتفاقات بازی شد. نه تنها این بازیکن، بلکه بازیکن باتجربه هم می‌تواند دستخوش احساسات شود. من از سپیدرود و هودارانش عذرخواهی می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در مورد مشکلات تیم‌های خصوصی عنوان کرد: خودتان بهتر می‌دانید تیم‌های خصوصی دچار مشکلات عدیده هستند. همه مسئولان سعی بر این دارند که مشکلات را برطرف کنند. تیم‌های خصوصی شاید یک دهم تیم‌های بزرگ هزینه نمی‌کنند. کریم بوستانی با این مشکلات روبرو بود و هر کاری می‌کرد، نمی‌شد. خوشبختانه در این بازی به پیروزی رسیدیم. من در جریان تصمیمات مدیریت نیستم، اما در کنار هم سعی می‌کنیم کارهای خوب انجام داده و رو به جلو حرکت کنیم.  

قنبری در پاسخ به این سؤال که چقدر امیدوار است 6 امتیاز کسر شده استقلال خوزستان بازگردانده شود، گفت: 6 امتیاز ما به راحتی برنمی‌گردد، اما تلاش می‌کنیم در لیگ بمانیم.

وی در رابطه با تیم سپیدرود رشت عنوان کرد: این تیم پتانسیل خوبی دارد. نه فقط ما، بلکه حتی تیم‌های بزرگ نیز وقتی دچار مشکلات شوند و نتیجه نگیرند، سخت است به مسابقات برگردند. هم ما و سپیدرود یکی از زیباترین بازی‌ها را انجام می‌دهیم و امیدوارم بدشانسی‌ها دست از سر سپیدرود نیز برداشته شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
0
0
درسته برنده شد اما برای تلاش ماندن در لیگ باید به فکر سرمربی جدید باشه
خرمشهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
0
0
۶۰ تا موقعیت گل داشتیم چرا استفاده نمیکنید خداوکیلی
اهوازی متعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
0
0
اقای قنبری عزیز باید بازیکنای خوبتان بدونن هرکدوم از بازیای پیش رو حکم‌ مرگ زندگی دارد و به این راحتی موقعیتها رو خراب نکنن امیدوارم تو بازیای اینده تیم خوب اس خوزستان پیروز میدان باشد ما امید زیاد داریم که تیم خوبمان تو لیگ بمونه دمتون گرم بچه های خوب اس خوزستان دست مریزاد ای ول
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
0
0
با سلام و خسته نباشید خدمت سایت خوب خوزستان اسپورت. یه خسته نباشید باید بگم به کادر فنی تیم استقلال خوزستان و تمامی بازیکنان شایسته این تیم و یه دست مریزاد به اقای بوستانی که مردانه برای این تیم زحمت کشید خدایش سه تیم دیگه خوزستانی باید خجالت بکشن با این بازیشون شما اگه با دقت به نحوه بازی و اللخصوص پاسکاری و تدارک حملات تیم استقلال خوزستان نگاه کنید متوجه میشوید جقدر با برنامه و چشم نواز بازی میکنه جونهای که لیاقت ستایش و ماندن در لیگ برتر را دارن. فراموش نکنیم که این تیم در بدترین شرایط مالی بسر میبره و بهترین بازیهارو انجام میده به جرات میگم این تیم حتی بهتر از فولاد مدعی که متاسفانه خیلی از بازیکنهاش با غرور بازی میکنن بازی میکنه حالا که این تیم نیاز به حمایت داره ما خوزستانیها باید حمایتش کنیم این تیم مظلوم یکی از چهار تیم استانمان هست چرا باید تنها و مظلوم باشه چه فرقی با تیم فولاد یا دیگر تیمهای خوزستانی داره یادمون نره که اون قهرمان لیگ شده و باعث خوشحالی تمام خوزستانیها شد پس خواهش میکنم برای حمایتش دریغ نکنید خدایش پتانسیل کسب امتیازات در بازیهای پیش رو را دارد بازهم از کسانی که با تعصب تیمهای خوزستانی را تشویق میکنن و بسمت تیمهای تهرانی نمیرن و به شهرشون خیانت نمیکنن تشکر میکنم
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
ایول واقعا درست می فرمائید برادر
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
0
0
درود بر کریمشاه قنبری
خدا قوت به کریم بوستانی و داریوش خان یزدی
این تیم حتی اگه بیفته از نظر من تنها تیم برنده لیگ برتر بوده سال دیگه از دل همین تیم بالای ده بازیکن چند صد میلیونی در میاد که جذب تیمهای دیگه میشن و هر کدوم میتونه اوضاع مالیه یه خانواده خوزستانی و متحول کنه و این یعنی موفقیت
ما طرفدارا هم تا زمانیکه برای تشویق تیم به ورزشگاه نمیریم حق انتقاد نداریم
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
0
0
به نظر من همین قنبری از همه مربیانی که تا حالا اس صنعتی بودن بهتره البته بجز یزدی که دفاع هدفمند همراه حمله بازی میکرد همشون با اینکه خوزستانی بودن ولی با کمال تعجب فقط بازی دفاعی و تخریبی و ضدفوتبال بازی میکردن از وقتی قنبری دستیار بوستانی شد تیم هجومی تر شد و چون خبر داشتم بوستانی کاملا دفاعیه حدس میزدم قنبری تیم رو جلو برده ویسی دفاعی پورموسوی دفاعی بوستانی دفاعی خداوکیلی از فوتبال زده شدیم فوتبال دفاعی راحت ترین کار ممکنه فضاها رو ببند فوتبال چرک بازی کن و منتظر اشتباهات حریف بمون این کل هنر امثال پورموسوی و ویسی هست که چند ساله فوتبال خوزستان رو نابود کردن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها