به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۶۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۴
تعداد نظرات: ۱۷ نظر

سپیدرود 1 – استقلال 2؛ کامبک آبی‌ها در شمال

سپیدرود 1 – استقلال 2؛ کامبک آبی‌ها در شمال

خوزستان اسپورت
هفته بیستم لیگ برتر – استادیوم سردار جنگل رشت
جمعه 10 اسفندماه 97 – ساعت: 16
سپیدرود رشت 1 – استقلال خوزستان 2
گل: محمد غلامی (37) برای سپیدرود – رامین داودی (60 و 2+90) برای استقلال
داور: محمدحسین زاهدی‌فرد
کمک داوران: رحیم شاهین و یوسف مغروری
اخراج: محمدرضا مظاهری (استقلال) – حمید طاهرخانی (سپیدرود) بعد از پایان بازی
اخطار: حسین ابراهیمی، میلاد شیخ ‌سلیمانی (سپیدرود) – مجتبی رمضانی، ایوب کلانتری، امیرحسین باقرپور (استقلال)
تماشاگر: چهار هزار نفر

سپیدرود رشت: ایمان صادقی، لوکا نوزادزه، میلاد قربان‌زاده، امیر منصوریان، میلاد شیخ‌ سلیمانی، محمد علیزاده (85- میلاد احمدی)، حسین ابراهیمی (71- محمد نزهتی)، میثم تهیدست، محمد غلامی، حسین شنانی و مهرداد بایرامی (63- حمید طاهرخانی)
سرمربی موقت: سهیل حق‌‌شناس

استقلال خوزستان: حسین پورحمیدی، ساسان شیرمردی، مصطفی کیانی، میثم شامکوندزاده، وحید حمدی‌نژاد، محمد شریفی (46- رامین داودی)، ایوب کلانتری، وحید نامداری (46- وحید خشتان)، میثم کریمی، مجتبی رمضانی و امیرحسین باقرپور (86- محمدرضا مظاهری)
سرمربی موقت: کریم قنبری

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های پایین جدولی سپیدرود رشت و استقلال خوزستان با پیروزی 2 بر یک آبی‌پوشان به پایان رسید.

سپیدرود و استقلال در حالی برابر هم به میدان رفتند که علی کریمی و کریم بوستانی سرمربیان این دوتیم طی روزهای گذشته استعفا کرده بودند و برای زنده نگه داشتن امیدهایشان نیاز مبرم به کسب سه امتیاز کامل این بازی داشتند.

استقلال خوزستان در نیمه اول بیشتر از میزبان صاحب توپ بود و موقعیت‌های گلزنی خطرناک‌تری ایجاد کرد اما تیمی که در پایان این نیمه برنده به رختکن رفت، سپیدرود رشت بود. قرمزپوشان شمالی ضمن کنترل فشار استقلالی‌ها روی دو ضربه شروع مجدد به دروازه آبی‌پوشان نزدیک شدند که در صحنه اول ضربه سر میلاد شیخ‌سلیمانی به بیرون رفت و در دقیقه 37 محمد غلامی توپ را درون دروازه آبی‌پوشان جای داد.

استقلال خوزستان در نیمه اول سه نوبت دروازه سپیدرود رشت را تهدید کرد؛ ابتدا امیرحسین باقرپور با دروازه‌بان سپیدرود تک به تک شد اما توپ را به بالای دروازه زد، در فرصت بعدی ضربه امیرحسین باقرپور مماس با تیر دروازه سپیدرود رشت به بیرون رفت و آخرین فرصت استقلالی‌ها در نیمه اول با ضربه میثم کریمی خلق شد که ایمان صادقی واکنش مناسبی داشت و توپ را به کرنر فرستاد.

در ابتدای نیمه دوم، حسین ابراهیمی یک موقعیت مسلم گلزنی را برای سپیدرود رشت از دست داد و در دقیقه 51 فرصت بعدی تیم میزبان هدر رفت. استقلال خوزستان هم که در آغاز این نیمه دو تعویض انجام داده بود، چشم به حرکات وحید خشتان و رامین داودی تازه‌نفس داشت تا از فضاهای خالی بین مدافعان میزبان استفاده کند. استقلالی‌ها پس از دقایقی حضور در نیمه زمین سپیدرود رشت در دقیقه 60 توسط رامین داودی به گل تساوی رسیدند تا دقایق باقی مانده از این مسابقه با هیجان بیشتری دنبال شود.

ایمان صادقی سنگربان سپیدرود رشت در ادامه این نیمه دو واکنش تماشایی برابر ضربات آبی‌پوشان داشت، اما سرانجام دروقت‌های تلف شده شوت سنگین رامین داودی بازیکن تعویضی استقلال خوزستان گل دوم را برای تیمش به ارمغان آورد تا پیروزی 2 بر یک آبی‌پوشان جنوبی در ورزشگاه سردار جنگل رشت رقم بخورد.

استقلال خوزستان با کسب این پیروزی 10 امتیازی شد و حالا با امیدواری بیشتری در بازی‌های بعدی به میدان می‌رود.

شرح گل‌ها
1-0 (سپیدرود): امیر منصوریان ضربه ایستگاهی را به سمت دروازه استقلال خوزستان فرستاد، ضربه سر مهرداد بایرامی به شکل ناقص از سوی حسین پورحمیدی دفع شد و توپ برگشتی را محمد غلامی وارد دروازه آبی‌پوشان کرد تا میزبان را پیش بیندازد.

1-1 (استقلال): این بار استقلال خوزستان با استفاده از ریباند یک ضربه شروع مجدد به گل رسید. کرنر استقلالی‌ها  و ضربه سر بازیکنان این تیم را ایمان صادقی از روی خط دروازه برگشت داد و در برگشت رامین داودی توپ را وارد دروازه سپیدرود رشت کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

1-2 (استقلال): رامین داودی مهاجم جوان استقلال خوزستان که در نیمه دوم به میدان رفته بود، با یک شوت دیدنی از پشت محوطه جریمه دروازه سپیدرود رشت را فرو ریخت تا پیروزی آبی‌پوشان تثبیت شود.

در حاشیه
* هواداران تیم سپیدرود رشت استقبال کمی از دیدار به عمل‌ آورده بودند.
* با پیگیری‌های باشگاه سپیدرود و مساعدت شهرداری رشت تعداد 15 دستگاه اتوبوس برای انتقال هواداران سپیدرود رشت از میدان انتظام به سمت ورزشگاه سردار جنگل رشت در حال سرویس‌دهی بودند.
* علی کریمی در پایان هفته چهارم دور رفت هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر، پیش از دیدار مقابل استقلال خوزستان به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت انتخاب شد و در اتفاقی جالب‌توجه در دور برگشت پیش از دیدار مقابل استقلال خوزستان از سرمربیگری سپیدرود رشت کناره‌گیری کرد!
* برای نخستین بار در چند فصل اخیر، دیدار سپیدرود رشت بلیت‌فروشی نشد. روز گذشته به درخواست هواداران باشگاه سپیدرود رشت و پس از ارسال نامه از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان به هیئت فوتبال، با پیگیری این هیئت و موافقت سازمان لیگ، دیدار دو تیم سپیدرود رشت و استقلال خوزستان رایگان اعلام شد.
* بازیکنان سپیدرود رشت در میان تشویق هواداران برای گرم کردن وارد زمین شدند، سهیل حق‌شناس سرمربی موقت سپیدرودی‌ها وظیفه تمرین پیش از دیدار را بر عهده دارد.
* کم‌تر از 20 تن از هواداران استقلال خوزستان در جایگاه مهمان حضورداشته و تیم خود را تشویق می‌کردند.
*محمد غلامی در دقیقه 37 بعد از گلزنی پیراهن خود را بالا زد و  جمله «جادوگر برگرد» را هواداران نشان داد.
* محمدرضا مظاهری از استقلال خوزستان و حمید طاهرخانی از سپیدرود رشت بعد از سوت پایان مسابقه درگیر شدند که داور به هر دو بازیکن کارت قرمز نشان داد تا از بازی بعدی تیم‌شان محروم شوند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
0
0
خیلی خیلی قشنگ بازیکردن دست شون درنکنه خسته نباشید دلاوران
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
0
0
تبریک عالی بود انشالله بردهای بعدی
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
0
0
حق به حق دار رسید تبریک به بچه های مظلوم اس خوزستان
انصافا انصافا انصافا بهترین تیم خوزستان استقلال واقعا نیاز به حمایت زیادی دارن از همه هواداران خواهش میکنم از این تیم حمایت کنن از مسولین بخاری بلند نمیشه ارزو میکنم استقلال خوزستان در لیگ باقی بمونه من ابادانی هستم اما استقلال خوزستان دوست دارم زیبا بازی میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
0
0
واقعا باغیرت هستند احسنتم
Arash
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
0
0
والا بهتر از سه تا تیم دیگه استان بازی میکنن
عاشق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
0
0
سلام خیلی خوشحالم این تیم تیمه داریوش یزدی زنده باد خوزستان داریوش یزدی رو باید بیارن برا تیم
یوسف فولاد نفت اس خ ا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
0
0
تبریک درود به شرفتون ماشالله
عبداله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
0
0
تبریک به جوانان غیرتمند خوزستانی. انشاالله با کمی دقت در گلزنی می توان امیدوار به معجزه بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
0
0
نحوه بازی استقلال خوزستان از همه تیمهای خوزستانی بهتره فقط یه تمام کننده میخواد. داورها هم همشون با دیدگاه تیم سقوط کننده به این تیم نگاه میکنن برای همین هرجور دوس دارن باشون برخورد میکنن چون میبینن مدیران تیم چیزی براشون مهم نیست فقط میخوان از لیگ برتر خلاص بشن. آه هوادارا پشت سر خیانتکاران به تیم هست
میرحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
0
0
تیم خوبیه خدا کنه تو لیگ برتر بمونه انشالاه بازیهای بعدی هم با برد همراه باشه این برد خیلی عالی بود ۶ امتیازی بود
وحید جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
0
0
تبریککککککک هم بابت بازی زیباتون هم نتیجه.... دوستان تورو خدا از این تیم مظلوم در بازی های خانگی حمایت کنیم وعده ما پنج شنبه استادیوم غدیر
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
0
0
الان باید به فکر سرمربی جدید باشن تا در لیگ ماندگار باشه بهترین گزینه سیاوش بختیاری زاده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
0
0
خدا لعنت کنه مسولیینی که این تیم رو نابود کردن واقعا استقلال خوزستان تیم خوبیه هنوز ۱۰ هفته مونده و ۳۰ امتیاز اگه از این بازیکنان نوجوان حمایت بشه انشاءالله در لیگ ماندگار بشه
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
0
0
دم اس اس خوزستان گرم که لنگی های رشت را که نسبت به اس اسی هاش در اقلیت هستندشکست دادند. دم اس اس تهران گرم که لنگی ها خوزستان را که نسبت به اس اسی های خوزستان در اقلیت هستند شکست داد.به امید تداوم پیروزی های اس اس های ایران
سامي اهوازي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
0
0
آقاي دادا بهتره بفهمي داري چي ميگي..فقط فولاد آره نا به صدتا استقلال و پرسپولیس مي ارزه.. به اميد برخاستن فولاد واقعي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
0
0
آدم دلش از این میسوزد که پول نفت و بیت المال تو جیب بازیکنان و کادر فنی و مدیریت باشگاههای سرخابی های پایتخت ریخته میشه بعد این بچه ها استقلال خوزستان که اکثرا" جوان و کم تجربه آن هم با قراردادهای بسیار ناچیز اینقدر قشنگ و حرفه ای بازی میکنند جالب اینکه اگر این شش امتیاز از همین سرخابیها کسر میشد صد در صد الان بجای صدر جز سقوط کنندهها بودند البته دلیلی برای کسر امتیاز از این تیمها نیست چون اگر بیت المال هم یکسری بدهی ها را پرداخت نکند جای نگرانی نیست چون کسانی مثل هدایتی هستند که از جیب دوم بیت المال بنام خودشان پرداخت میکنند جالبتر اینکه بازیهای استقلال خوزستان نسبت به دارائیهاش از همه تیمهای لیگ برتر بهتر بازی میکند به قول یکی از سرمربیان صدر جدول لیگ برتر در شبکه سه میگه حیفه که استقلال خوزستان مظلوم قرار گرفته این سرمربی میگه من واقعا" از دیدن بازیهای این تیم لذت میبرم واقعا" قشنگ بازی میکنند
حسین قیصری ابوالعباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
0
0
مدیریت محترم،، بهتره پیامهایی مثل کاربر دادا را منتشر نکنید،، واقعا زشته برامون، اگر استقلالی هستن، چه استقلالی بهتر از خوزستان، آب و خاک و وطن خودمان، و بچه ی خودمان و اگر پرسپولیسی هستن چه قرمزی بهتر از فولاد خودمان،، یکم غیرت،،
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها