به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۶۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

برانکو: قبل از بازی آسیایی برد خوبی کسب کردیم

برانکو: قبل از بازی آسیایی برد خوبی کسب کردیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به اهمیت پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان پیش از اولین بازی آسیایی سرخپوشان اشاره کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در نشست خبری اظهار داشت:  قبل از اولین بازی‌مان در لیگ قهرمانان آسیا برد خیلی خوبی بود. جا دارد از هواداران‌مان تشکر کنم که در چنین هوایی از ما حمایت کردند و تشویق‌شان را قطع نکردند. این هواداران کمک بزرگ، نیروی بزرگ و یار دوازدهم ما هستند.

بازیکنانم بهترین نمایش ممکن را اجرا کردند
وی با تبریک به بازیکنان تیمش ادامه داد: بازیکنانم یک بازی خوب و بهترین نمایش ممکن را اجرا کردند. خیلی ساده نیست که شما 65 درصد مالکیت توپ را داشته باشید و چند فرصت گل ایجاد کنید. به بازیکنانم بابت بازی بسیار زیبایی که انجام دادند و برای پیشرفت روز به روزشان تبریک می‌گویم.

بعد از بازی 4 بار به داور تبریک گفتم!
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به طرح مسئله‌ای درباره نحوه برخورد بازیکنان تیمش با داور مسابقه که برای نشان دادن کارت زرد دوم به بازیکن حریف همه داور را دوره کرده بودند که این رفتار در لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند دردسرساز شود، گفت: آیا بازیکنان نفت دور داور را نگرفته بودند؟ من متأسفم که نیمکت‌مان سمت داور نیامد، چون نیمکت‌مان هم باید می‌آمد! تا به حال دیده‌اید که داور مسابقه از داور پنجم برای گرفتن پنالتی نظر بخواهد؟ من این را از شما می‌پرسم که آیا تا به حال چنین چیزی را دیده بودید؟ شاید هم در اهواز و در بازی فولاد آمدند و از داور پنجم مشورت گرفتند! چطور می‌شود که وقتی برای ما پنالتی می‌گیرند، داور مسابقه به سمت داور پنجم می‌رود تا مشورت بگیرد. من که در پایان بازی به سمت داور رفتم و چهار بار به او تبریک گفتم. تبریک، تبریک، تبریک، تبریک!

داور به نظر من عالی بود
برانکو درباره اینکه آیا سطح قضاوت پایین بوده است، اظهار داشت: شما باید در این خصوص نظر بدهید و دنبال کنید. من فقط به او تبریک گفتم. از داور سؤال کنید. چرا از خودش نمی‌پرسید؟ داور به نظر من عالی بود و من هم تبریک گفتم، دیگر چرا این سؤال را می‌پرسید؟ مشکل داشتید که از داور در این خصوص نمی‌پرسید. گل ما را قبول نکرد، بازیکن آنها را اخراج نکرد و نحوه گرفتن پنالتی را هم که دیدید، اما مهم نیست.

ترابی نشان داد بازیکنی عالی است
وی راجع به عملکرد ماریو بودیمیر گفت: قبلاً هم گفتم انتظار داریم بودیمیر روز به روز بهتر شود. نیاز به زمان است تا او خودش را با تیم و در لیگ تطبیق بدهد. همین‌طور از مهدی ترابی هم انتظار داریم روز به روز بهتر شود. او امروز نشان داد بازیکنی عالی است. ابتدای صحبت‌هایم گفتم که از بازیکنانم بسیار راضی هستم که عملکرد خوبی داشتند و نمایش‌شان خوب بود. فقط حیف که نتوانستیم موقعیت‌های خود را تبدیل به گل کنیم، اما گل‌های بیشتر هم از راه می‌رسد. مهم این است که با تیم پدیده در صدر جدول هستیم و اکنون هم فقط به بازی آینده با پاختاکور فکر می‌کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ساسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
0
0
لیگ دسته دوم باید همانند لیگ برتر و لیگ دسته یک در یک گروه برگزار بشه....... لیگ های کشورهای اروپایی رو نگاه کنید که چطور دسته های اول تا پنجم دارند و در یک گروه برگزار میشه... لیگ برتر 16 تیم ، لیگ یک 16 تیم ، لیگ دو 18 تیم ، لیگ سه 20 تیم بسیار مناسب هست........ دلیلی نداره که استانی که فوتبال نداره تیم فوتبال داشته باشه و اونوقت با پول بازیکنان استان های دیگر رو جذب کنند. مدیریت فوتبال بسیار ضعیف هست چون اصلا به این نکات توجه نمی کنند.
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
0
0
علیرغم وجود مشکلاتی در داوری می توان گفت بعد از چند بازی که داوران اجازه دادند این تیم شکست نخورد تا به هماهنگی برسد این اتفاق افتاد و اولین برد بدون دخالت تاثیرگذار داور را به دست آورد. جای تبریک داره به تیم تحت الحمایه وزیر محترم که بالاخره هماهنگ شدند و البته اگر نتوانند تیم یرا شکست دهند مطمئن باشید مجددا ناداوری خواهد شد تا شکست نخورند. امیدوارم نفت آبادان هم به روزهای خوش خودش برگردد که خوزستان متعلق به استقلال و استقلالی ها و و آبادانی هاست و بس.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها