به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۶۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

افاضلی: با این شرایط مقابل مس بازی نمی‌کنیم

افاضلی: با این شرایط مقابل مس بازی نمی‌کنیم

خوزستان اسپورت- سرمربی کارون اروند خرمشهر گفت: با توجه به شرایط سخت بازیکنان و مشکلات مالی بچه‌ها امروز نمی‌خواستند تمرین کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، هومن افاضلی در خصوص آخرین وضعیت تیم کارون اروند خرمشهر گفت: مدیرعامل باشگاه ما چند وقتی است که استعفا کرده و دیگر به باشگاه برنگشته است و الان شرایط باشگاه ما به گونه‌‌ای است که اگر شرایط به همین منوال پیش برود دیگر نمی‌توانیم با مس کرمان بازی کنیم. این در حالی است که باشگاه ما دو مالک دارد که هیچ کدام از آنها به ما کمکی نمی‌کند. هم منطقه آزاد و هم یک مالک شخصی مالکیت باشگاه ما را در اختیار دارند که به ما کمک نکردند و فقط آقای سامری یک تنه تیم را اداره می‌کرد که او هم توانش بیشتر از این نیست.

وی افزود:‌ اگر قرار باشد شرایط با همین وضع پیش برود دیگر حاضر به حضور در تمرینات و بازی‌ها نخواهیم بود چرا که این مسئله برای مردم عزیز خرمشهر هم بهتر است. الان حدود شش ماه است بازیکنان پولی نگرفته‌اند و کادر فنی هم هیچ دریافتی نداشته و دیگر بیشتر از این نمی‌توانیم با این وضعیت کار را ادامه دهیم. ادامه این شرایط کار را بسیار سخت می‌کند و با این وضعیت نمی‌توان دیگر کار کرد.

افاضلی افزود: واقعاً برای شرایط فعلی متأسفم مردم خرمشهر هشت سال درگیر جنگ بودند و این منطقه شهدای زیادی تقدیم به کشور کرده و مردمش سختی زیادی کشیده‌‌اند. شهر خرمشهر حتی به اشغال دشمن درآمده و تنها دلخوشی مردم اینجا همین فوتبال است که با این وضعیت این دلخوشی هم از مردم خرمشهر گرفته شده است.

سرمربی کارون اروند خرمشهرگفت: امروز بازیکنان تیم نمی‌خواستند تمرین کنند و من آنها را متقاعد کردم که در تمرین حاضر شوند اما اگر وضعیت همین‌گونه بماند جمع کردن آنها برای تمرین از فردا کار بسیار سختی خواهد بود و در این شرایط ما هم دیگر تمایلی به ادامه همکاری نداریم.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۹
0
0
با این نتایجی که گرفتید حیف پول که خرج این تیم بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۹
0
0
چرا از اسم خرمشهر سوء استفاده میکنید کل بودجه تیم رو مدیریت و کادر فنی قبلی برداشتن و رفتن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها