به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۶۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۰
تعداد نظرات: ۷ نظر

قطبی: بازی مقابل استقلال شش امتیازی است

قطبی: بازی مقابل استقلال شش امتیازی است

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: دیدار مقابل استقلال 6 امتیازی است و برای همین انگیزه زیادی برای این بازی داریم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، افشین قطبی در نشست خبری پیش از دیدار فولاد خوزستان برابر استقلال در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: هیجان زیادی برای این مبارزه در اهواز است. همیشه هیجان دارم، مخصوصا وقتی با استقلال بازی است. از هفته گذشته تجربه شکست تلخی داریم که باید از این تجربه به خوبی استفاده کنیم. تا پایان فصل 11 بازی دیگر داریم که به همه امتیازات آنها نیاز داریم. دیدار ما مقابل استقلال 6 امتیازی است و برای همین انگیزه زیادی برای این بازی داریم.

وی درباره این که برای دیدار با استقلال چه تدابیری اندیشیده‌ است، گفت: قبل از اینکه به فولاد بیایم می‌دانستم که بازیکنان فولاد و خوزستان یک شاخصه خوبی دارند و آن این است که وقتی با تیم‌های بزرگی فوتبال بازی می‌کنند بالاتر از سطح خودشان ظاهر می‌شوند. همانطور که دربازی مقابل تراکتورسازی و پرسپولیس از این موضوع نگران نبودم در بازی فردا نیز جای نگرانی وجود ندارد، چون می‌دانم بازیکنانم با همه وجودشان به میدان می‌روند. من می‌دانم که ما فردا بازی خوبی خواهیم داشت.

قطبی تصریح کرد: استقلال تیم پرمهره‌ای است، می‌دانید که تیم‌های مانند استقلال 10 برابر ما برای جذب بازیکن بودجه دارند، برای همین ما باید در این بازی یکدست و وظیفه شناس باشیم و  باید بهترین عملکرد‌مان را اجرا کنیم. مورد دوم این که در این بازی باید زمانی که توپ را در اختیار داریم، بتوانیم با سرعت از فضاها استفاده و حمله کنیم، نکته مهم دیگر این است که در بازی گذشته ما 38 بار وارد محوطه جریمه حریف شدیم اما نتوانستیم گلی به ثمر برسانیم. ما در این مدت روی این موضوع کار کرده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد راجع به غیبت سینا مریدی و استفاده از عارف غلامی گفت: زمانی که من برای بازی با تراکتورسازی فقط 13 جلسه با تیم تمرین کرده بودم، این موضوع را فهمیدم که تیم نیمکت عمیقی ندارد و به جز بازیکنان ترکیب اصلی بازیکنان ذخیره تجربه لازم که برای کسب عنوان قهرمانی یا کسب سهمیه آسیایی مورد نیاز است را ندارند. از آن طرف آنقدر امتیاز از دست داده بودیم که وقت برای بالا بردن تجربه بازیکنان ذخیره نداشتیم. زمانی که سینا مریدی و عبدالله کرمی را از دست دادیم سعی کردیم سریعاً بازیکنان دیگری را اضافه کنیم اما متاسفانه این کار با تاخیر انجام شد و بازیکنانی که جذب کردیم برخی از آنها در شرایط بازی کردن نبودند، اما الان خیلی خوشحالم که سینا مریدی دارد بر می‌گردد و می‌تواند برای بازی کردن آماده شود.

وی خاطر نشان کرد: پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی عملکرد متفاوتی دارند و در چمن این ورزشگاه می‌توانند به خوبی کارهای تاکتیکی‌شان را اجرا کنند، این یک نکته است و دومین نکته این که استقلال در 2 بازی گذشته به خوبی به 2 پیروزی دست پیدا کرده، اما همه باید بدانیم که هر بازی خصوصیات خودش را دارد و تیم ما برای این دیدار بسیار آماده است. هرچند که ما متاسفانه نتوانستیم در بازی پیش امتیاز بگیریم، اما این را باید بدانیم که ما در چمن مصنوعی و بعد از 2 پرواز به میدان رفته بودیم. شک نداریم که استقلال تیم خوبی است و قشنگ بازی می‌کند، اما با توجه به این که تیم‌هایی مانند استقلال در اهواز کار بسیار سختی دارند باید بگویم این بازی برای 2 تیم شرایط کاملا مساوی خواهد داشت.

قطبی در رابطه با سوالی مبنی بر این که در بحث هواداری از چه کشورهایی عقب‌تر و از چه کشورهایی جلوتر هستیم، یادآور شد: این یک بحث عمیق است که می‌توانیم  2 ساعت راجع به آن حرف بزنیم. اما اگر کوتاه بگویم احساسات و عشق به فوتبال در ایران بی‌نظیر است، اما از نظر نظم و انضباط که باید با یکدیگر داشته باشیم می‌توانیم بهتر هم باشیم. ایرانی‌ها بسیار مهربان و احساسی هستند اما بعضی وقت‌ها این احساسات اجازه رفتار درست را از ما می‌گیرد. فوتبال آیینه فرهنگ است اگر بتوانیم این مسائل را در آموزش‌های مدرسه و دیگر جاها پایه‌گذاری کنیم می‌توانیم رفتار و اخلاق درست را هم آموزش بدهیم و حتماً این به ورزشگاه‌ها هم سرایت خواهد کرد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد تصریح کرد: خیلی از اتفاقات را در بازی و زندگی نمی‌توان پیش‌بینی و کنترل کرد، اما چیزی که مهم است عکس‌العمل‌هایی است که باید با اخلاق و مهربانی توام باشد، این در همه ایرانی‌ها وجود دارد و ما می‌توانیم این موضوع را بیشتر نمایش دهیم. من گاهی وقت‌ها بازی‌های استقلال و پرسپولیس را که نگاه می‌کنم در هر بازی 5 - 6 نفر در صحنه‌ها به سمت داور می‌روند و اعتراض می‌کنند این اصلا جالب نیست، این بازیکنان الگوی هستند و عکس‌شان روی دیوار خانه‌ها چسبانده می‌شود. این بازیکنان باید بدانند که چه نقشی دارند تا عکس‌العمل‌های بهتری از خود نشان دهند. چیزی که برای من ماندگار است انسانیت است.

همچنین قرار بود که وینفرد شفر سرمربی استقلال تهران در این نشست خبری شرکت کند که موفق به حضور در در محل برگزاری این نشست نشد تا فقط افشین قطبی سرمربی فولاد پاسخگوی خبرنگاران باشد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
0
0
واقعا مربی باشخصیت و با اخلاقی است انصافا اخلاق خوبی هم دارد موفق باشید اقای قطبی
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
0
0
برادر گرامی از ترکیب نیمه اول مقابل پرسپولیس استفاده کن خواهشا از این عتیقه مسی استفاده نکن و بجاش حردانی رو بزار
میرحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
0
0
دوست دارم قطبی انشاالاه میبریم
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
0
0
به امید برد فولاد ، دوستان فولادی لطفا استادیوم را پر کنید .فقط فولاد .
فریدون
|
United States of America
|
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۹
0
0
هواداران خوزستانی ورزشگاه را برای تهرانی ها جهنم میکنند.... بله بقول قطبی سرخابی هابیش ازده برابرفولاد ازبیت المال تغذیه میشوند..... اما.... اما... غیرتمندان خوزستان مثال زدنی هستند.... به امید پیروزی فولاد.... عزیزان یادمان باشد... فقط... فقط... خوزستان... خوزستان... خوزستان...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۹
0
0
سلام انشاءالله امروز ۴۰ هزار قرمز پوش وارد ورزشگاه شن و فولاد رو حمایت کنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۹
0
0
آقا خواهشا در بازی امروز گزارشگر نریموسی نباشه چون که ۹۰ دقیقه رو اعصاب مردمه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها